Zabalit si na 3 dny 23 kilo, to je opravdu znak naprosté nezkušenosti. S tou vodu to samé 😄. Ale chybami se člověk učí, také jsem si to prožil podobně. S pláštěnkou je lepší řešení mít pláštěnku "pončo" a přehodit ho přes sebe s nandaným batohem. Některé mají přímo udělaný "hrb" na batoh ale i když ne tak to není zásadní problém. A pořádné, kvalitní a padnoucí boty jsou samozřejmě až na prvním místě. Ještě tak dva-tři delší treky a budete profík 🙂 . Ať vám to šlape!
Patrový dům ze 70.let, částečně zateplený strop na půdě, stěny vůbec, polovina oken plastová dvojskla, polovina původní dřevěná. Původní topení kotel na uhlí výkon 18kw, litinové radiátory, samotížný oběh. Na uhlí se voda v kotli ohřívala tak na 70-80stupňů (topilo se klasicky, po práci roztopit vychladlý, dům do večera vyhřát a přes noc to zase vystydlo).
Dnes TČ voda-vzduch, výkon 18kw, topná soustava beze změny, jen je tam samozřejmě oběhové čerpadlo. V teplotách kolem -10 stupňů TČ ohřívá vodu na cca 50 stupňů, v teplotách 0 až -10 kolem 40-45 stupňů. Bivalence nesepnula celou zimu. Nastavená vnitřní teplota 23stupňů. Náklady jsou cca na úrovni uhlí, max tak 10% navíc, ale bez práce a špíny.
Jak nám ty auta rostou.
Je stejně dlouhá jako M3 E92, přitom širší a vyšší, o hmotnosti ani nemluvě ... A to přitom tenkrát před lety psali novináři že E92 už není mrštný obratný sporťák ale spíš dálniční stíhač. Dnes se rozplývají na tímto bumbrlíčkem jak je to nejvíc řidičské auto. Člověk by čekal že s vývojem materiálů budou schopni postavit auto které bude lehčí než předchůdce, čímž by zlepšili prakticky veškeré důležité vlastnosti auta ale oni místo toho přidají čtvrt tuny.... Nechce se mi věřit že za tím stojí jen veškerá nová komfortní a bezpečnostní výbava. Pokrok nezastavíš ....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Putin přikázal svým podřízeným: připravte mi pro srovnání ekonomické výsledky Německa a Japonska za rok 24!
A tak mu připravili data Německa a Japonska za rok ... 1924 😄😄😄