Pane Prope, hluboce se skláním před přesnou dikcí Vašeho článku. Vím, že je třeba velkého sebezapření k polemice s kolaborantskou entitou, která formou argumentace často tak připomíná projevy českých kolaborantů po atentátu na Heydricha. Už dlouho jsem tak vyvážený, přesný a potřebný článek nečetl. Díky.
Když pominu to vše, co je na Chorém sporné mimo fotbal samotný (je toho dost), tak je to pro mě pokračování trendu odklonu od slavistické klubového genomu, které spočívá v tvořivé útočné hře. Hra na věže může být (někdy) účelná ale v důsledku fotbal a zážitek z něj degraduje na bum, prásk, skoč. Další z přestupů v sérii Krmenčík, Jurečka (není až tak věž, ale taky pro Slávii sporná typologie). Tak nějak pro změnu Tvrdíkova profesní DNA, v které je zase jakási univerzální nekompetentnost, spojená s vysokým přesvědčením o opaku. A čistě věcně: Podle mě mohl požadované bonusy splňovat mnohem univerzálněji a fotbalověji Chytil. Měli by se radši starat, aby ještě udrželi Schranze, jde-li o charakter a bojovnost.
Slavomír Kudláček
Před 1 minutou
Předně nechápu spousty obdivu k hereckému výkonu pana Dyka. Už jeho typologický výběr mi přijde úplně mimo, ale jeho průchod filmem s netečnou, řeklo by se až topornou tváří bez jakýchkoliv pokusů o emoci či vývoj postavy byl tristní. Vynikal o to víc vedle všech ostatních herců, zejména ženských rolí. Hlavně ale skoro nerozumím autorovi článku. Bezbarvý, vlekoucí se příběh, složený spíš ze statických epizod jenom podpořil herecké fiasko titulní postavy. Žádný vývoj, žádná paralela, žádný život - snad jenom s výjimkou epizody s nenaplněnou láskou, která končila (způsobem pádu do hlediště dost neuvěřitelnou) sebevraždou hrdinky. Komickou charakteristikou samotné tzv. recenze je potom sdělení, že "smrt na syfilis sám Mysliveček nikdy nepotvrdil..." A zeptal se ho vůbec někdo?
Odpovědět
Předně nechápu spousty obdivu k hereckému výkonu pana Dyka. Už jeho typologický výběr mi přijde úplně mimo, ale jeho průchod filmem s netečnou, řeklo by se až topornou tváří bez jakýchkoliv pokusů o emoci či vývoj postavy byl tristní. Vynikal o to víc vedle všech ostatních herců, zejména ženských rolí. Hlavně ale skoro nerozumím autorovi článku. Bezbarvý, vlekoucí se příběh, složený spíš ze statických epizod jenom podpořil herecké fiasko titulní postavy. Žádný vývoj, žádná paralela, žádný život - snad jenom s výjimkou epizody s nenaplněnou láskou, která končila (způsobem pádu do hlediště dost neuvěřitelnou) sebevraždou hrdinky. Komickou charakteristikou samotné tzv. recenze je potom sdělení, že "smrt na syfilis sám Mysliveček nikdy nepotvrdil..." A zeptal se ho vůbec někdo?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Obnovováním vztahů s ruskem nastane teprve ten pravý zmar. Od východu se lze jen izolovat.