Gladiator II.? Možná nejslabší film, jaký jsem kdy viděl...(nepočítaje český Teambuilding).
Scénář chabý, předvídatelný prázdný děj, vztahy umělé, ploché postavy...dějová linka pomatená (hlavními hrdiny jsou kdysi zabitý syn a žena), dialogy nevěrohodné... i ty bojové scény bez nápadu...spousta věcných chyb (Řím chce ovládnout černý prodejce otroků, který se osobně schází s císaři?...zevnitř malinké Colosseum, anglický nápis vytesaný na hrobě Maxima, zmutované opice? žraloci... jezdec na nosorožci?)...bez myšlenky, poselství...ach jo...ti amíci zapomněli řemeslo?...>60 let starý Spartakus s Kirk Douglasem a Lawrence Olivierem byl mnohem lepší!
Historie se opakuje. Před 100 lety jeden veleúspěšný podnikatel Henry Ford podobně prokázal neuvěřitelný podnikatelský talent... taky v automobilovém průmyslu. A podobně, vedle bohatství statků - prokázal úplnou chudobu ducha - byl zapáleným antisemitou a podporovatelem A.Hitlera...tomu posílal každý rok k narozeninám 50 000 dolarů a veškerý výtěžek z prodeje automobilů značky Ford v Německu věnoval NSDAP.
Toto mi prijde opravdu neuveritelne:
...nepomatli se uz vsichni? vcetne pana Kasla?
Bohuzel, obavam se, ze pristi volby prohraji...svou totalni neschopnosti (nezeby ti druzi byli dobri - ti si jednoduse tvrde pujdou za svym prospechem - dotace, vyhybani se soudum... a zneuziji ke svym cilum naivni vetsinu, ktere staci populisticke recicky)...asi opravdu plati to, ze dnes jdou do politiky jenom ti, co se jinde neuplatnili, nebo super drzi grazli, kterym hrozi kriminal (Bureš, Filcko)
Souhlasím s autorem. Je to student, píše, protože ho tyto věci zajímají, (kterého nikdo neplatí, nemá termíny - jak mu bylo vyčítáno v komentářích) správně uvádí fakta, dohledal a uvádí zdroje, vyvodil logické závěry. Díky, jednička. Je a bude mnoho lidí, kteří to nepochopí (což dokládají výsledky voleb), ale kdyby přispěl k lepší vzdělanosti jenom jednoho čtenáře - za článek mu patří náš vděk, a ne osočování.
Mám rád retro vozy - všechny ty Mini nebo Fiátky Cinquecento... Takže tleskám, když to Renault taky pochopil. Nová R5 je krásná, jako elektromobil do města ideální. Problém - cena a TV spot - kde největším nápadem je použití známé písně (mimochodem výborní Daft Punk). Musíme se smířit s tím, že všechny reklamy na auta už budou jenom jako hezké obrázky z katalogů anebo dokuvidea na televize do showroomů???
Obávám se, že většině komentujících unikla základní zpráva od těchto, připouštím, trochu zoufalých lidí = chtějí upozornit na vyšší zátěž na naše životní prostředí, kterými jsou SUV. Jakkoliv je spotřeba všech nových vozů každým rokem nižší - z fyziky víme, že když musíte rozpohybovat 2-3 tuny hmoty (kolikrát na převoz 1 osoby vážící 50-150 kg) s vyšším součinitelem odporu vzduchu - logicky spotřebujete víc paliva (a vypustíte víc exhalátů), než běžný osobní vůz se stejným motorem, o 500-1000 kg lehčí a nižším součinitelem odporu vzduchu. Neznamená to ale, že by se v Čechách mělo někomu něco zakazovat, nebo že bychom měli znovu vynalézat kolo, jak je našim dobrým zvykem. Stačí se podívat na jiné země a podobně zavést odstupňovanou daň z automobilů, dle množství exhalátů, kterými kdo znečistí společný vzduch. Líp se Vám nastupuje a sedí v SUV? Líbí se Vám i sousedům? I za cenu toho, že víc znečistíte vzduch, který dýcháme my všichni? - OK, jenom prosím, zaplaťte víc, abychom ten vzduch zase mohli pro Vaše děti a vnuky vyčistit. Logické?
Souhlasím a doplňuji: poslední studie EU o vývoji počtu individuálního automobilizmu je z roku 2007... a do roku 2050 počítala s přirozeným úbytkem počtu aut v Evropě. Auto už nebude statusem, mladá generace je otevřenější k alternativním možnostem, které otevírá budoucnost - modrení a funkční veřejná doprava, příměstské vlaky a rychlovlaky, na kratší vzdálenosti kola, elektrokola, carsharing... Zdá se, že všechny plány EU jsou bez aktuálních dat... A přiotom by možná by stačilo pár logických vylepšení, než takto zásadní změna: signifikantně vyšší daň na motory s obsahem nad 2.0 l, vylepšení průjezdnosti měst - když ve městě nebudou zbytečně v kolonách stát auta, které mohly být dávno pryč - nebudou emise (dnes, a každý den, stojíte v koloně na výjezdu z Prahy, protože u původně 4-proudové silnice někoho napadlo v jednom pruhu udělat parkování pro místní povozovatele pizzerie; o tzv. zelených vlnách - kdy zelená na semaforech běžela synchronně už asi ví jenom pamětníci, na křižovatkách s výjezdem z vedlejší ulicee zleva - semafory odstaví oba pruhy na hlavní, i když zleva najede jedno auto do 1 levého pruhu - v USA je pravý pruh dál průjezdný - toto jsou řešení, které existují... jenom to chce trošku víc práce a uvažování)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ma zkušenost: PRED 89: je mi temer 60 a neznam nikoho v okoli, kdo mel státní byt, ktery výhodné privatizoval. Moji rodice dum postavili. Vetsina znamych mela družstevní byty. I pro mne založili členství a byl to muj prvni byt po roce 1990. Nebylo to lehke, ale dalo se to vyresit. DNES: stat za 35 let vytvořil chobotnici, ktera drti vsechny běžné lidi, kteri by chteli stavet - zakony a pravidla jsou komplikovane, záměrně vytvářejí korupční prostredi. TÍM SE BYDLENÍ PRODRAZUJE. Úředníci na mestech a hlavne zastupitele se chteji na vsem prizivovat - vymysleli tzv. Plánovací smlouvy! Po splnění vsech zákonných podmínek a získání kladnych vyjadreni DOSS (trva to leta a clovek musi pisemne Zadat vyjadreni od vedlesedicich kolegů úředníka, ktery zadost schvaluje 3 roky) musi zaplatit městu statisíce, aby mu povolili stavet…v proluce, kde stal dum po staletí, kde je ulice i vsechny site. Mesto si vyhrazuje, ze penize, ktere utrží nejsou účelové (napr. Proto aby mohli postavit ČOV, nebo park pro deti) ale muzou si je rozdělit na odmeny, služební cesty, nebo nakoupit služební auta. RESENI: požádat EU, nebo sousední státy, kde to funguje (napr. Rakousko - melo stejne vedeny katastr) o know-how. Neni potreba vynalezat kolo. Jinak to dopadne tak, jako vždycky - viz exministr Bartoš…a byty dal zdražují…