Do Tatry lze zastavit jakkoli silný motor i ten co je ve Scanii, ale hlavně je to o převodovce a představte si s tímhle zajet mimo nezpevněnou silnici, a zkusit zatočit je to jen 6x4 světlá výška a průchodnost bez komentáře !
Boha jeho...ano, do Tatry (obecně jakékoliv značky nákl. automobilu) jde zastavět jakkoliv silný motor - akorát pak to auto musíte nově homologovat pro provoz po pozemních komunikacích, což stojí sakra hodně peněz a nevyplatí se to.
"Zkuste s tím zajet mimo nezpevněnou silnici" - tahle souprava V ŽIVOTĚ NEZPEVNĚNOU SILNICI NEUVIDÍ, není k tomu důvod. Po nezpevněných silnicích to budou stahovat staré 815 VT, nebo nějaký jejich nástupce na bázi Tatra Force, na asfaltu se to přeloží na moderní kamion a ten to po dálnici převeze do opravárenského podniku. Pro mírový provoz armády je to ve všech ohledech levnější a lepší, než to po dálnicích tahat s pomalými a nevýkonnými tahači, které pasou i trávu kolem cesty.
Pisatel myslel asi ze to nema nic spolecneho s klasickym tatrovackym podvozkem. Do civilu se ted asi nevyrabi diky motoru a jeho emisim nebo uz je to jinak ?
Do civilu šly pouze jednotky kusů z první generace s renaulťáckou kabinou. Nedávno byla jedna 6x6 někde v ČR k prodeji. Překážkou pro civilní provoz byly tuším homologace, nebo snad emisní normy motoru?
Nope, myslí Tatru T810 (dnes značená Tactic), na rozdíl od zbytku produkce nevyužívá centrální rouru a zpočátku využívala licencované kabiny od Renaultu, teď má svoje tatrovácké hranaté, hodně podobné těm z 815-7 Force.
Za mě celkem povedený kousek nahrazující V3S, rouru armáda nechtěla, tak ji tam holt nemají. Vyjíždí to z kopřivnické fabriky, tak nechápu ty pindy, že "to nemá s Tatrou moc společného"
To zase školy vypotí nevzdělaných blbečků.Ale to je to,co bylo plánováno.
Čím více takových inteligentů,tím lépe se jimi nude manipulovat.Už dnes
se naplno projevuje stále klesající úroveň našeho školství.Všichni budou
mít tituly a o blbce tady potom nikdo nezakopne.
Boha jeho, však tady toto tu úroveň u určitych oborů dokonce zvedne!
Než aby někdo psal na ekonomických oborech neužitečnou bakalářku, tak radši ať dělá ten v textu zmíněný projekt, na rozdíl od bakalářky mu to dá něco do života a může to být zajímavé pro potencionálního zaměstnavatele. Jsou ale obory, kde BP samozřejmě smysl má a tam je její setrvání podle mě naprosto v pořádku.
O Panu Havlovi,se prý píše mnoho mýtů, třeba jako že zničil zbrojní průmysl na Slovensku,zničil nejen tam, ale i V České republice, Vítkovické železárny dělali pancíře,v Nové hutí se ocel zušlechťovala, Škoda Plzeň dodávala kanóny,motory a Tanky T72 a BVP se montovaly v Martině ,Pan bývalý prezident v záchvatu dobromyslností zrušil tuto výrobu a přenechal jí jiným zemím,odkaz zastánce humanitárního bombardování přichází v dnešní době když budeme kupovat BVP že Švédska,Tanky z Německa za par drobných jak nám prezentují naší politici,Polsko vivinulo své BVP na dobré úrovni proč to nejde u nás.
Zbrojní výrobu u nás začali snižovat již komunisté v 2.pol. 80. let.
Když je pán takový odborník na techniku HZS, rádi bychom také věděli KTERÁ vozidla jsou ta nejlepší.
Jaké lepší auto než Tatru?
Na jedničkovém podvozku na silniční provoz třeba Scanii 4x2, takovou jaká jezdí v Letňanech.
Na dvojkovém podvozku pro smíšený provoz prakticky cokoliv, co má pohon všech kol. Dosluhující Tatra Terra je díky podvozku v terénu fakt pohodlná (nehoupe), ale nějaké větší terénní akce omezují pneumatiky (prvovýjezdy jezdí na silničních zimácích). Navic, kolik procent zásahů je po pevnych silnicích- pres 95%? A co si budeme, kabina ze 70.let, která se při nárazu rozloží na díly není zrovna ukazatel bezpečnosti, narozdíl od konkurence - Scania, MAN, Volvo apod. Uvidíme jak na tom bude nová třetí generace Forcky s posadkovou kabinou.
Trojkový terénní podvozek, to je místo kde může Tatra excelovat a taky to za mě dělá. Ať už sedmičkovou řadou, která má svoje mouchy i plusy, tak Phoenixama (ty 6x6, které šly do dolů na severu Čech musí být bomba)
Kolik měla ta šestiletá Tatra najeto?1000 km?A jaké lepší auto než Tatru byste chtěl?
Jaké lepší auto než Tatru?
Na jedničkovém podvozku na silniční provoz třeba Scanii 4x2, takovou jaká jezdí v Letňanech.
Na dvojkovém podvozku pro smíšený provoz prakticky cokoliv, co má pohon všech kol. Dosluhující Tatra Terra je díky podvozku v terénu fakt pohodlná (nehoupe), ale nějaké větší terénní akce omezují pneumatiky (prvovýjezdy jezdí na silničních zimácích). Navic, kolik procent zásahů je po pevnych silnicích- pres 95%? A co si budeme, kabina ze 70.let, která se při nárazu rozloží na díly není zrovna ukazatel bezpečnosti, narozdíl od konkurence - Scania, MAN, Volvo apod. Uvidíme jak na tom bude nová třetí generace Forcky s posadkovou kabinou.
Trojkový terénní podvozek, to je místo kde může Tatra excelovat a taky to za mě dělá. Ať už sedmičkovou řadou, která má svoje mouchy i plusy, tak Phoenixama (ty 6x6, které šly do dolů na severu Čech musí být bomba)
Tak určitě. Velkokapacitních čerpadel tu máme vcelku dost, ve Francii jich bylo kolik, dvě, tři? Hasičů tam taky nebylo nějak moc. Nic z čeho by se HZS dlouhodobě hroutilo a fakt si neumím představit (a že mám představivost) takovou katastrofu, kde by nám ty dve az tři čerpadla ve Francii chyběly. Navíc, kdyby se něco během nasazení pokazilo u nás, kluci by se vraceli do Česka.
Policie selhala...v USA uz by mel davno kulku v hlave do 5min. Tak už o tom přestante furt psat clanky atd...proste selhala
Akorát že vůbec - Odkaz 1 , tady čekali třeba 45 minut než šli vůbec dovnitř
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tatra umí jak tahač 6x6, tak i vojenskou verzi 8x8 a dost pochybuji, že je tam nějak výrazně slabší motor.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je tam výrazně slabší motor, přesně z toho důvodu to neprošlo.
1 odpověď