S VRT je to takto. Koncert v Koln/n/R popř Stuttgartu fotbal skončí cca 23.00. Kdy letí nějaké letadlo ? Druhý den v 6 ráno a to stejně neletí přímo do Prahy, ale někam, kde 3-6 hod čekám a pak letím do Prahy. Brát si hotel a ve 3 ráno jet na letiště je taky blbost. Kdežto o půlnoci sednu na vlak a buď v 6 ráno v Berlíně, nebo v 5 ráno v Lipsku přesednu na přímý spoj a jsem v 9.24 v Praze...
Jen za letošek jsem takto jel i s dětmi asi 10x. Řídit to autem ? 800 km tam a 800 km zpět, nonstop? To se někde přizabijeme. A cenovka ?Ten Stuttgart stál 79EUR a děti v Německu do 14 let neplatí...
My tak jezdíme i do Paříze. Schválně, když chcete být brzy dopoledne v Paříži, řekněme v 9.52 na Easter nádraží (5 stanic metra od Mony Lízy). Tak 16.38 z Prahy do Berlína, tam se podíváme na aktuální VW muzeum výstavu (teď tam bylo město budoucnosti, před tím třeba Porsche 75 let) a 21.36 nastupujeme na ICE směr Mnichov. To jede schválně "pomalu" celou noc tak, že jsme v 5. ráno ( se zpožděním klidně v 6) ve Stuttgartu a 6.52 odjíždí TGV do Štrasburku a Paříže. Je tam v těch 9.52. Cenovka kolem 80-120 EUR, podle toho, zda děti chtějí první třídu nebo ne. Může se jet i o 2 hodiny později z Prahy se stejným příjezdem, ale pak se přestupuje v noci ve Frankfurtu či Lipsku a my to raději chceme prospat.
Letecky ? Ve 2 hod vstát, ve 3.30 Uber na Letiště, v 7,40 ráno odlet, v 10 jste na Orki či CHarles D.Goal. A hodinu do města. Takže se stejně nevyspíte, je to podstatně dražší (děti platí) a furt Vás někdo něčím opruzuje. Do vlaku si vezmu co chci. VRT = Praha - Dresden - Berlín 2 hod místo 4,5
Je to fatálně jinak. Koncert v Koln/n/R popř Stuttgartu fotbal skončí cca 23.00. Kdy letí nějaké letadlo ? Druhý den v 6 ráno a to stejně neletí přímo do Prahy, ale někam, kde 3-6 hod čekám a pak letím do Prahy. Brát si hotel a ve 3 ráno jet na letiště je taky blbost. Kdežto o půlnoci sednu na vlak a buď v 6 ráno v Berlíně, nebo v 5 ráno v Lipsku přesednu na přímý spoj a jsem v 9.24 v Praze...
Jen za letošek jsem takto jel i s dětmi asi 10x. Řídit to autem ? 800 km tam a 800 km zpět, nonstop? To se někde přizabijeme. A cenovka ?Ten Stuttgart stál 79EUR a děti v Německu do 14 let neplatí...
My tak jezdíme i do Paříze. Schválně, když chcete být brzy dopoledne v Paříži, řekněme v 9.52 na Easter nádraží (5 stanic metra od Mony Lízy). Tak 16.38 z Prahy do Berlína, tam se podíváme na aktuální VW muzeum výstavu (teď tam bylo město budoucnosti, před tím třeba Porsche 75 let) a 21.36 nastupujeme na ICE směr Mnichov. To jede schválně "pomalu" celou noc tak, že jsme v 5. ráno ( se zpožděním klidně v 6) ve Stuttgartu a 6.52 odjíždí TGV do Štrasburku a Paříže. Je tam v těch 9.52. Cenovka kolem 80-120 EUR, podle toho, zda děti chtějí první třídu nebo ne. Může se jet i o 2 hodiny později z Prahy se stejným příjezdem, ale pak se přestupuje v noci ve Frankfurtu či Lipsku a my to raději chceme prospat.
Letecky ? Ve 2 hod vstát, ve 3.30 Uber na Letiště, v 7,40 ráno odlet, v 10 jste na Orki či CHarles D.Goal. A pak 1-2 hodiny do města. Takže se stejně nevyspíte, je to podstatně dražší (děti platí) a furt Vás někdo něčím opruzuje. Do vlaku si vezmu co chci.
Prosím kolegyně, vysvětlete tady těm hned mam výsledek, jaký je rozdíl 1 rána, 2-3 rámy, 5 rám,vražda v afektu a 20 - více ran (60 ran je narovinu dost pracné a fyzicky náročné, kdo nevěří, vemte si paličku na maso a klepejte řízky, 5-10x klepnout je značně rozdílné než 60x klepnout. A nezapomeňte, že to musí být slušné intenzity, žádné patlání). Nechci prozrazovat identitu, udělejte to za mě prosím
i když reálně průmyslová špionáž udělá svoje i jinak. Stačí koupit finální produkty někde jinde a pak je rozebrat (to už dělal Stalin s letadly či "zabezpečovacím" systémem na železnici z USA, pak totéž dělali Japonci, pak Čína a Vietnam, i když dnes už je to více sofistikované.).
Nezapomeňme základní pravidla :
1 okopíruj to, když to neumíš udělat líp (Stalin a bombardéry z USA, které okopírovali i s fotoaparátem Leica)
2 Japonci a motorky a následně veškerá elektronika
x v současné době boom elektromobilů z Číny (okopírovali Teslu a teď už to má jen mnoho kabátků)
A nejvýkonnější procesory jsou aktuálně používány v grafických kartách jako výpočetní výkon pro těžbu kryptoměn a pohon AI
Už aby to jezdilo. Na trase Praha - Paříž je nejpomalejší úsek Praha - Dresden. To když mi ráno ujede v 6,38 EC z Holešovic, tak jej stejně za hodinu doženu autem. Pak už jen Přestup v 8 (10-12-14-16...) v Dresden na ICE, pak před 13 (15-17-19) ve Frankfurtu na nádraží a v 1650 jsem v centru Paříže. S dětma levnější a rychlejší než letadlo, jezdíme tak každou chvíli (lístky koupíte přes bahn.de za cenu cca 80-150 EUR a děti do 14 let jsou zadarmo)
Nebo článku máte nějaké nepřesnosti. Ročně je dovoleno navštívit KLDR 5000 turistu, kteří jsou považováni za vládní delegaci daně země.
A když ksem tam s Jardou Šibíkem a několika novináři z MF byl v roce 2007, tak sám má: fotku, kterou nikdo neudělal, i když jsem jím to radil.
Hraniční zabezpečení, kde místo samopaly má ten vyšší důstojník vysílačku a sekyru - přesně lano a zatarasilo cestu ( okolo je minové pole a ty balvany měli několik metru průměr. )
A pak mám nafoceny železniční koridor spojující obe Koreje, jak místo v Číně konci v hromadě uhelneho prachu a dal nevede. Přitom vśem do světa ukazoval, jak se od 11.5.2007 da jezdit ze Soulu vlakem, ze byl oživen poslední usek přes hranice…
Pax systém od Ikea mi doma nahradil většinu vestavěných skříni. První skříně jsem dělal u truhlář 1997, paj jsme Pak okopirovali (korpusu vycházely dříve levněji z Bau… a kupovali jen dveře a spec mechanismy, při druhem třetím a čtvrtém stehovani už to beru cele a je to porad super ( některé dily mám přes 20 let ) jen panty ve dveřích se rady vytrhavaji …
Anebo třeba kuchyň při stehovani chápu, ze ji tam někdo dá občas potrebujete některé komponenty, které už nejsou nebo jsou dost drahe ( do zmíněných skříni je suplik za 800-900 Kč a to už jich postupně máme doma kolem 30 ks)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
O víkendu jsem byl na otočku v Paříži. Všimnul jsem si u Eifellovky jedné zajímavé věci. Je tam ticho a čistý vzduch. Pak jsem si začal dělat statistiku. Čistě spalovací auto bylo cca každé patnácté a autobus ne hybrid jen každý třetí... To, že když potřebuju použít Bolt a ne MHD, tak v těchto státech je automatické, že si nevybírám jen komfort a economy, ale spíše hybrid, electro atd.