Hezký rozhovor, polemizoval bych jen s jednou věcí.
"My přece nechceme svět bez Ruska. My jen chceme, aby se Rusové vrátili domů, kam patří, a tam ať si dělají, co chtějí," říká Kolář.
Já tedy svět bez Ruska chci, byť je to nereálné. Protože dokud Rusko existovat bude, bude šířit bídu, zmar, zlo a smrt všude ve svém okolí. Hranice Ruska nejsou tam, kde je to dohodnuto, ale tam, kam Rusko nepustíte/kde ho zastavíte silou. Pokud se Ukrajině zhroutí obrana, Putin si ji vezme celou. Připojí ji celou k Říši a ukrajinské vojáky využije k budoucím válkám...
A hranice USA jsou kde?
"obec Bohuňov ze Svitavska se 123 obyvateli zainvestovala do příprav už 1,6 milionu korun. Celý projekt měl vyjít na 25 milionů i s DPH. ...Pracuje s obecním rozpočtem ve výši necelých tři milionů korun, po uhrazení nutných nákladů obci zůstává maximálně 500 tisíc korun."
Jsem tu jediný, komu to přijde jako projev finanční negramotnosti?
Kolik je asi v obci se 123 obyvateli dětí přiměřeného věku? Pět?
Přesně tak, taky jsem se koukala zda čtu správně. Předpokládám, že se tam narodí max tří děti ročně. Nač proboha taková investice.
Může mi někdo zaslat odkaz přímo na zákon kde je napsáno, že učitel smí zadávat domácí úkoly, či smí zasahovat do volného času dítěte? Případně na zákon který opravňuje pedagoga tyto úkoly hodnotit? Přeci jen pedagog může při výkonu své funkce dělat jen to, co mu zákon nařizuje, či povoluje (jako každý jiný "úředník"), narozdíl od běžného člověka, který může dělat vše co mu zákon nezakazuje. Zadávání domácích úkolů mi nevadí, ale jejich vymáhání a hodnocení ano, protože prostě nemá oporu v zákoně. Je to sice už pět let, ale s ředitelem jsme tento či podobný zákon nenašli a to jsme prošli i Chartu práv dětí a Evropskou úmluvu o právech děti, které dokonce garantují volný čas dětí a jeho trávení dle vlastní volby a nikdo krom rodičů (opatrovníků) nesmí do rozhodování o trávení volného času zasahovat. Ve zkratce, když se chce dítě učit a dělat úkoly, nemá mu v tom být bráněno stejně tak když chce jít ven s přáteli má se mu to umožnit. V jednom komentáři je zmíněný pekař co peče housky. Ty housky taky peče v zákonem vymezeném čase (pracovní době) a ne ve svém volném čase. I učitel učí jen ve své pracovní době.
Přesně tak.
Ten první chlap s tou ženskou zachránci ani nepomohli, když vyndaval holčičku z vody ! Musel ji na břeh vysoukat sám. Tohle už přece nejde omluvit ani tím, že neumí plavat.Kdyby se on začal topit, ani ruku by mu zřejmě nepodali. A že by vzali mobil a volali záchranku, to taky ne.
Co je tohle za lidi ? .
Přesně
Nejde zdvihat populaci do nekonečna, tsk jsk je nesmysl staly ekonomicky rust.
Pokud si za života zabezpečím bydlení a budu mít nějské úspory atd tak nepotřebuji od dítěte víc než příspěvek na obě. On průběžný systém byl navržen Ribentropem v době kdy platil jem pro par lidi a davslo to smysl. Dnes uz to je neutažitelné.
A moje dítě se živí ve svém oboru víc jak dobře.
Je potřeba přejít na odobní zodpovědnost a neplstit nesmysly.
Vy se o sve děti staraze a děláte pro jejich vzdělání max.
Nejhorší je, že tu podporu ( pokud to neni daňova uleva) msjí i ti co žijou ma podpoře dacka k ničemu nevedou a ty žiji zase na podpoře.
To ke problém. Tak jsk se starate vy je příkladné a moc tskových bohužel není.
Ja si myslím že se mýlíte, střední třída je pořad tady, ovšem za nynější vlády se ji nedostává podpory. Jisteže do této skupiny lehce spadnou lidé co systém využívají, je jich ale méně než si společnost myslí a přesto ti co pracuji a podporuji své děti drží ekonomiku. Jinak by to už dávno kleklo.
Vim že to nebezmete, ale proč 3. Neni lepší jedno s dát mu co potřebuje?
A opravdu je školství zdarma, jinak by jsze platil školné a to se u nás neplatí.
Moje máma mi říkala, ze aby stát prospival je nutno mít děti tři, za mě, za manžela a jedno navic, kdyby to nevyšlo. Je to spíše metafora, ale pravdivá, abychom jako společnost prospívali. Samozřejmě jsme je s touto ideou nedělali, ale připadáme si úplní
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To to trvalo …..