Tak začne to lidmi co žijou v rod. domku a to je kolem 4mil obzvlášt co mají fotovoltaiku jako soused který jezdí od května do září skoro zadarmo. A potom taky kolem 80h za kilometr. Ještě k tomu nemusí měnit brzdy ,spojku,oleje,vejfuk, filtr pev.částic. paliv. filtr. Ted prý vydrží baterka celej život auta spolehlivě.
Ja jsem pro, teda až "trochu" klesne cena.
A dojezd bude alespoň 600 km i s rezervou na stárnutí baterky a topení. takže papírově 800+?
300 km je dojezd na houby? To většina lidí ujede za týden 🙂.
Pro mě jo. mám spoustu výletů, 200 až 300 km, i v zimě. a pár delších. a vesměs to přes den stojí někde "in the middle of nowhere" kde to není jak nabít. A vracet se pozdě večer s tím že budu hypnotizovat ukazatel dojezdu nebo hledat kde si dát vynucenou přestávku abych se dostal domů ... děkuju nechci
Ráda vzpomínám na tyto "nebezpečné" časy... dnes už mi to zdravotní stav nedovolí, každopádně se podepisuji pod to,že večer u táboráku nenahradí žádné válení u moře,ani sebevíc hvězdiček na hotelu...a té paní je mi vlastně líto, že to nezažila
Ono moře má taky něco do sebe, jen to nesmí být nonstop grilování na pláži ale prokládat touláním přírodou a památkama. Na to je ideální Řecko, tam je všechno.
Možná někoho překvapím, ale autor má většinou pravdu 😄
Ale drobné korekce by byly žádoucí- žádná částečná reforma důchodů nebyla- bylo přendání peněz z jedné kapsy do druhé ( soukromých fondů, což je rizikové). Nestýská se po tom nikomu, snad kromě autora. staří lidé navíc nejsou nesmrtelní, takže chvíli jich bude víc...a pak umřou a bude jich méně. ( Včetně mě, už su nachystaný)
S těmi off- shory je to také složitější. Babiš přes ně má nějaké větší vily, koupené za jeho zdaněné vydělané peníze. unikl tak před příšernými nemovitostními daněmi francouzskému finančáku. Off- shory, které kritizuje jsou ČESKÉ firmy, jejichž zisky se "daní" v zahraničí. Dopad na ČR to má naprosto odlišný.
Jezulátka se u Babiše moc nekritizují - vláda je plná ježíškovců, co jsou také takhle pověrčiví ( Husita už v ní není). Věří, že mladý Žid odletěl po smrti do Nebe a oni pudou po soudu za ním a budou na Neviditelného zírat celou věčnost.
Babiš a Jezulátko ...
Pane Berka, zřejmě jste také oběť komunistického vzdělávacího systému. jinak byste věděl, jaký je rozdíl mezi vírou a pověrčivostí. Daleko větší než mezi kazajkou a svěrací kazajkou.
Je možné nebo pravděpodobné že někteří členové vlády jsou věřící. To co AB s jezulátkem předvedl byla typická, přímo učebnicová pověrčivost (asi ve snaze přilákat nějaké věřící, ale ti se při jeho pokusu nejspíš po...ávali smíchy).
Nikdo nepřekročí svůj stín. V oblasti víry je stínem AB co mu našeptali straničtí ideologové (a u většiny populace co jim ve škole řekly soudružky učitelky).
Delam to stejne.Penny nema zadny prostor na posouv.zbozi.Platim,az kdyz mam zbozi v tasce.Na reci typu,tak to hodte do kosiku,nereaguji.Extra nejhorsi prodavacky Penny u metra Luka.Vse je v lidech.
tak já to dávám do košíku (vlastně vozíku), protože to potom vezu k autu, ale to už je nepodstatný detail.
Doufám, že nepatříte k těm vyznavačům "kvalitních" pneu, co studují všechny ty testy pneumatik 😉
Vždyť se naprostá většina řidičů nikdy nedostane ani na 50% účinnosti pneumatiky a zánovní zimák je pořád lepší než 7 let starý letňák, to nemůžete popřít 👍
Další výhody jsem už popsal.
Tříletá zimní barumka si s tím 7 let starým letňákem směle může podat pac
Zase tady dostanu naloženo, nicméně musím poradit všem těm, co řeší situaci s nízkým ročním nájezdem. Jezdím celý rok na zimních pneu, což má několik výhod... nemusím je měnit dvakrát ročně, ušetřím a ještě se neničí ráfky.
S malým nájezdem se mi často dělo, že mi gumy vydržely 7 let, aniž bych je vyjezdil, a to nebylo dobře...teď mi vydrží ve velice dobrém stavu a hlubokým vzorkem tak 4 roky a pak je vyměním za novou řadu...Ano, další výhoda je, že máte vždy novou řadu, což se při fatálním defektu jedné pneu vyplatí, protože u starších pneu často musíte měnit obě pneu na nápravě, protože se ta vaše řada už přestala vyrábět.
Jezdím Barum, Matador... dobrá cena a rozumná kvalita...testy pneu už nečtu, nejsem závodník
Než zimní pneu Barum tak to už raději nějaké celoroční. Kdysi jsem se nechal přesvědčit že barumky jsou dobré ... 1.rok docela jo, ale další rok už to bylo hotové neštěstí, připadal jsem si na nich skoro jak na letních. děkuju, stačilo. Ty 2 až 4 stovky úspory na 1 gumě za to nestojí.
Potřebuji jezdit za každého počasí.
Milý pane vytočený doběla... My měli v obchodě na pokladně na položku sekundy, ano, sekundy, proto neexistovalo počkání, prostě proto, že se nám vše počítalo a my bychom z toho měli problém. Prodavačka si tato pravidla nevymyšlí, poslouchá, co vedení nařídí... Takže byť na ni budete hnusný, ona to má v popisu práce... Věřte nevěřte... I tak stupidni pravidla v obchodech jsou... Stejně tak jakože přijedete na směnu v 8rano, v deset vas pošlou na oběd, protože pak uz se za 12hod smenu nehnete... Zaplatpanbuh uz tam nedelam, ale naprosto vim, cim si pokladni prochazi...
V Peny větší nákupy většinou nedělám, ale v jakémkoliv hyper, pokud mám víc než pár položek tak platím až když mám věci zpátky ve vozíku. Většinou zvládám odebírat jak prodavač(ka) markuje. A pokud je rychlejší tak potom má pár volných nádechů. Tak mám zaručeno že mi nebude nákup míchat s dalším zákazníkem anebo ho nesplácne tím otočným rozdělovacím prkýnkem. Shodit mi něco na zem tak to vracím.
A neráčíte být náhodou od Arrivy, že? Stejně jako pod vámi diskutující (mimo Karel Koldak)?? Já mám možnost sledovat (a občas i jezdím) 845/945 při příjezdu na hlavní nádraží v HK (linka R14A). Už jen od pohledu je vidět, že slušně řečeno "jednotky jsou hodně za zenitem". Design s dvojicí jednokřídlých dveří je nevhodný pro rychlou výměnu cestujících ve větších stanicích, vnitřní uspořádání je taky spíše pro příměsto do 30 minut, než pro rychlík s jízdní dobou cca 3 hodiny mezi konečnými. Atd. atd.
Docela by mě zajímalo kudy se ubírala Vaše dedukce pokud došla k tomu že bych mohl být od Arrivy. Jen se snažím o objektivní pohled nezaujatého pozorovatele, vlastní zkušenost s těmito motoráčky nemám. Jen mám zkušenost že pokud sem někdo o něčem napíše že je to černé tak to nejspíš sněhobílé opravdu není ale je to kdekoliv mezi lehce ušmudlanou bílou a černou.
A játra... veškeré droby. Vnitřnosti patří k levným druhům masa, ale nebylo to k snědku. Plýtvat jídlem se nemá, ale nucení k jídlu, to bylo už přes čáru.
Tak játra a ledvinky u nás uměli, i srdce se docela dalo. Ale pajšl ne !!!!
Vlastně byla jedlá nebo docela jedlá větčina hlavních jídel. Ale plévky vyjma těch 3 jmenovaných a možná ještě rýžové absolutně ne!!! Něco možná bylo trochu tím že byly úplně bez chuti (zdravá strava bez soli?) ale rozblemcaná zavářka z toho udělala šlichtu pro prasata
Dočetl jsem k ...Po „bohemizaci“ jednotek 628/928 v PARSu Šumperk a jejich přeznačení na 845/945 byly postupně řešeny závady na chlazení díky omezené kapacitě chladičů, obsahujících zbytky travin a porostu z odstavných kolejí....
To se mi z dálky vidí že těm motoráčkům vadí hlavně tráva v kolejišti, takže kus másla má na hlavě i správce trati že nezajistí její údržbu a provozovatel že po něm splnění technických podmínek pro provoz jednotek nevyžaduje (ano, i SŽDC bačuje ministerstvo dopravy, ale předpokládám že technické podmínky pro provoz těchto jednotek byly všem známy před nákupem). Vlak zřejmě není konstruován na to aby se prodíral džunglí ... S hledáním zakopaného psa bych začal tady.
A možná ani odboráři nebrečí dobře. Jednou z jejich starostí by měla být i bezpečnost. podali podnět na Drážní dozor že technické podmínky pro provoz jednotek nejsou plněny?
Při odchodu do civilu jsem měl téměř 20 tisíc a řidičák rozšířený o návěsy. Výborná škola života i když chápu,že dnes mladi kluci vojnu nemají a tím je debata u konce...
tohle bylo ještě v dovela hlubokém totáči, už jsem v důchodu. chápu že to asi bylo útvar od útvaru různé, ne všechny osobní zkušenosti lze zobecňovat. u nás kluci co nevozili vyšší velitele najezdili hodně málo
Dle mého názoru řidičák v 17 letech není vůbec dobrý nápad. Někteří mladí ridici ani v 18 na tom v řadě případů nejsou mentálně ani řidičských schopnostmi tolik dobře aby mohli samostatně řídit.Snizenim věku si jen zadelavame na problém celá společnost. Za svou osobu mě trvalo cca 2 roky než jsem solidně vyjezdil. A to jsem jezdil na vojně jako vojenský řidič.
Nevím jak u vás, měl jsem na vojně na starosti auta a přes 3000km za rok najezdilo málo které. to na vyježdění se moc není
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chápu, v tomhle případě to nedává moc smysl. Za pár let už bude dojezd třeba třikrát vyšší, uvidíme:-).
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono je hlavně ošidné až zcestné řídit se průměrem. Jezdíte třeba denně do práce 25 km tam, 25 zpět a cca 1x za 2 týdny si vyrazíte na víkend nebo výlet cca 120 - 150 km daleko (takže 250 - 300 výlet), i v zimě, třeba na lyže. z toho vychází průměrný denní nájezd asi 90 km, takže podle většiny chytrolínů by Vám měl bohtě stačit dojezd 150 km. A přitom je to absolutně nepoužitelné. Abyste ten výlet v pohodě dal i v zimě po 8 nebo 10 letech potřebujete tabulkový dojezd kolem 500 km ... co to dneska má? S benzínovým 10 až 15 let starým kombíkem absolutně bez starostí (jestli by byla lepší nafta je otázka, těch 25 km na jednu jízdu je možná tak na hraně).
1 odpověď