Když ještě jezdil tak to byla hromada šrotu, kde co nefungovalo, čekal jsem že se na Černém vrchu rozsype. BOZP a kontrola kvality v garážích asi nebude na nejvyšší úrovni.
Ve srovnání chybí zásadní věc, sice kolik % mzdy činily tzv. nezbytné náklady (nájem, poplatky, potraviny, šaty). Zejména po zaplacení nájmu a všech měsíčních plateb si tehdejší důchodce za zbytek z důchodu mohl koupit určitě víc nafty než dnešní.
Takového znalce nechat sežrat novináři, nesmí vysílat zprávy typu "nic to není/může si za to sama" - trvá to dlouho přesvědčit společnost že tomu tak není a že znásilnění je špatné a není vinou poškozené. Pak přijde tenhle zmetek a posune to zase zpátky do středověku.
Existuje vůbec někdo, kdo někdy věřil, že za touto brigádou nejsou něčí finanční zájmy a že to ti "aktivisté" dělají z lásky k planetě? Jen by mě zajímalo kdo a proč za tím stojí.
Musím zaklepat, lokální skupina na FB je v tomto celkem slušná, občas se stane že někdo nevyzvedne, ale to je napraveno dalším v pořadí. Nikdo nenadává, nikdo už dále nic nepíše... u nabídek vždy píšu předání u nás.
Rozšíření těžby mědi. Z čeho že je nutné vystavět infrastrukturu pro elektromobily (kilometry extra silných vodičů)? Halík? Rozšíření těžby je tedy přímý důsledek ekopožadavků na elektroauta. Můžou si tedy protestovat proti sobě. Nebo si vzít něco na schizofrenii.
Čínská cesta, na mnoha místech tam prostě hotovost ani visa nefunguje... jen jejich qr kódy... Takže 100% kontrola státu, sociální kredit podle toho co si QR (už ne člověk) kupuje... Kupředu levá... nějak se nám ta historie začíná opakovat.
Proto se metro D staví už 36 let (usnesení z roku 1987 s plánovaným zprovozněním prvního úseku v roce 2003). Od revoluce se kluci nemůžou dohodnout komu se to zadá.
Asi se musí vytvářet průběžně třídní nepřítel proti kterému je potřeba bojovat (a vytvářet "ráj na jihu Čech"). Do nedávna to byla auta (je třeba vše zklidnit, zpoplatnit, zakázat,...) a teď se pozornost třídního boje přesouvá na cyklisty. Kdo bude další na řadě...
Základní potřeby by se minimálně neměly danit (voda, elektřina, bydlení, potraviny). Některé by dokonce měly být poskytovány z eraru (např. Voda, byty) viz. Vídeň a městské bydlení
Doomsaying v akci, agresivita mezi řidiči stoupá, jen mi tam chybí nějaký ten kočárek nebo alespoň cyklista jako oběť. A ne, nesetkal jsem se s náznakem agresivity v provozu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Už od pruhu na veleslavíně radní prudím že to nemá žádný pozitivní vliv na dopravu v dané oblasti... ale né to musíme nechat a preferovat mhd...