Je to o dost menší než Kodiaq, má to nahradit Atecu, takže je to spíš na úrovní Karoqu. Už jen to, že do toho nedávají ani silnější motorizace, signalizuje, že to bude pod Formentorem.
Ani Kodiaq ani Karoq, ani zmiňovaná nepřímá náhrada za Tarroco od Seatu, které končí.
Terramar je nový svébytný model stejně jako před 4 lety Formentor.
Teď kamarád popisoval cestu do Říma, podobný zážitek, ale měl batoh... zaměstnanci z nízkonákladovky na Ruzyni prudili. Lidi před ním tam platili neskutečné pokuty, oni je tam kasírovali, až přišel na řadu on... Tak si vyndal elektroniku, vrazil tam do klece batoh a na hulváta ho tam našlapal... zaměstnanec jen koukal, chtěl se hádat, ale kamarád ho odbyl, že tam batoh je a splňuje jejich podmínky... Po něm už to pak dělali všichni ostatní a nikdo už neplatil... a kamarád po tomhle zážitku řekl, že na tuhle leteckou společnost už kašle a bude všechny odrazovat, aby s nimi létali.
To stlačení moc rádi nemají, to je pravda.
Když už je to potřeba více věcí s sebou, je lepší připlatit si prioritní nástup a zavazadla mohu být dvě, dvou rozměrů (40x25x20 a 55x40x20) jen to větší může mít max. 10kg. Je to řešení, když se člověk nechce odbavovat, cena vychází +- jak 10 kg při odbavování, spíše levněji.
Také jsem to v Palmě viděl, Ital se tam vztekal jako čert 😁
U nízkonákladových společností už je to kolorit, zkontrolovat si u gate pohledem zavazadla cestujících a poté je vyzvat ke vložení do zkušebního rámu.
Někteří cestující to jen zkouší a co jim prošlo při cestě tam, už zpět vyjít nemusí.
Personál je k tomu buď tlačen přepravcem nebo odměňován za každý vybraný příplatek.
Ano je to tomu tak.
Dnes to bylo ve schránce a na předpisu je částka čtyřnásobkem té původní.
V naší obci se totiž kromě zdražení zákonem měnily i koeficienty směrem nahoru (podle velikosti obce a místní).
Je to masakr a blbé na tom je, že ty peníze jsou vládou vlastně už dávno utracené a pořád je to málo.
K neužití ale musíte mít oprávněný důvod. Nemůžete se hájit jenom tím, že jste ji neužil, protože jste nechtěl. A pak už je to na osobní statečnosti. Těžko lze totiž uhájit tvrzení např. o špatném technickém stavu, když ve stejné době stezku užije jiný cyklista. 😄
Racionálně ano, ale fakticky opravdu ne.
Zde je to celé pěkně popsáno a docela mě aktuálně překvapilo i to ohledně C 8a - stezka pro cyklisty.
Odkaz #
Měla by Vám stačit citace odstavce VI. Závěr.
VI. Závěr
Na základě výše uvedeného nelze než dospět k závěru, že povinnost cyklisty užít stezku pro chodce a cyklisty neexistuje. Cyklista může legálně užít pozemní komunikaci, i když se nachází poblíž stezky pro chodce a cyklisty, pokud není označená dopravní značkou „Zákaz vjezdu jízdních kol“.
Aktuální novela účinná od 1. 1. 2022 přiblížila právní úpravu různých druhů „cyklostezek“ tak, že cyklista nově de facto nemusí užít ani stezku pro cyklisty a další v § 57 odst. 1 ProvPoz vyjmenovaná cyklistická opatření.
Obdobně jako motorová vozidla nejezdí jen po dálnicích a silnicích pro motorová vozidla, když souběžně vede jiná pozemní komunikace, ani cyklisté nejezdí jen po „cyklostezkách“. Fakultativní charakter cyklistických opatření bere v potaz místní specifika i značné rozdíly mezi samotnými cyklisty. Podle našeho názoru je správné věřit cyklistům, že si v zájmu vlastní bezpečnosti podle svých schopností a aktuální situace dokáží sami vybrat, kudy pojedou.
Cyklisté na pozemní komunikace patří. Doufáme, že zboření nebezpečného mýtu o povinných „cyklostezkách“ alespoň částečně přispěje ke snížení agresivity (protože v úvodu zmínění lidé svémocně trestající domnělé pachatele přestupku přijdou o „spravedlivý motiv“) a naopak ke zvýšení ohleduplnosti a bezpečnosti na pozemních komunikacích.
Důležité je vědět, že tato dopravní značka je značkou příkazovou, tedy vám ukládá povinnost stezku užít. Pokud by byl opak pravdou, pak by příkazové značky neměly svůj smysl. A pak by musely být zrušeny všechny kruhové objezdy, neboť by auta mohla jezdit opačným směrem. 😄
A i přesto všechno ji jako cyklista užít nemusím. Pouze v případě označením značkou C 8a.
Už jsme to tu řešili.
Agresivní názor? Co má co dělat blb na kole na silnici, podél níž vede cyklostezka?! A to jsem také cyklista. Ta cyklostezka stála majlant, a je tam proto, aby se cyklisté mohli nerušeně pohybovat. Ale jestli je cyklista blb, který se nutně musí o paralelně vedoucí silnici přetlačovat s náklaďáky, tak ať potom nese všechny následky.
Není cyklista jako cyklista to máte pane Pravda pravdu.
Stejně tak ne každá cyklostezka je vhodná býti cyklostezkou a to jen proto, že ji tak někdo označil, a to z důvodu, aby vůbec nějaká byla nebo, že se pro tvorbu takového díla dali čerpat dotace. Záměrně píšu díla, protože dosti často je to doslova a do písmene DÍLO, kde je za trest na kole vůbec jet.
Apropo, pořád se tu bavíme o cyklostezce, jiný názor zastávám pro stezku pro cyklisty (jen pro cyklisty), značka C 8a.
Jezděte si jak chcete, kudy chcete, ale rovnou Vám oznamuji, že značka neznačka, pokud uvidím cyklistu na silnici, vedle které vede cyklostezka, bez milosti prostě trubku dostane, a už vůbec se s ním nebudu pouštět do debaty ohledně 1,5m odstupu. Má tam vyhrazený prostor? Má! Má možnost ho použít z hlediska bezpečnosti a plynulosti provozu? Jistě! Tak o čem se tady bavíme? K takovým jedincům máme být ohleduplní? Vždyť se sami a zcela úmyslně vystavují nebezpečí!!!! Vážení, kašlete na idiotské výklady zákonných výkalů a použijte raději vlastní mozek. Pokud jste normálně uvažující stvoření, rozhodně se nebudete vystavovat riziku, které nemusíte podstupovat. Tak se nad tím pokuste zamyslet, než začnete smolit odpověď, ve které se budete pokoušet obhájit svůj pohled na svět....
Zamýšlím se a smolím.
Dosti agresivní názor, tvrzení vytržená z kontextu a obhajoba svého pohledu na věc.
Pro mě jen další jeden "řidič" vysazený vůči cyklistům, který přesně dokládá, proč to u nás na silnicích nikdy nebude fungovat.
Dělejte si na cestě co chcete, kdy chcete, ale hlavně ať se přitom pokud možno nikomu nic nestane a to ani Vám.
Tak si chlapče nastuduj zákony a pak buď chytrý. Povinnost použít cyklostezku je v zákoně o silničním provozu od roku 2000. To, že vypatlaní politici to neví a novináři, kteří neví vůbec nic z toho udělají senzaci, je věc jiná. Hezké dostudování.
Já nastudováno mám. Jsem aktivní silniční cyklista, stejně jako řidič. Ustanovení zákona je nad ustanovením vyhlášky, která zákon provádí.
Je to o slovíčkách, jako výkladový spor se to řešilo již v roce 2020.
Povinné užití je v současnosti pouze u značky C 8a 😉
Jako ano, pěkné.
Lokalitu znám, záleží na konkrétním umístění daného bytu, tady to vypadá asi na Obeciny XIV.
Za mě určitě lepší než panelák nebo dnešní cihlová rychlostavba na sídlišti typu z okna do okna a bez tolika zeleně jako je tady.
Líbí se mi kontrast barvy překližky a bílé (i když té bílé je už trochu moc) a to vč. barvy rámů oken, (bílá okna už by to opravdu zabila).
Celkově bych nevolil tolik bílé výmalby a bílý obklad koupelny + modré dvířka skříní. Každý to máme jinak že 😉
Super použití původních cihel řezaných na pásky k obložení interiéru.
Mohly by více vyniknout i v jiné než bílé barvě, popř. i s odlišným vyspárováním, pro ještě větší kontrast.
Přeji příjemné bydlení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Svébytného na něm není vůbec nic. Bude se vyrábět na jedné lince v Maďarském Gyoru s Audi Q3.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To asi proto, že mají stejnou modulární platformu, což je v auto průmyslu už dlouho běžná věc a bez toho by tu spousta aut ani nebyla.
1 odpověď