Také jsem to v Palmě viděl, Ital se tam vztekal jako čert 😁
U nízkonákladových společností už je to kolorit, zkontrolovat si u gate pohledem zavazadla cestujících a poté je vyzvat ke vložení do zkušebního rámu.
Někteří cestující to jen zkouší a co jim prošlo při cestě tam, už zpět vyjít nemusí.
Personál je k tomu buď tlačen přepravcem nebo odměňován za každý vybraný příplatek.
Ano je to tomu tak.
Dnes to bylo ve schránce a na předpisu je částka čtyřnásobkem té původní.
V naší obci se totiž kromě zdražení zákonem měnily i koeficienty směrem nahoru (podle velikosti obce a místní).
Je to masakr a blbé na tom je, že ty peníze jsou vládou vlastně už dávno utracené a pořád je to málo.
Jako ano, pěkné.
Lokalitu znám, záleží na konkrétním umístění daného bytu, tady to vypadá asi na Obeciny XIV.
Za mě určitě lepší než panelák nebo dnešní cihlová rychlostavba na sídlišti typu z okna do okna a bez tolika zeleně jako je tady.
Líbí se mi kontrast barvy překližky a bílé (i když té bílé je už trochu moc) a to vč. barvy rámů oken, (bílá okna už by to opravdu zabila).
Celkově bych nevolil tolik bílé výmalby a bílý obklad koupelny + modré dvířka skříní. Každý to máme jinak že 😉
Super použití původních cihel řezaných na pásky k obložení interiéru.
Mohly by více vyniknout i v jiné než bílé barvě, popř. i s odlišným vyspárováním, pro ještě větší kontrast.
Přeji příjemné bydlení.
Novou 4. generaci lze pořídit již a pouze jen v benzínu a automatu.
V barvě bez příplatku a na "nutných" 19"kolech = 1 073 900,- Kč
Což je strašidelné číslo.
Příplatková barva + 34 000,-
Pár věcí navíc dle individuálních požadavků - lepší sedadla vpředu, DCC podvozek, koberce, nosiče, rezerva, záruka 5let/100tis. km a jsme na ...
1 209 978,- Kč.
To vše za jen "rychlou" Octavii.
To je totální nesmysl.
Pokud, tak jedině ojetou (raději benzín než naftu), to je možno i v tom manuálu, i když toho je v inzerci pomálu.
Cena okolo 800tis Kč.
To stála nová 3. generace v roce 2014. Tu mimochodem mám (benzín, manuál RS challenge) a jsem za to rád, stále spokojený i když roky a kilometry přibývají.
Mám v bytovém domě také takovou prima paní.
Dříve jsem ji i přes její výjimečně nepříjemnou povahu ze slušnosti pozdravil vždy jako první.
Pak začala dělat věci jako, že mě nevidí když vyjde ven z domu, za mě se záměrně dívala jinam a mě se čím dál tím více nechtělo čekat, až se podívá mým směrem a já ji budu moct pozdravit.
Jednoho dne mě oslovila s tím, že ať ji buď zdravím pořádně a nebo se na to a to opravdu řekla "VYSERU".
Má odpověď byla, "tak já se na to vyseru" a od té doby ji už roky nezdravím a je to vyřešeno.
Není to o zdvořilosti a slušnosti, ale o lidech. Takový člověk jako ona si tu moji nezaslouží.
Tak si taky přidám názor.
První zápas - hromada šancí Kladna a jen jeden gól - to je obrázek hry Kladna, na šance se nevyhrává - proto dno tabulky a baráž. Zlínu v prvním zápase nešlo vůbec nic a že dostali jen jeden gól byl zázrak.
Dnes jde vidět, že plné zápasové nasazení play off Zlína vs. 40 nebo kolik dnů tréninkového nasazení a pár přáteláků Kladna je na výkonu znát.
Vidím to na jedno domácí vítězství Zlína na domácím ledu (3 nebo 4 zápas) a to bude vše.
Postavit kvalitní tým pro přechod do ELH třeba příští sezonu bude velký problém, když všichni kdo něco hrají do ELH odejdou.
Sranda číst tady některé komentáře 🤪
Kdo se díval pozorně, tak viděl, že dnes se hrála hra Vsetína. Měli co ztratit, proto hráli tak, jak jsme viděli. K tomu využili domácího prostředí a výsledek není překvapující. Zlín nic extra hokejového nepředvedl, takto se zápasy nevyhrávají.
V pondělí (myslím, že se hraje - když tak mě opravte) na domácím ledě bude Zlín rozhodně ve výhodě a má jedinečnou šanci to dotáhnou do konce.
Při dalším návratu na Lapač jim moc šancí nedávám.
Tj. můj nezaujatý pohled.
Osobně znám hodně Ing. co trpí na "tulení nemoc". Pro ty co tento pojem neznají, znamená to ploutve (ruce ) dozadu u těla, s těmi se dost těžko něco dělá. Dost z nich to řeší právě placením si jiných lidí, kteří práci odvedou za ně. Rozdíl je jen jestli opravdu nechce nebo neumí.
Já osobně mám raději postup zvládnout sám i za cenu studia jak, než dát peníze nějakému IČařovi, který si myslí, že živnostenské oprávnění z něho dělá odborníka.
Holt chlapa na začátku trefila v něčem jiném, než v tom, co po něm chce teď. Někdo umí, někdo má peníze, někdo nemá nic. Každý svého štěstí strůjce.
Podle konfigurátoru je těch výpadků více, než jen pohon 4x4.
Navíc tuším, že byl pohon 4x4 v nabídce spojený jen s naftovým motorem.
A naftový motor v konfigurátoru také chybí.
Takže zbyl jen benzín (ne že by mi to vadilo), ale i tu je další výpadek.
A tím je manuální převodovka.
Takže jediná konfigurace pohonu je benzín a automatická převodovka DSG.
Pokud už to ovšem není v konfigurátoru zase jinak ;-)
Tak díky za rady. Tzn. ideálně ihned po dokončení škol(y), či nejpozději kolem 30ky, je potřeba jen pracovat, spořit, šetřit, s ohledem na opravdovou (ne vaši nesmyslnou průměrnou výši mzdy) si vlastně nic nedopřát, nic nezažít, nic nevidět a produktivní část života vlastně jen prožít. To vše, abych si pak tu srandu mohl užít ve Vámi zmiňované poslední čtvrtině života (které se mnozí ani nedožijí), tedy důchodu.
Tak to mě pobavilo. Ideální spíše do rubriky vtip na neděli.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vzhledem k ceně aktuální generace Civic Type R, bude i zde prodej zřejmě jen kusovou záležitostí.
Ale pěkná je, to ano.
1 odpověď