A tu práci s umělou inteligenci je budeme učit s tužkou a papírem. Vlak se vzděláním a technologiemi jménem Amerika či Čína nám už ujel, dohánět netřeba. Skončíme jak Bělorusko či Srbsko
Vím co je sociální šikana. Přes mobilní telefony, ale všichni, co jste proti, si na měsíc vypněte internet a pochopíte to. Teď probíhá největší technologická změna za posledních 30 let
No, hlavně, že se pláče na zahlcení kapacity tratí, ale vlaky mají 3-5 vagonů. Kdyby měly 10, stačila by polovina, snížily se náklady a zvýšila propustnost.. Pamatuju dobu, kdy rychlík měl i 22 vagonů a dva vagony co připojovali v Přerově z Luhačovic již byly za peronem. Což je zase opačný extrém.
3-5 vagónů má tak jedině ČD na pár vlacích (expresy na Opavu či Žilina přes Půchov). LE má soupravu 5 vozů s kapacitou 6-7 vozů běžného rychlíku a RegioJet tahá většinu vlaků delších než ČD. 22 vozů se nevejde k peronu nikde. Limit je kolem 12 vozů a to tak max v Pardubicích a Olomouci. Když tím lidi jezdí a nežere to dotace, tak proč to rušit ?
Věcně máte pravdu, ale Strakonická nemá alternativu v metru ani tramvaji.
Má a dokonce 2. Trať na Vrané a Dobříš jde lehce rekonstruovat a relativně i rychle. Jen to nesmí prasit SZ, které vše trvá 20 let (aby měli práci do důchodu). Zde kromě pár úseků už dávno mohla být příměstská elektrifikovaná dvojkolejná trať od Dobříše, přes Vrané, Braník, Kačerov, Vršovice... Kritická místa, jako tunel či most přes Vltavu můžou zůstat jednokolejná, a raní takt 15 minut by určitě problém busdy od Mníšku či Dobříše bez problémů vyřešil. Totéž je zoufalá reko/nereko tratě 171 s čekáním na tunel do Berouna (25 let), nyní je reko do Radotína, vybagrovaný Smíchov a čeká se, kdy spadne most na Výtoni. Dál směr Černošice, Dobři, Řevnice = zoufalství. O trati na Kladno ani nemluvím.
základní problém je, že za posledních 20 let je v Praze místo 300 tis aut jich skoro milion a hromada tranzitu k tomu. Ten luxus takového veřejného prostoru nemáme. MHD je sice na hraně, ale do jedné tramvaje dáte 250 lidí, do metra až 1500. A ta kolona třeba na strakonické je za celé ráno cca 5000 aut = 3 soupravy metra, 8 vlaků. Postavit další infrastrukturu stojí desítky miliard a trvá to dlouho. O ekologii a závažných onemocněních z toho plynoucích ani nemluvě. Sám mám po 40 několik zhoubných nádorů, a z čeho to vzniklo, když mám relativně zdravou životosprávu ? Sám auto používám minimálně, a 10 let si dávám k narozeninám roční poukaz na MHD
Jsem tatínek na RD.
Samozřejmě po mě fakulta chce, aby mi nepropadla atestace, se občas v práci ukázat. A mám tam dost sestřiček, které jsou na zkrácený úvazek a k tomu už mají přesčasů více, než je na plný úvazek, protože prostě nejsou ve zdravotnictví v Praze lidi. Tak až budete čekat někde na vyšetření o rok déle, zde hledejte příčinu.
Natvrdo, prosím voliče, ať už toho mocipána jménem Benda z ODS přestanou volit, jinak budeme dál v pr... (je to jeho chorobomyslný nápad)
Taky jsem ten, kdo dorazil pozdě. Nádor na ledvině měl 5 kg, 20cm průměr a jsem rok už po několika operacích. Ledvina pryč, velký nádor pryč, malé se pořád dělají... 4 typy zhoubných. Chemoterapie by mě zabila do cca 48 hodin.. A to je mi lehce přes 40, žiju relativně zdravě, nadváha jen pár kilo, pohyb pár km chůze denně.
auto článku BOHUŽEL NENÍ MIMO a Vy a mnozí si nevšimli, jak EU za přispění Fiala a spol nám ničí životy.
On to Urschule fon de L podepsal 14.7.2021 jistý premiér AB... Je to plán FIT FOR 55 a jde o ne snížení emisí o 50% do roku 2030, ale o 55%. Snížení o 20% je banalita, ale o 40% to už měníte elektrárny a průmysl a těch 50% bylo nedostižných. A my to zvedli na 55%...
O víkendu jsem byl na otočku v Paříži. Všimnul jsem si u Eifellovky jedné zajímavé věci. Je tam ticho a čistý vzduch. Pak jsem si začal dělat statistiku. Čistě spalovací auto bylo cca každé patnácté a autobus ne hybrid jen každý třetí... To, že když potřebuju použít Bolt a ne MHD, tak v těchto státech je automatické, že si nevybírám jen komfort a economy, ale spíše hybrid, electro atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zajimavy nazor, jak si tedy predstavujete "idealni" model... ? 🙂
Podle mych informaci byva casto ve tridach o prestavce ticho... Pripada Vam to normalni?
P.S. Napr. pri vypnute wifi, jedno dite s neomezenymi daty okamzite pro ostatni vytvori hot-spot. Ucitele se obecne boji vubec "sahat" na mobily. (shromazdovani mobilu na zacatku vyucovani). Argumentuji tim (a pravem) ze se x krat stalo, ze bylo uciteli vycteno nejake poskozeni mobilu za x desitek tisic... atd. Jine nez plosne reseni (zatim) efektivne neexistuje
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Práci s AI se budou učit s tužkou a papírem,,,