Samoobslužné pokladny nejsou pro zákazníka vůbec žádný přínos.
Obhajoba, že zákazník šetří čas je lichá, jde pouze o snahu maximálně snížit mzdové náklady při zachování celé obchodnické marže, prostě jen další zlodějna supermarketů!
Bože můj, tak choďte na normální kasy, když vám to vyhovuje. Jiným lidem vyhovuje si namarkovat sám a brzo vypadnout a nestát ve frontě.
Letáky jsou letáky, ale jak okrádají zákazníky bez bázně a hany, to je HNUS. Koupil jsem si v jednom marketu cherry rajčátka v plastové vaničce, tedy za šílenou cenu, 200g. Doma jsem je dal na digi váhu. 171g včetně obalu. Tak tento konzum již NIKDY nenavštívím. Ale ono je to jedno, kradou, okrádají lidi všechny markety. A co s tím ČOI? Zaslal jsem tento případ na ČOI, včetně fotodokumentace a nic se neděje.
A myslíte, že je to chyba prodejny nebo výrobce? A že na prodejně rajčata převažují?
Jenže mnoho lidí je těmi slevami od-do zmateno. A jdou si nakoupit. Na místě zjistí, že přišli dříve nebo později. No a aby se necítili trapně, tak si koupí aspoň něco. A o tom tyhle akce jsou. Nalákat zákazníky do obchodu. Málokdo je tak odolný, že projde kasou s prázdným vozíkem.
To máte pravdu, ale pořád je to o tom, že lidé by měli číst, a uvažovat. A rozhodovat se sami za sebe. Vím o čem mluvím, dlouhou dobu jsem prodávala. A i mě se stalo, že jsem si špatně přečetla leták a přišla jindy. Ale brala jsem to, že je to moje chyba a ne chyba prodejny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže jim vlastně neměli dát nic a radši odjet na pěkně dlouhou exotickou dovolenou?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A proč ne?
1 odpověď