Z článku:
"Deník The Barents Observer upozornil, že incident se tak odehrál sice mimo norské teritoriální vody, ale stále v norské výlučné ekonomické zóně. Ruská Severní flotila zde měla předem vyhlášené ostré střelby v rámci rozsáhlého strategického cvičení Ocean-2024."
Takže nafouknutá bublina. Asi stejně jako když jdete do vojenského prostoru, kde probíhají střelby a vykážou vás odsud. Ve vašem vlastním zájmu.
Ale jako důvod zanadávat si na Rusa je to dostačující.
Viděl bych to takto:
Situace: ráno pološero, 17 min do východu slunce.
Žena na motorce jela na Z se světlem v zádech po mírně točené kvalitní cestě. Rychlost možná 80plus. Dojela náklaďák a začala ho předjíždět. V protisměru jel řidič v oktávii, klidně 110, do Přerova do práce. Jestli svítil denním, nebo vůbec, tak v té rychlosti mohl být vidět až na poslední chvíli. Možná došlo k nezhodě při předjíždění, náklaďák ji zbrzdil a už to nedalo. Rozhodně se srazili na jeho úrovni, musel to vidět...a ujel. Trestný čin.
Paní na motorce neměla štěstí...
Možná to bylo tak, že k samotném předjíždění ani nedošlo. Podle fotek to mohlo být u motorkářky jen "vykouknutí" zpoza náklaďáku. Jeho řidič si toho ani nemusel všimnout. Policie to vyšetří. Pořád mají řidiče oktávky
Tak jediné co mě napadá když jsou hodinky sklíčkem dolů.. aby se sklíčko nerozbilo. Sice tam máte samé lajky, ale jak jako na takové hodinky vidíte, které jsou sklíčkem dolů? o))) Děkuji za vysvětlení.
Na tom snad není co vysvětlovat, stačí si to zkusit. Pokud ted nepředpokládáte, že "sklíčkem dolů" znamená sklíčkem ke kůži. To na ně fakt není vidět, ale zapínání na zápěstí v této poloze trvá násobně déle.
Dovolím si opravit pana autora ve dvou chybách..
Hodinky sklíčkem dolů byla zcela praktická věc. V době kdy se o hodinách v palubních deskách automobilů mohlo jen zdát. Prostě když máte ruce na volantu, tak na hodinky vidíte bez toho, že by jste musel pouštět volant. Podobně to využívali piloti jednomotorových letadel, kteří levou rukou ovládali motor
Statistika je krásná, To co tu autor sepsal by mohlo fungovat podle jeho scénáře kdyby všechny ty zápasy absolvovaly stejné týmy, se stejnými hokejisty. Jinak je to jen sčítání nesmyslných čísel.
S podivem kolik máme "expertů". Zajímalo by mě kolik z nich mělo kdy obuté brusle. A jestli někdy hráli něco jiného než na PC.
Je jedno jak to dnes večer dopadne, v každém případě to bude pro náš hokej úspěch. Máme silný tým.
Jestli je na letošním MS nějaká kaňka, pak jsou to pro mne výkony rozhodčích. Asi by to chtělo založit transparentní účet na jejich vyšetření zraku.
Čekal bych, že po tomhle článku téhož autora Odkaz 1 se zdrží dalších komentářů. Asi absence sebereflexe. Naši hráli na co měli a s čím mohli obstát. A vyšlo jim to. Kdoví, třeba to tam zrovna zítra Pastovi padne. Hodně bych přál gól i Palátovi, který mě mile překvapil svým stabilním výkonem. A Zachu nesoudím, jestli chceme jít dál, nemá cenu se patlat ve starých křivdách. Pamatuju MS ještě s hráči bez helem a výměnu stran uprostřed třetí třetiny. A málokdy jsme měli takový tým jako letos. A hokej je týmová hra. Zítra budu fandit a ať to dopadne jakkoliv, hráči se nemají za co stydět.
Nevím, co autor očekával od Pastrňáka a Zachy. Mě nezklamal ani jeden z našich hráčů, po přesunu, který měli za sebou a zápasech play off, myslím odvedli dobrou práci. Předpokládám, že autor by druhý den ani nevstal do práce. Herní projev našeho týmu na MS se mi líbi a myslím, že všichni hráči odvedou to nejlepší. A můžou se stát chyby, můžeme mít smůlu a prohrát, ale to je sport. Ale fandit zítra budu. Jsou to přece NAŠI kluci.
Vyžeňte z hlavy ty blbiny. Kdo vám co udělal ? Napíši vám průměrné důchody od r. 2017 - 11800,-
2018 - 12400,-
2019 - 13500,-
2020 - 14500,-
2021 - 15500,-
2022 - 18000,-
2023 - 19400,-
Já být vámi, ani nedutám. Jak vy jste zlý na mladé, tak oni budou na vás. Zejména, když konflikty nějací dacani rozdmýchávají. Zamyslete se a zkuste také něco ocenit. Důchodce.
Vás sumář růstu důchodů je pěkný, ale poněkud vytržený z kontextu. Aby měl nějakou vypovídací hodnotu, bylo by jej třeba doplnit o stejná data o růstu průměrné mzdy a míry inflace. Z toho vašeho pojetí by jeden mohl snadno mylně soudit, že si v roce 2023 mohl nakoupit skoro jednou tolik než v roce 2017 a to (jistě uznáte sám) neodpovídá skutečnosti.
Nesnášim lidi, kteří neumějí parkovat. Ještě víc nesnáším lidi, kteří jsou přesvědčení o tom, že oni jsou těmi, kteří by měli ostatní školit.
Popsaný nešvar potkávám poměrně běžně, ale nemůžu přece vědět jaká byla situace kdy tam řidič parkoval nebo jestli neměl v autě někoho špatně mobilního, který prostě na své straně potřeboval víc místa na vystoupení.
A tak trochu s nostalgií vzpomínám na dobu žigulíků, škodovek a trabantů, kdy se řidiči tak nějak snažili najít cestu k sobě než školit druhé.
Pamatuju dobu, kdy nejčastější výška plotu byla 70 cm a většinou to byly ploty z dřevěných planěk. Asi se lidi tolik nebáli. Dnes je každý nový barák obehnaný 2m betonovou zdí. Většino u se alespoň v našem okolí jedná o tzv. satelitní výstavbu. S přítelkyní si děláme legraci, že v těchto lokalitách by se každá ulice mohla jmenovat "Velká Hradební". Podle mého názoru má každý nesporné právo si své ohradit jak chce, ale ze své řidičské praxe bych trval na tom aby bylo nařízeno, že pokud plot sousedí s křížením ulic, musí být jeho poslední tři metry průhledné. Příjezdovky jsou čím dál užší a pokud si najedu autem na křižení "hradebních" ulic, tak mám rozhled v okamžiku kdy je mezi předkem auta a protějším obrubníkem místo tak na projetí cyklisty.
Už jsem asi starej, ale nějak tomu co předvádí naše media nerozumím. Před pár dny nám tvrdila, že nás v roce 1945 osvobodili Ukrajinci a teď se dočtu jak tu Rusové znásilňovali. Hodně selektivní. stejně jako to, že nás v roce 1968 obsadili Rusové, ale v roce 1939 to nebyli Němci ale nacisti.
Btw. nijak nepopírám co se tu dělo, jen bych si dovolil připomenout, že se to tehdy dělo v celé Evropě bez rozdílu národností. Pořád platí, že ožralý voják je hovado.
Pěkný nesmysl tenhle článek. Otázka zní co je "velký" motor? Osobně považuju výkon motoru za jeden z prvků bezpečnosti, skoro stejně důležitý jako brzdy. Ono totiž zrychlení a pružné zrychlení vám může výrazně zjednodušit život a v některých případech zachránit zadek. Už jen to když vidím sekačkomobily, které musí majitelé ždímat v připojovacím pruhu, mi nepřipadá přiliš bezpečné. A ano, provozní náklady jsou větší, potřebuji dvojnásobný počet svíček než tříhrnková fábie a taky trochu víc oleje.
Pěkný nesmysl tenhle článek. Otázka zní co je "velký" motor? Osobně považuju výkon motoru za jeden z prvků bezpečnosti, skoro stejně důležitý jako brzdy. Ono totiž zrychlení a pružné zrychlení vám může výrazně zjednodušit život a v některých případech zachránit zadek. Už jen to když vidím sekačkomobily, které musí majitelé ždímat v připojovacím pruhu, mi nepřipadá přiliš bezpečné. A ano, provozní náklady jsou větší, potřebuji dvojnásobný počet svíček než tříhrnková fábie a taky trochu víc oleje.
18
Sledujících
2
Sleduje
18
Sledujících
2
Sleduje
A že byl ten německý celý šedivý? Nebo už mi selhává paměť.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
byl šedivý, pak i pískově žlutý. V současnosti je takhle, jak je na fotce