Připravit se na slohovou práci, pokud se týká požadavků na jednotlivé útvary, zabere opravdu pár hodin.
Na druhou stranu se na ni studenti připravují celý svůj život. Odráží se v ní úroveň jejich schopností přemýšlet a své myšlenky adekvátně a se znalostí pravopisu vyjádřit. Neopominutelná je samozřejmě rozvinutá slovní zásoba a fantazie nabytá především četbou.
Odtud ty obavy.
V sobotu v poledne mně a dalším kolegům přišla SMS, že jsme měli v pondělí rizikový kontakt, a tudíž máme do sobotních 24,00 karanténu. Celý týden jsme tedy normálně učili a v sobotu si užili posledních 12 hodin karantény.
Ředitelské volno, dokud opravdu všichni učitelé nelehnou, zatím díky rychlosti hygieny není ani potřeba.
Hlavně že o nich vědí rodiče.
Autor článku nerozlišuje mezi off-line výukou a synchronní a asynchronní on-line výukou. Není jasné, jak to tedy s těmi 2 % je. Každopádně mi to číslo připadá jako velký úspěch.
Taky nechápu, jaké manko učitelů ve znalostech digitálních technologií má na mysli. Manko je jestliže něco chybí. Při prezenční výuce se používají odlišné metody práce než při distanční, takže se učitelé museli přizpůsobit jiným podmínkám a učit se novým věcem, nikoliv zamávat s nějakým mankem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi by bylo dobré si po sobě článek přečíst, než ho zveřejníte.