Termistor není teploměr, ale všechny el. teploměry jsou kolem něj postaveny (jsou i jiné způsoby, ale ty jsou o dost dražší a proto nepraktické a používá je tak možná NASA. Teplotu Slunce asi termistorem nezměříte 😄). Je pravda, že je jednoduchý, ale je velice přesný a dostatečně rychlý(asi díky té jednoduchosti). Nevím, co máte za auto, ale já už řadu let jezdím škodovky a nesetkal jsem se s žádnými Vámi popsanými jevy. Pouze návštěva myčky teploměr v autě dočasně zblbne. Což je celkem pochopitelné.
Jak si mám najít alternativu dopravy, když mi vnucujete jedinou možnost. Popravdě moderní motory jsou ve finále minimálně stejně čisté jako elektromobil. Splodiny z výfuků osobních aut jsou jen prdem ve vířivce ve srovnání s dalšími producenty co2 (továrny, elektrárny, lodě, které sem vozí ty vaše úžasné elektromobily a další nepotřebné krámy z Číny, letadla atd., atd.).
Strom sice fotosyntezuje, ale také "dýchá", po smrti tleje nebo rovnou hoří a jeho přínos atmosféře je cca 0 (tim neříkám, že je máme vykácet).
Solární panely jsou fajn, když si je dáte na domek jako podporu elektřiny ze sítě a ušetříte nějakej ten peníz, ale ve velkém samostatně jako zdroj energie nemohou fungovat. Z principu nedokáží udržet síť stabilní (nejde jen o Slunce, které taky furt nesvítí). To znamená postavit další elektrárny tradiční, které budou jistit ty "čisté" . Jaký to má potom smysl? Ničemu to nepomůže a elektřinu to SAKRA prodraží.
Green deal (zelená dohoda) je přinejlepším HÓÓÓDNĚ nedomyšlený a bude Evropu stát moře peněz, které by se daly využít mnohem smysluplněji.
Elektromobily dávají smysl jako malá vozítka do města, ale obří SUV na elektřiny? Karavan na elektřinu? Kamion na elektřinu? Auta, která by nás (nebo zboží) měla pohodlně přepravit na velké vzdálenosti, vybavíme pohonem, který to znemožňuje. Bravo. Tomu říkám pokrok.
Karavan, který nemůže dál jak 100km od města. Kamion s poloviční kapacitou nákladu a čtvrtinou dojezdu.
Za prvé: Je to sci-fi.
Za druhé: Myslím, že v knize je sesedání popsáno. Poslední z fremenů odvede červa daleko od zbytku jednotky a červa opustí až když je úplně vyčerpaný (ten červ) a jen bezmocně leží na písku. Co se týče pohybu, tak i na Zemi žijí hadi pohybující se pískem pod povrchem. Jen nemají takový prostor, tak jsou mnohem menší, ale zjevně to fungovat může.
Za třetí: S Holtzmannovým generátorem problém nemá? FYZIK?
Na vrácených vratných lahvích se neskenují žádné kódy a etiketu můžete klidně sloupnout. Kamera snímá tvar láhve (případně obsazenost basy) a proto jsou všechny stejné a do stroje je musíte dávat jen jedním určeným způsobem.
Ano, s PETkama to je složitější, vymyslet automat chvíli potrvá a tak je zatím přebírá človíček (aspoň co jsem viděl). Můžete je klidně vracet zmuchlané, protože ve finále se roztaví a vytvarují znovu. A přírodě to určitě prospěje, pokud nebudou končit v moři.
Pokud je vracet nebudete, stanete se miláčkem bezdomovců a různých pochybných existencí a oni je vrátí za vás. Účel to splní. 🙂
Nejlepší jsou semafory u přechodů. 30 aut zastaví na x minut, aby mohla 1 paní přejít (mám na mysli jeden konkrétní, ale je jich samozřejmě mnoho). Osobně je mi to celkem jedno, jen mi to přijde jako nesmysl. Řidiči už se celkem naučili chodce na přechodech pouštět a nebýt toho semaforu, tak většinou ani nikdo nemusí zastavovat.
Cokoliv se začne provádět masově bude problém, protože lidi jsou prostě takový. Taky jsem jezdíval do práce na kole a bylo to fajn. Dnes už nejezdím, protože cyklistů je příliš mnoho a je to opruz. Elektrokola umožňují jezdit lidem, kteří by na kolo jinak nevlezli a tak jsou cyklostezky plné pitomců, kteří jezdí docela rychle i do kopce, ale neumí na kole pořádně jezdit. Navíc jsou stezky plné maminek s kočárky a pejskařů bez vodítek a mě to po pár držkopádech kvůli lidem, co netuší, jak se chovat na cyklostezce, přestalo bavit. Radši zase jezdím autem. Silnice jsou také plné pitomců, ale je to trochu rychlejší než kolo a jsem v teple a pohodlí. 🙂
To je ale překvapení. Elektromobil mi nedává smysl ani s dotací natož bez ní. Pro mě je auto hlavně o pohodlí a svobodě. Elektro nesplňuje ani jedno (pominu, že jsem neviděl elektromobil, který by se mi líbil na pohled, což je subjektivní). Vlastnit vůz je drahá sranda bez ohledu na to, čím je poháněn. Elektromobil mi ale pořád vychází jako podstatně dražší možnost. Navíc je to hodně nepraktická možnost. Proč bych platil víc za horší službu?
Tohle se může stát komukoliv. Holky se na poslední chvíli rozběhly a ani se nekoukly, zda něco nejede. To bych tomu chlapovi ani moc nevyčítal. Ale že pak ujel. Za to by zasloužil. Může být rád, že se jim nic moc nestalo.
Kdyby zastavil, mohl vyváznout s nějakou pokutou. Možná. Ty holky si za to můžou vpodstatě samy. Takhle to asi odskáče víc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
16 let staré auto je například druhá generace octavie. Autora to možná překvapí, ale airbagy, ABS i tempomat má. stejně jako katalyzátor. Tou dobou už to byla standardní výbava všech aut. Na rozeznávání značek, chodců, cyklistů a dalších překážek je v autě řidič a pokud to nezvládáte, tak do auta radši nesedejte. Většina moderních asistentů z nařízení EU je spíš k vzteku a automobilky se jen předhánějí, ve kterém modelu se dají snadněji vypnout, protože z toho samého nařízení to nesmí jít vypnout trvale. Jaký to má potom smysl? Před 3mi lety jsem si kupoval auto. Mohl jsem si koupit nové, ale právě kvůli těm nesmyslům jsem vzal radši 4letou ojetinu, která jich ještě nemá tolik a musím vypínat jen stop/start. Prostě nechci po každém nastartování 10 min vypínat asistenty. Radši si koupím starší auto s pořádným motorem a s co nejméně asistenty.