Kde jsou ty časy kdy tam byl Kabaň ,bylo to originální .Tohle ve předu vypadá jak Citroen po nárazu .A ta cena ?. Několik let čekám, že ve Škodovce někdo zajde k lidem a zeptá se co chtějí za auto. Zatím to vypadá asi takhle : budeme tlačit automobilku do rohu a vyrábět drahá auta, které s baterkou jsou tak na Max 5 let.A hlavně aby to po nasednutí pípalo asistenty a žralo na provozu víc než spalovací. Hoši opravdu je těžké se vrátit tam, kde se masově vyráběla jednoduchá vozidla ?
Favorit 1 002 421 ks, Felicia 1 420 441 ks, Octavia přes 6,5 milionu kusů,1 788 063 fabií první generace ,1 211 937 vozů z druhé generace ,nebo naopak např. elekrošmejdu EnyaQ 81 700 vozů Celosvětově atd. Čísla jsou jasná. Samozřejmě doba pokročila ale jak dlouho budete ještě ve Škodovce plavat proti proudu ?
Za to mám 2 spalovací auta a když si spočítám spotřebu 30 kW na sto jezdí elektrokrám cca za 510 kč z veřejného dobíjení to stále na tom budu lépe ve spalovacím auťe a pokud jsou tedy frajeři ,ať zveřejní cenu baterky ,která je po 5 letech v zimě naprosto nepoužitelná ! Ještě prosím zveřejnit kolik ty chudáci řidiči stráví času u dobíjení do 100% a ne do 80%.Dále prosím zveřejnit kolik jde při každém dobití vniveč které zaplatíte !!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lauro ? Za 220 a spalovací motor to přece nepřipustíme to by nám lidi stály v ČR na auta fronty. Radši budeme ctít vizi do záhuby jako ze vším.