Paní Drábová, kdyby jste měla rodinu plat 22 tisíc mluvila by jste jinak. Proč máte to patolízání taky v DNA ?
Kdyby jste napsala že se máte dobře vy tak nic neřeknu.Nemluvte za jiné lidi. V tom případě to beru jako šíření poplašné zprávy.
Je na každém, jak se umí postarat o rodinu. Záleží na vzdělání, nebo šikovných rukách, také na snaze a čase, který tomu věnuji. Nestačí si jenom stěžovat z gauče z obýváku.
Pětispolek baví ... a opět lže!
20704 + 356 = 21060 korun
Ne 21078 🙂, jak řekl jurečka.
Prostě jurečkova lež v přímém přenosu čt a hned zveřejněná na provládních médiích. Co pak na to Novinky? Přijde nějaká korektura změny? Přijde označení jurečky za lháře? Přijde hlubší kontrola jurečkových údajů. A nebo přijde dokonce kontrola čsú a jejich zveřejněné inflace? Jen se ptám.
Prostě se mi nechce věřit, že jurečka neumí počítat. Za mne je to jen další lež 🙂
Na lhaní máme ANO.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Těch možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud se jedná o popisné vědy. U technických a odborných předmětů lze dostat teoretický základ jako definice, věty, vzorce, značení a manuály činností, ale často i výklad technických zákonů a pouček. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. V druhé části příspěvku přikládám odkaz na zdroj, kde je výklad tureckých dějin, které se na našich školách v podstatě ani neučí pro svou náročnost a nedostupnost. Zde se lze při troše snahy dozvědět vše o tomto obtížném tématu. Lze i naučit menší dítě metodami popsanými výše. Naučit žáky a studenty za 14 let výuky trochu česky a anglicky je velmi žalostný výsledek současného školství. A nezachrání to ani 15 až 20 procent studentů přirozeně nadaných na technické předměty. Požadovat hlubokou reformu školství je tedy zcela namístě.👍
13 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tenhle článek se objevuje pokaždé.🤣