Bohužel, největší problém je, že jsou takových ubožáků plné silnice, to samé při stání před přechodem, střídavý provoz na semafory a nebo za autobusem, kde není dovoleno objíždění. "Proč tady jako ti chudáci stojí? Kašlu na to, jedu." Jedna z největších klasik, která v tomhle případě, nebýt štěstí a snad i zásahu vyšší moci, mohla skončit velmi tragicky. Tohle vyžaduje přísný trest, bez debat.
Vzhledem k tomu, že většina komentujících nechápe, jak se to mohlo stát, tak popíšu problém jednoduše, věc se odehrála asi takhle;
Nastoupila do auta, zmáčkla tlačítko, vůz upozornil, že je k nastartování potřeba sešlápnout brzdu, což dotyčná udělala a vzápětí dala páku do polohy D (při druhé poloze zapalování lze u většiny vozů řadit cokoliv). Poté pustila brzdu a vůz se sám rozjel, D se bez nastartovaného motoru chová stejně jako neutrál. A když chtěla vůz zastavit, tak neměla dostatečnou sílu, aby vůz zastavila, jelikož bez nastartovaného motoru neběží posilovač brzd, no a bylo vymalováno.
Úplně jednoduché.
Ačkoliv jezdím jinou značku, prémiovou, s jinými výkony a nikdy jsem Renaultu nefandil, tak musím říct, že Renault jde konečně správným směrem. Mám čerstvou zkušenost s novým Australem ve full hybridu a v plné výbavě. Oproti Kadjaru dělá v podstatě všechno lépe - jízdní vlastnosti, odhlučnění, ergonomie, použité materiály. Především infotainment, za ten velké plus. Služby od Google fungují na jedničku, zde by se mohli učit i jiní hráči, a to i z prémiového segmentu. Natáčecí zadní náprava funguje také parádně, v tomto segmentu věc nevídaná, navíc se dá nastavit úroveň úhlu natáčení. Jediné mínus je multimódová převodovka, která kvůli své složitosti a ve snaze co nejvíce využívat elektromotor občas váhá s přeřazením a pak škubne, a to i u podřazování, což občas působí tak, že neumíte řídit. Nicméně umí jezdit za velmi zajímavou spotřebu. Někomu by také mohl vadit chod nového tříválce, který při chodu chrastí a místy dokáže narušit jízdní komfort. Na trhu jsou sice kultivovanější tříválce, ale vyloženě jako mínus to nevidím. Jinak jde v podstatě o jediné vady na jinak velmi povedeném autě. Myslím, že i návrat ke starému logu značce dost prospěl.
Bruno Sacco byl klasickým velikánem, jakého dnešní doba již neumí vyprodukovat. Jeho nadčasový design, věrnost jedné značce a zodpovědnost k práci z něj činní jednoho z nejlepších automobilových designérů všech dob. Jeho práce by se měla povinně rozebírat při studiu automobilového designu, je skutečně z čeho čerpat. Jiní by se o jeho morálce mohli učit, například "převlíkač" kabátů pan Kabaň. Čest jeho památce.
To se dalo čekat. Lipavský je schopný politik, který svou práci dělá dobře. Na chvíli si odpusťme, čím zájmům slouží, či neslouží, ale jako ministr zahraničí je opravdu schopný. A to zejména přes počáteční nedůvěru, kvůli nižšímu vzdělání. Nerozumím tomu, proč by úspěšný politik měl opouštět své místo, jen díky tomu, že odstupující předseda strany byl vyhozen za svou neschopnost a ješitně to vnímá jako vyhození pirátů z vlády. Ačkoliv bylo několikrát řečeno, že chyba je pouze v osobě pana Bartoše, a že pirátům bude umožněno nominovat někoho dalšího. Být Lipavským, tak to udělám úplně stejně, přeci neodejdu jen proto, že někdo jiný neumí prohrávat a tak raději strhne všechny s sebou.
Problém je kombinace více faktorů. Abychom to pochopili, tak se musíme podívat poměrně hluboko do minulosti. Když totiž začal boom odbytu na čínském a asijských trzích obecně, tak evropské automobilky ani chvíli nečekaly a začaly se tam bezhlavě hrnout. Nové továrny rostly doslova jako houby po dešti a začaly se vesele vyvážet ty nejlepší technologie, bez jakéhokoliv přemýšlení nad budoucími následky. Tímto jsme si (ne)vědomě desítky let v Číně pěstovali konkurenci. Snad nikdo nebyl tak naivní, aby věřil, že se Čína nebude učit a kopírovat. Dalším faktorem je doba, ve které se nyní nacházíme, uplynulé 4 roky nebyly lehké, pro Evropu obzvlášť. Potencionální zákazník tudíž odkládá nákup nového vozu v žebříčku priorit až někam na zadní pozice. Pak tu také máme tu opět bezhlavou sázku na zelenou budoucnost, kdy tu především kvůli/díky VW máme obrovský tlak na elektromobilitu. Bylo to opět VW, které se do tohoto projektu s nejistým výsledkem téměř dobrovolně vrhlo a stáhlo s sebou další automobilky. Jenže světě div se, prodeje elektrických aut i po 5-6 letech masivní a drahé osvětové kampaně stále závisí čistě na tom, jak si která vláda ohne prostřednictvím dotací svůj vlastní trh ve prospěch elektromobilů. Když dotace dočerpají, tak najednou dojde k poklesu poptávky - no, jak nečekané. S tím samozřejmě souvisí ceny nových vozů obecně, kdy automobilky neúměrně zvyšují ceny nových vozů. Důvodů je hned několik - drahý vývoj elektro, emisních systémů, nebo třeba i emisní povolenky. Zároveň šetří, kde mohou, takže chtějí prodat výrobek, který kvalitou a materiály neodpovídá ceně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Paradox. Němci tiše tolerují radikální islám, ale skupiny, přesněji skupinky pár nácků, které otevřeně mluví o tom, že se Německo tímhle způsobem řítí do záhuby "rozprašují".