vzhledem k tomu co se ve světě děje.... až se čína plně odkope... začne se v pacifiku chovat jako russky švábí na ukrajině, nastanou embarga podobně jako s russakam... Tak by mě zajimalo, kde potom vezmete díly.
já už z principu bych to od nich nevzal.... zaplevelili svět covidem a nikomu neřekli ani polibte nám .....
Trošku mimo mísu. Výrobce je Korea, nikoliv Čína. Ale to máte jedno. Hodinky nebo holinky, oboje se natahuje, že?
Dřevostavitel je na tom hodně špatně, když najímá na rádoby odborné články děvčata bez základních znalostí v oboru. "S rekuperací..otevřem si okno, topeníště bez externího přívodu vzduchu".Hrůza..Pokud mají majitelé parotěsně uzavřenou dřevostavbu tak už se nadivím ani zcestným hláškám majitelů. Měsíční náklad 10tis Kč na topení s ohřevem TUV v dřevostavbě? A to se jim líbí? Možná by se mohl Dřevostavitel přejmenovat na "Články plné lží a polopravd"
Pokut se máme připravovat na válku tak podle mého názoru se totálně vykašlal na drahou techniku jako jsou stíhačky a tanky.
Všichni vidí ze nejvice účinky jsou malé drony a protitankové a letadlové střeli .
Protože těch par letadel a tanku co se zde prodraží bude zlikvidované během týdne.
Vyhozené peníze a ještě se tu akorát někdo pekne naplní kapsy.
A Ruska federaci nemá na Tobago zaútočili dále- nemají ani na Ukrajinu.
Kamile, vraťte se do základní školy a naučte se pravopis. Vaše myšlenkové závěry jsou jako "letadlové střeli"
Druhé Korando v automatu. Po třech letech provozu jsem první prodal za 430 tis.Kč. Špičková výbava, skvělé jízdní vlastnosti. Normálně jezdím v Kodiaqu v naftě. Původní cena 1250 tis.Kč po třech letech provozu dostanu max. 540 tis. Kč. Když si chci jízdu užít, beru si Korando. Určitě jste se s tím autem ještě nesvezl. Proto takhle mluvíte. Třeba je pro vás nejlepší varianta škodovka s litrovým motorem, kterou po 150tis.km skopnete ze stráně, nebo ojetina z německého bazaru. A nyní místo předraženého Kodiaqu za 1400 tis. Kč kupuji Rextona a je mi úplně volný co si o tom kdo myslí.
Smutné je to , že leckde nástupní plat je nižší než průměrný důchod a to si pořád důchodci stěžují jak jsou chudáci. Dalším generacím se předá jen dluh a důchodu(aktivního) se nedožijí.
V.
Zase jeden bez nápadů a bez vzdělání s 8hod pracovní dobou. Co takhle zkusit se prosadit. Neumíte něco? Aspoň něco....
Z důvodu hořlavosti chladiva. Fakt ten propan při tlaku 110 bar mít doma nechcete. A nechtějí to ani hasiči.
doma ho mít nemůžete, je to totiž monoblok. Hlučné splitové jednotky (kondenzátor je součástí vnitřní jednotky) používají neekologická chladiva. R 410a má GWP 1780, R 290 má GWP pouze 3 a o tom to je. Přirovnal bych to Trabant vers. Audi
Autor článku napsal pouze část pravdy. Chladiva používaná v tepelných čerpadlech se posuzují dle koeficientu CO2, resp dle mezinárodního označení GWP. Čím nižší číslo GWP, tím lepší termodynamické vlastnosti a díky tomu i vyšší topné faktory. Takže to vlastně není pouze o ekologii. Vývojově zaostalá tep čerpadla asijské provenience, tepelná čerpadla se splitovými jednotkami, výrobci typu Malina group, Schlieger, TNG a další používají neekologická chladiva R410a, v lepším případě R32. To s sebou nese nutnost zpoplatněných servisních kontrol, rizika úniků chladiva (hlavní důvod opatření) a také nízkou životnost venkovních jednotek. Jediná cesta jak zajistit výkon, dlouhou životnost a ekologii tč je využití přírodního plynu propanu, resp chladiva R290 s nulovou zátěží vůči přírodě. Např tč čerpadla Acond toto chladivo používají a nejenom proto mají životnost 25 let. Každý ať si udělá obrázek sám.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ale solární elekrárna není obnovitelný zdroj a už vůbec ne zelený. Jde o využití jaderné energie slunce. Tudíž investoři do fve z let 2008 až 2010 se dopustili podvodu a měli by být potrestáni, majetek propadne státu
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Správně. Pracující lid si to s nimi vyřídí po bolševicku. A už se nezdržujte. Čekají vás soudruzi na stranické schůzi. Třeba z vás bolševici udělají předsedu.