Tak ve vaši sociální bublině asi nikdo, jak je zřejmé. Ale já znám spoustu lidí kteří ČRo poslouchají. Je vidět, že vy a vám podobní nechápou význam veřejnoprávního média. Nemám sílu vám to vysvětloval, už jenom proto, že to nemá žádný smysl a vy si vlastně ani jiný názor nepřipustíte.
Ono by stačilo uplně jednoduché udělat to že chci poslouchat/dívat se na veřejnoprávní program tak se podílet na provozu . Nesleduji VP TV/ČR tak platit nebudu. Normální obchod , v obchodě také neplatíte za zboží které jste nezakoupil. Spoustě lidí nejde o poplatek ale o to platit něco co nevyužívám.
Vymýšlení milionů důvodů 😂 když vás trápí skladové prostory obchodníků, tak to nekupujte a máte klid 😉👍 vy i obchodníci
Bohužel musím vodě ze studny nevěřím a veřejný vodovod nemám . Ve skle ani jako krabičák toho moc nedělaj. A co se týče skladování tak bohužel stodolu kam bych to dával a jednou za dva až tři měsíce vyvážel ne. A o skladovací prostory malých obchodů a benzínek mi je šumák ale vidím spíš jejich milion důvodů proč to nevzít. A to jako zde jste to nekoupil apod. Což mě zajímat nemusí a nebude .
Malé provozovny nebudou mít povinnost láhve vybírat. Jinak myslím, že součástí automatu je lis, který láhev slisuje. Aspoň jsem to tak viděl v Německu, kde nemají s vrácením absolutní problém. A nejenom tam
Nad 50 metrů čtverečních ano takže je budeme nesmyslaně zavalovat odpadem na místo kontejneru na tříděný odpad . " Obchodníci budou lahve a plechovky vybírat v prodejnách nad 50 metrů čtverečních a také na čerpacích stanicích. Povinnost přijímat tyto nádoby zpět budou mít i online prodejci potravin." a nebo petky směnim za benzín .... já v tom problém mít nebudu ale aby s tím neměli prodejci a čerpací stanice.
Zase hledáte problém. Tak si vezmete tašku a do té ty lahve budete stavět.
Nehledám ale když jedu nakoupit tak koupím min 10 balení což je 60 lahví a více a štosovat tašky na sebe je zb ytečný prostor. Nyní si vezmu jedno balení do bytu a prázdné láhve hodím do tříděného . Ale už vidím Vietnamce který má obchod do 50m čtverečních jak bude rád když mu tam budu nosit prázdný plasťáky výměnou za rohlíky. Pochybuji že všichni co budou muset lahve vykupovat budou mít drtičky.
Tak jestli máte místo na plné pet lahve, tak musíte mít místo i na prázdné 😂 pití prostě vypijete a láhev postavíte na stejné místo. A až půjdete pro nové, tak ty prázdné vezmete s sebou. Co ke na tom k nepochopení?
už jste zkoušel poskládat lahve na sebe stejně jako ty plné ? Mě to nejak nejde . Koupím 3 balení po 6 ks a postavím je na sebe ale s prázdnýma mi to nějak nejde. Když už zálohovat tak vše jako papír , krabice po nápojích, plastové misky po masech , veškeré obalové igelity . Vždyť je to také zátěž pro přírodu když to nekdo vyhodí.
Ok našel jsem jiná čísla. Nevadi. I kdyby 300 kg jaký to udělá rozdíl a není lepší podporovat víc eko řešení pro obyvatele?
Ale to se bavíme o pidi autu . u enyaqa je to 500 . Ale dálniční známka není na podporu EKO ale na budování dálniční sítě a udržbu/opravu což znamená že se opotřebovává vozovka kterou ve větší míře opotřebovává v tuto vhvíli více elektroauto. EKO se vyřešilo emisníma povolenkama.
Opravdu?
Citigo je v elektrice lehčí
Golf to samé
Ocktavky to samé o pár kilo lehčí elektro..
Takže jaká auta jsou lehčí?
Jasně když budu porovnávat cybertruck a egolf tak mi to vyjde. Jinak opět blud, který se šíří přes brum brum lidi, kteří moc cichaji benzínu
škoda citigo
Pohotovostní hmotnost 929 kg
Celková hmotnost 1365 kg
Užitečná hmotnost 436 kg
a IV Pohotovostní hmotnost je 1235 kg, užitečná hmotnost 340 kg až 370 kg
ano omluvuju se máte naprosto pravdu IV má pouze 1235 kg a benzínové ukrutných 929 .
Opravdu?
Citigo je v elektrice lehčí
Golf to samé
Ocktavky to samé o pár kilo lehčí elektro..
Takže jaká auta jsou lehčí?
Jasně když budu porovnávat cybertruck a egolf tak mi to vyjde. Jinak opět blud, který se šíří přes brum brum lidi, kteří moc cichaji benzínu
škoda enyq pohotovostní/celková 2255/2740 kg
vs
škoda kodiaq 2,0 TDI DSG 4x4 147 kW 4x4 1767 kg pohotovostní, 2410 kg celková
dosti podobná auta
Dálnice ? My nějaké máme ? Nepamatuji si, že bych po nějaké posledni roky jela plynule. Zařadit vyšší rychlost ? To i v dědině jedu rychleji než na našich "dalnicich" ! Věčně jsou svedené do jednoho pruhu, výjimečně do dvou. Neustále nějaké opravy a nikdy jsem tam nikoho pracovat neviděla. Krom zimního období, to sice zmizí všechny hebla ze silnic, ale zase jsou překvapení silničáři, že v zimě sněží a stěží odhrnou jeden pruh. Tak nechápu za co máme platit ????
Tak se alespoň můžete kochat 😄 , to se vám v cizině nestane že se na dálnici můžete kochat krajinou .
Elektromobily nezatěžují emise, což je hlavní důvod pro zdraví lidí...
k čemu je určena dálniční známka ? Není určená náhodou na výstavbu a opravu dálnic ? Ekologii sem netahejte poplatek může být zahrnut např z pov. ručení ....
Dálniční poplatek
Jako dálniční poplatek se označuje poplatek za užívání dálnic a rychlostních komunikací.
5
Sledujících
1
Sleduje
5
Sledujících
1
Sleduje
Pan Jurečka má pravdu. V 67 letech odchod do důchodu je tak akorát. Ale pořád se najde ještě dost jednoduchých lidi, kteří důchodový systém nechápou.
20 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
67 je málo . V 80 letech a na posledních 10 let do dolů. A je o důchod postaráno.