Jezdím z Brna na Jihlavu a musím říct, že rušení spojů bez náhrady je vcelku běžná věc, i když to není každý týden nebo měsíc, několikrát do roka určitě. Co se týče komunikace, je časté, že ani pracovníci ČD neznají důvod. Také zpoždění vlaků je tu téměř každodenní. Je tak časté, že většina pravidelných cestujících si na to už zvykla a ani si nestěžuje. Sám jsem podal několik stížností, ale ve své většině byly vyřízeny neadekvátním způsobem, pokud jsem si stěžoval na místním IDS, některé stížností nebyly vyřízeny ani po urgencích dodnes. Většina problémů se odvíjí od mizerného technického stavu lokomotiv, popřípadě vagónů. Běžně nám tu jezdí třeba technika vyřazená z Pražské integrované dopravy a podobně. Naše trať není mezi Brnem a Jihlavou elektrifikovaná, tak tu jezdí to, co ještě jezdí, není ve šrotu, protože není čím nahradit...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jezdím z Brna na Jihlavu a musím říct, že rušení spojů bez náhrady je vcelku běžná věc, i když to není každý týden nebo měsíc, několikrát do roka určitě. Co se týče komunikace, je časté, že ani pracovníci ČD neznají důvod. Také zpoždění vlaků je tu téměř každodenní. Je tak časté, že většina pravidelných cestujících si na to už zvykla a ani si nestěžuje. Sám jsem podal několik stížností, ale ve své většině byly vyřízeny neadekvátním způsobem, pokud jsem si stěžoval na místním IDS, některé stížností nebyly vyřízeny ani po urgencích dodnes. Většina problémů se odvíjí od mizerného technického stavu lokomotiv, popřípadě vagónů. Běžně nám tu jezdí třeba technika vyřazená z Pražské integrované dopravy a podobně. Naše trať není mezi Brnem a Jihlavou elektrifikovaná, tak tu jezdí to, co ještě jezdí, není ve šrotu, protože není čím nahradit...