Jsem tatínek na RD.
Samozřejmě po mě fakulta chce, aby mi nepropadla atestace, se občas v práci ukázat. A mám tam dost sestřiček, které jsou na zkrácený úvazek a k tomu už mají přesčasů více, než je na plný úvazek, protože prostě nejsou ve zdravotnictví v Praze lidi. Tak až budete čekat někde na vyšetření o rok déle, zde hledejte příčinu.
Natvrdo, prosím voliče, ať už toho mocipána jménem Benda z ODS přestanou volit, jinak budeme dál v pr... (je to jeho chorobomyslný nápad)
Taky jsem ten, kdo dorazil pozdě. Nádor na ledvině měl 5 kg, 20cm průměr a jsem rok už po několika operacích. Ledvina pryč, velký nádor pryč, malé se pořád dělají... 4 typy zhoubných. Chemoterapie by mě zabila do cca 48 hodin.. A to je mi lehce přes 40, žiju relativně zdravě, nadváha jen pár kilo, pohyb pár km chůze denně.
O víkendu jsem byl na otočku v Paříži. Všimnul jsem si u Eifellovky jedné zajímavé věci. Je tam ticho a čistý vzduch. Pak jsem si začal dělat statistiku. Čistě spalovací auto bylo cca každé patnácté a autobus ne hybrid jen každý třetí... To, že když potřebuju použít Bolt a ne MHD, tak v těchto státech je automatické, že si nevybírám jen komfort a economy, ale spíše hybrid, electro atd.
S VRT je to takto. Koncert v Koln/n/R popř Stuttgartu fotbal skončí cca 23.00. Kdy letí nějaké letadlo ? Druhý den v 6 ráno a to stejně neletí přímo do Prahy, ale někam, kde 3-6 hod čekám a pak letím do Prahy. Brát si hotel a ve 3 ráno jet na letiště je taky blbost. Kdežto o půlnoci sednu na vlak a buď v 6 ráno v Berlíně, nebo v 5 ráno v Lipsku přesednu na přímý spoj a jsem v 9.24 v Praze...
Jen za letošek jsem takto jel i s dětmi asi 10x. Řídit to autem ? 800 km tam a 800 km zpět, nonstop? To se někde přizabijeme. A cenovka ?Ten Stuttgart stál 79EUR a děti v Německu do 14 let neplatí...
My tak jezdíme i do Paříze. Schválně, když chcete být brzy dopoledne v Paříži, řekněme v 9.52 na Easter nádraží (5 stanic metra od Mony Lízy). Tak 16.38 z Prahy do Berlína, tam se podíváme na aktuální VW muzeum výstavu (teď tam bylo město budoucnosti, před tím třeba Porsche 75 let) a 21.36 nastupujeme na ICE směr Mnichov. To jede schválně "pomalu" celou noc tak, že jsme v 5. ráno ( se zpožděním klidně v 6) ve Stuttgartu a 6.52 odjíždí TGV do Štrasburku a Paříže. Je tam v těch 9.52. Cenovka kolem 80-120 EUR, podle toho, zda děti chtějí první třídu nebo ne. Může se jet i o 2 hodiny později z Prahy se stejným příjezdem, ale pak se přestupuje v noci ve Frankfurtu či Lipsku a my to raději chceme prospat.
Letecky ? Ve 2 hod vstát, ve 3.30 Uber na Letiště, v 7,40 ráno odlet, v 10 jste na Orki či CHarles D.Goal. A hodinu do města. Takže se stejně nevyspíte, je to podstatně dražší (děti platí) a furt Vás někdo něčím opruzuje. Do vlaku si vezmu co chci. VRT = Praha - Dresden - Berlín 2 hod místo 4,5
Je to fatálně jinak. Koncert v Koln/n/R popř Stuttgartu fotbal skončí cca 23.00. Kdy letí nějaké letadlo ? Druhý den v 6 ráno a to stejně neletí přímo do Prahy, ale někam, kde 3-6 hod čekám a pak letím do Prahy. Brát si hotel a ve 3 ráno jet na letiště je taky blbost. Kdežto o půlnoci sednu na vlak a buď v 6 ráno v Berlíně, nebo v 5 ráno v Lipsku přesednu na přímý spoj a jsem v 9.24 v Praze...
Jen za letošek jsem takto jel i s dětmi asi 10x. Řídit to autem ? 800 km tam a 800 km zpět, nonstop? To se někde přizabijeme. A cenovka ?Ten Stuttgart stál 79EUR a děti v Německu do 14 let neplatí...
My tak jezdíme i do Paříze. Schválně, když chcete být brzy dopoledne v Paříži, řekněme v 9.52 na Easter nádraží (5 stanic metra od Mony Lízy). Tak 16.38 z Prahy do Berlína, tam se podíváme na aktuální VW muzeum výstavu (teď tam bylo město budoucnosti, před tím třeba Porsche 75 let) a 21.36 nastupujeme na ICE směr Mnichov. To jede schválně "pomalu" celou noc tak, že jsme v 5. ráno ( se zpožděním klidně v 6) ve Stuttgartu a 6.52 odjíždí TGV do Štrasburku a Paříže. Je tam v těch 9.52. Cenovka kolem 80-120 EUR, podle toho, zda děti chtějí první třídu nebo ne. Může se jet i o 2 hodiny později z Prahy se stejným příjezdem, ale pak se přestupuje v noci ve Frankfurtu či Lipsku a my to raději chceme prospat.
Letecky ? Ve 2 hod vstát, ve 3.30 Uber na Letiště, v 7,40 ráno odlet, v 10 jste na Orki či CHarles D.Goal. A pak 1-2 hodiny do města. Takže se stejně nevyspíte, je to podstatně dražší (děti platí) a furt Vás někdo něčím opruzuje. Do vlaku si vezmu co chci.
Prosím kolegyně, vysvětlete tady těm hned mam výsledek, jaký je rozdíl 1 rána, 2-3 rámy, 5 rám,vražda v afektu a 20 - více ran (60 ran je narovinu dost pracné a fyzicky náročné, kdo nevěří, vemte si paličku na maso a klepejte řízky, 5-10x klepnout je značně rozdílné než 60x klepnout. A nezapomeňte, že to musí být slušné intenzity, žádné patlání). Nechci prozrazovat identitu, udělejte to za mě prosím
i když reálně průmyslová špionáž udělá svoje i jinak. Stačí koupit finální produkty někde jinde a pak je rozebrat (to už dělal Stalin s letadly či "zabezpečovacím" systémem na železnici z USA, pak totéž dělali Japonci, pak Čína a Vietnam, i když dnes už je to více sofistikované.).
Nezapomeňme základní pravidla :
1 okopíruj to, když to neumíš udělat líp (Stalin a bombardéry z USA, které okopírovali i s fotoaparátem Leica)
2 Japonci a motorky a následně veškerá elektronika
x v současné době boom elektromobilů z Číny (okopírovali Teslu a teď už to má jen mnoho kabátků)
A nejvýkonnější procesory jsou aktuálně používány v grafických kartách jako výpočetní výkon pro těžbu kryptoměn a pohon AI
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
základní problém je, že za posledních 20 let je v Praze místo 300 tis aut jich skoro milion a hromada tranzitu k tomu. Ten luxus takového veřejného prostoru nemáme. MHD je sice na hraně, ale do jedné tramvaje dáte 250 lidí, do metra až 1500. A ta kolona třeba na strakonické je za celé ráno cca 5000 aut = 3 soupravy metra, 8 vlaků. Postavit další infrastrukturu stojí desítky miliard a trvá to dlouho. O ekologii a závažných onemocněních z toho plynoucích ani nemluvě. Sám mám po 40 několik zhoubných nádorů, a z čeho to vzniklo, když mám relativně zdravou životosprávu ? Sám auto používám minimálně, a 10 let si dávám k narozeninám roční poukaz na MHD
2 odpovědi