No proč ne? Třeba se jim podařilo rozšířit oblast otáček, kde už dávno používají chudou směs.
Mitsubishi, poté Hyundai už dávno přišla s motorem GDI (Gasoline direct injection). V nízkých otáčkách po nastartování až do cca 2400 ot. /min funguje na chudou směs, pak asi do 3,500 otáček na normálně obohacenou a nad 3500 ot. na bohatší dosahuje nejvyšší výkon.¨
V těch nižších otáčkách by se ta chudá směs nedokázala zapálit jiskrou svíčky. Proto těsně pod svíčku se v okamžiku jiskry vstříkne trošku paliva, aby došlo k zápalu celé směsi ve válci. Jedině tímto způsobem může zážehový motor fungovat na chudou směs. A vývoj někde jde dále dopředu a někde se ruší ve jménu green dealu.
No samozřejmě, tak to klidně může být, ale chudá směs NENÍ lambda 1
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
až najedeš co já, potom se můžeš považovat za řidiče i s tvým vzděláním. I pracovník pneuservisu má vzdělání.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ale výborně, už se nám začínáš vybarvovat Karlíku, budu hádat - klasický řidič kamionu, co si myslí že sežral všechnu moudrost světa, protože už dvacet let otravuje svou pomalou jízdou životy řidičům po celé Evropě že?
1 odpověď