Stručně řečeno asi takto :
Letadlo Českých aerolinií s mezinárodním označením leteckých spojů OK bohužel poletí naposled tuto sobotu 26. října 2024.
Poslední let ČSA je vizitkou hospodaření státu, kde všichni politici jen žvaní, že nechtějí být montovna ale hlavně mozkovna a výrobna s přidanou hodnotou, a přitom si nedokáží udržet ani národní aerolinky, které byly páté nejstarší dosud fungující na světě.
Ostuda Vlády Petra Fialy a všech voličů koalice SPOLU, ODS a ČSSD - prostě podporovatelů současného systému.
Snad se nám někdy podaří tyto chyby napáchané těmito nenažranci napravit….
Jestli jste někdy v letech 2002-2010 volil ČSSD, Tak nadáváte jen sám sobě protože přesně v těch letech vznikly dané trable, které se utvrdily za Kralování miloše velikého. Že se dnes ČSSD jmenuje An0 jen větší náhoda
S VRT je to takto. Koncert v Koln/n/R popř Stuttgartu fotbal skončí cca 23.00. Kdy letí nějaké letadlo ? Druhý den v 6 ráno a to stejně neletí přímo do Prahy, ale někam, kde 3-6 hod čekám a pak letím do Prahy. Brát si hotel a ve 3 ráno jet na letiště je taky blbost. Kdežto o půlnoci sednu na vlak a buď v 6 ráno v Berlíně, nebo v 5 ráno v Lipsku přesednu na přímý spoj a jsem v 9.24 v Praze...
Jen za letošek jsem takto jel i s dětmi asi 10x. Řídit to autem ? 800 km tam a 800 km zpět, nonstop? To se někde přizabijeme. A cenovka ?Ten Stuttgart stál 79EUR a děti v Německu do 14 let neplatí...
My tak jezdíme i do Paříze. Schválně, když chcete být brzy dopoledne v Paříži, řekněme v 9.52 na Easter nádraží (5 stanic metra od Mony Lízy). Tak 16.38 z Prahy do Berlína, tam se podíváme na aktuální VW muzeum výstavu (teď tam bylo město budoucnosti, před tím třeba Porsche 75 let) a 21.36 nastupujeme na ICE směr Mnichov. To jede schválně "pomalu" celou noc tak, že jsme v 5. ráno ( se zpožděním klidně v 6) ve Stuttgartu a 6.52 odjíždí TGV do Štrasburku a Paříže. Je tam v těch 9.52. Cenovka kolem 80-120 EUR, podle toho, zda děti chtějí první třídu nebo ne. Může se jet i o 2 hodiny později z Prahy se stejným příjezdem, ale pak se přestupuje v noci ve Frankfurtu či Lipsku a my to raději chceme prospat.
Letecky ? Ve 2 hod vstát, ve 3.30 Uber na Letiště, v 7,40 ráno odlet, v 10 jste na Orki či CHarles D.Goal. A hodinu do města. Takže se stejně nevyspíte, je to podstatně dražší (děti platí) a furt Vás někdo něčím opruzuje. Do vlaku si vezmu co chci. VRT = Praha - Dresden - Berlín 2 hod místo 4,5
Je to fatálně jinak. Koncert v Koln/n/R popř Stuttgartu fotbal skončí cca 23.00. Kdy letí nějaké letadlo ? Druhý den v 6 ráno a to stejně neletí přímo do Prahy, ale někam, kde 3-6 hod čekám a pak letím do Prahy. Brát si hotel a ve 3 ráno jet na letiště je taky blbost. Kdežto o půlnoci sednu na vlak a buď v 6 ráno v Berlíně, nebo v 5 ráno v Lipsku přesednu na přímý spoj a jsem v 9.24 v Praze...
Jen za letošek jsem takto jel i s dětmi asi 10x. Řídit to autem ? 800 km tam a 800 km zpět, nonstop? To se někde přizabijeme. A cenovka ?Ten Stuttgart stál 79EUR a děti v Německu do 14 let neplatí...
My tak jezdíme i do Paříze. Schválně, když chcete být brzy dopoledne v Paříži, řekněme v 9.52 na Easter nádraží (5 stanic metra od Mony Lízy). Tak 16.38 z Prahy do Berlína, tam se podíváme na aktuální VW muzeum výstavu (teď tam bylo město budoucnosti, před tím třeba Porsche 75 let) a 21.36 nastupujeme na ICE směr Mnichov. To jede schválně "pomalu" celou noc tak, že jsme v 5. ráno ( se zpožděním klidně v 6) ve Stuttgartu a 6.52 odjíždí TGV do Štrasburku a Paříže. Je tam v těch 9.52. Cenovka kolem 80-120 EUR, podle toho, zda děti chtějí první třídu nebo ne. Může se jet i o 2 hodiny později z Prahy se stejným příjezdem, ale pak se přestupuje v noci ve Frankfurtu či Lipsku a my to raději chceme prospat.
Letecky ? Ve 2 hod vstát, ve 3.30 Uber na Letiště, v 7,40 ráno odlet, v 10 jste na Orki či CHarles D.Goal. A pak 1-2 hodiny do města. Takže se stejně nevyspíte, je to podstatně dražší (děti platí) a furt Vás někdo něčím opruzuje. Do vlaku si vezmu co chci.
Prosím kolegyně, vysvětlete tady těm hned mam výsledek, jaký je rozdíl 1 rána, 2-3 rámy, 5 rám,vražda v afektu a 20 - více ran (60 ran je narovinu dost pracné a fyzicky náročné, kdo nevěří, vemte si paličku na maso a klepejte řízky, 5-10x klepnout je značně rozdílné než 60x klepnout. A nezapomeňte, že to musí být slušné intenzity, žádné patlání). Nechci prozrazovat identitu, udělejte to za mě prosím
Bože proč se řeší věci, které NIC nepřinesou?!
K čemu nám budou rychlovlaky, když:
4, Naše D1 je již teď zastaralá. Dávno !! měla mít 4 (ne 3 ale 4 !!) pruhy v každém směru ...
Toto jsou problémy naší dopravy a ne to, že rychlovlakem nějaký německý "velmi zanedbatelný" manager, protože ten vyšší poletí letadlem.. projede "rychlovlakem" ČR za 2 hodiny místo 6 hodin nyní ...
Už jen to, že ty dálnice nebudeme potřebovat. Běžně jezdím z Dresden do Paříže vlakem. Je to cca 8 hodin. Spojů je asi 30 za den, nečekám na jedno letadlo, které letí ráno a na které musím vstávat v noci. Cena cca 80-140 EUR + až děti do 14 let zadarmo. Jedíný trapas je, že do Drážďan, když mi ujede vlak, tak ho s hodinovou rezervou předjedu autem...
JSME SKANZEN
Izrael je americký policajt v této oblasti plné nerostného bohatství a hlavně ropy. Budou tam cpát cokoliv aby nadvláda v této oblasti patřila jim. Možná i pověří Izrael aby napadl Írán, tam je hodně ropy a o to jde. Spojenectví těchto států nepřinese nic dobrého.
Paradoxně Izrael dodává Iránu technologie na pitnou vodu (o to větší absurdita, že se mezi sebou řežou)
i když reálně průmyslová špionáž udělá svoje i jinak. Stačí koupit finální produkty někde jinde a pak je rozebrat (to už dělal Stalin s letadly či "zabezpečovacím" systémem na železnici z USA, pak totéž dělali Japonci, pak Čína a Vietnam, i když dnes už je to více sofistikované.).
Nezapomeňme základní pravidla :
1 okopíruj to, když to neumíš udělat líp (Stalin a bombardéry z USA, které okopírovali i s fotoaparátem Leica)
2 Japonci a motorky a následně veškerá elektronika
x v současné době boom elektromobilů z Číny (okopírovali Teslu a teď už to má jen mnoho kabátků)
A nejvýkonnější procesory jsou aktuálně používány v grafických kartách jako výpočetní výkon pro těžbu kryptoměn a pohon AI
Na Bartoše každý nadává (možná právem), ale, že je těch "kolaudací" povolování, schvalování a hlavně úředníků s nataženýma rukama na každou blbost v tomhle státě trochu přemnoženo, to nikomu nevadí. Asi se Češi rádi nechávají buzerovat a oškubávat
no to je právě ono. Kdyby to rozjel v plné podobě (na to reálně fakt nebyl čas), tak by se zjistilo, že v každé kanceláři, kde sedí 5 úředníků, by byli třeba max 1-2. A tu zdaleka nejde jen o stavební úřad, ale o většinu úřadů. Většina úředníků totiž valnou část času jen přepisuje data z jednoho systému do druhého, místo toho, aby to bylo propojeno. Na takovém ČSSZ či na ÚP by mohli vyprávět, jak úředníci z Havířova musí "pomáhat Praze"...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
O víkendu jsem byl na otočku v Paříži. Všimnul jsem si u Eifellovky jedné zajímavé věci. Je tam ticho a čistý vzduch. Pak jsem si začal dělat statistiku. Čistě spalovací auto bylo cca každé patnácté a autobus ne hybrid jen každý třetí... To, že když potřebuju použít Bolt a ne MHD, tak v těchto státech je automatické, že si nevybírám jen komfort a economy, ale spíše hybrid, electro atd.