Autor má již zcela semletou duši Systémem.
Člověk, který se částečně vyhne daním prý OKRÁDÁ stát!
Nikoliv.
Stát okrádá občana.
Daněním téměř 70% ze všeho, co vydělá.
Občan totiž zaplatí TROJDAŇ Z PŘÍJMU.
( Vše povinné platit je daň, vše se stejně sesype na jednu hromadu).
No budiž, to by stačilo.
Jenže občan nám jde nakupovat.
V kapse má už ZDANĚNÉ ČISTÉ PENÍZE.
A Z TĚCH PLATÍ DANĚ ZNOVU!
SOUSTAVOU DANÍ V NÁKUPU.
My občanovi ještě několikrát zdaníme již jednou trojdaní zdaněné peníze z jeho práce.
20% DPH ve všem co nakupuje
+20% Daň firem
+20-80 % Spotřební daň (u něčeho)
Ale ano, to vše platíte vy milí občané,
O TO JE CENA VŠEHO CO NAKUPUJETE VYŠŠÍ.
Všechno se to nahrne na vás.
Cca je to tak, že z každé utracené stovky dáváte 30 kč státu.
Pak vám toho na utrácení a šetření moc nezbyde, berete si půjčky, a ty vás ještě dorazí. Hlavně ty za bydlení a auta.
Samozřejmně, není žádný ZLÝ STÁT.
Je to podvodníky nastavený blbý Systém, pro možnost podvádět a odrbávat.
Občane, dáme ti jako sem tam 100 kč ale ze zadní kapsy ti vytáhnem 1000.
Čím víc toho vybereme, tím víc můžeme ODKLÁNĚT a PŘESOUVAT.
Ale jezdit po silnicích by jste chtěl. Duchod určitě taky. A až budete potřebovat do nemocnice, co takhle si to zaplatit? Nebo dítěti základní školu? Bohužel ono to vsechno něco stojí...a ne málo...
Pokud je Mirka aspoň trochu hezká,zvážil bych výměnu chlapa.Je to tvrdé,ale je to tak.Pravdepodobne je Mirce mezi 30-40 lety...až se přehoupne 40, půjde to těžko a ani to asi nebude mít už smysl. Co se týká této možnosti,je žena ve velké výhodě.Muz, pokud není na výrazně starší a není zrovna model, je o touto možnost ochuzen. Teď mě milé dámy ukamenujte...ale nemá smysl sí nalhávat,že to tak není:)
Osobně nesnáším, když někdo při řízení nemyslí. Jezdím denně po Praze a tohle se mi stává hodně často...jak motorky, tak i auta. Naposledy včera Passat s nápisem Bolt... Ten zprava předjížděný to totiž (pro ty, co to praktikují) nečeká. Většina řidičů kouká do pravého zpětného, když se přeřazují do pruhu vpravo nebo když se zařazují po předjetí. Jinak málo kdy. Pokud to někdo udělá, ať už s blinkrem nebo bez, ohrožuje všechny okolo včetně sebe. Předjížděný se většinou lekne a může udělat nějaký neočekávaný manévr, kterým nejen sebe, ale i bezmozka, který ho předjíždí může poslat mimo silnici. A zejména na dálnici, kde ty rychlosti jsou jinde, než ve městě to nemusí zdaleka skončit tak dobře, jak to skončilo v tomto případě. Zařadil bych to okamžitě mezi přestupky, za které se okamžitě bere řidičák....
Je to celé nějaké divné....Přemýšlím o tom, jak by se na to ten člověk musel připravit a vyloučit všechna možná i nemožná rizika, aby to celé klaplo tak, jak je to popisováno. Pravděpodobnost, že něco selže nebo nevyjde byla v tomto případě (pokud se to skutečně stalo tak, jak je popsáno) extrémně vysoká. A Kramný by buď musel být úplný bl**c (i když takoví mají většinou štěstí) nebo naopak Einstein. Musel mít připravené nějaké dráty. Musel je správně zapojit a nainstalovat. Musel mít prověřeno, že to okamžitě nevyhodí nějaký jistič nebo chránič (to by se stalo u novější elektroinstalace u nás a proud by nikoho nezasáhl). Běžné zásuvkové napětí u hodně lidí nevede ke smrti...zas záleží na hodně okolnostech. Už jen tyto věci dělají z verze, která je presentovaná trochu utopii. Nebo to měl opravdu do detailů naplánované, prověřené, a ještě nikde neudělal sebemenší chybu, která by vedla k nějakému selhání vymyšleného systému nebo k předčasnému odhalení. Nebo k tomu, že by jedna nebo obě holky přežily. Proto se mi zdá ta oficiální verze trochu na vodě....
Za 4 roky jsou ceny v Chorvatsku téměř dvojnásobné. Příklad: řízek z 8 na16 euro, Pljeskavica 7 na 13, Margharita 6,50 na 12 euro. Ale kvalita stále jen průměrná a moře čím dál špinavější.
Porovnejte s vývojem cen za poslední 4 roky u nás. Je to úplně to samé🙂 A moře??? Kde jste na to přišel??? Nejste vy náhodou zakuklený agent nějaké cestovky, co jí nejde na odbyt Egypt?:-)
Jestli ono to nebude tak trochu tím, že Helmuti byli zvyklí na to, že pokud přijedou kamkoli "na bývalý východ", tak ceny neřeší - cokoli v jakékoli restauraci bylo pro ně po přepočtu za naprostý pakatel. Jenomže časy se mění. Je zajímavé, že já jezdím do Chorvatska celkem pravidelně od roku 1998. Když jsem tam byl poprvé, bylo tam pro Čechy daleko dráž, než je dnes. Pamatuji si kopeček zmrzliny za 6Kun - tenkrát Kuna byla kolem 6 Kč. Tzn. kopeček za 36Kč. Tehdy v Čechách kopeček za nějaké 4Kč. Minulý rok kopeček 2 Eura = cca 50Kč. Tady v Praze dnes za 50Kč i víc běžná cena. Minulý rok jedno točené u pláže cca 4 Eura = cca 100Kč. Dnes v Praze běžně 70-80. Restaurace o něco dražší, než u nás, ale zas proti Praze srovnatelné.
Je samozřejmé a tak nějak běžné, že Čech si sedne do restaurace a automaticky kouká i na ceny. Takže se mi nikdy nestalo, že by se mě byť jen pokusil Chorvatský restauratér "natáhnout". Na Čechy to moc nezkoušejí. Ani na Holanďany si to netroufnou. Ale na Rakušáky a Němce ano....úplně stejně, jako to dělají v některých Českých restauracích a nejen tam (i když to taky už není, co bývalo:-))
Je zajímavé, jak vše co se u nás řídí elektronicky buď nefunguje nebo se jedná o podvod, starý systém fungoval 40 let a nikomu to nevadilo.
Před 40 ti lety ještě zdaleka nefungoval. Já dělal přijímačky na střední v roce 1988. Na přihlášku se mohla napsat tehdy pouze jedna škola. Ta měla svoje vlastní přijímačky. A člověk se buď dostal nebo nedostal. Pokud ne, tak se dalo ještě zkusit odvolání, které mělo smysl jen, pokud byl člověk třeba druhý, třetí pod čarou. A pak už jen zbývalo hledat, kde nebyl takový zájem, a kde mají ještě místo. Jedno pozitivum to mělo. Základní školy se mnohem víc angažovaly přes výchovné poradce v selekci dětí. Prostě tenkrát, pokud člověk měl z jednoho předmětu trojku, bylo striktně doporučeno, že na gymnázium ani nemyslet. Jedině odbornou střední školu, pokud ta trojka nebyla z profilového předmětu. Pokud člověk měl těch trojek víc nebo dokonce nějakou tu čtyřku - střední škola bez šance. Jedině učiliště s maturitou a v případě čtyřek tříletý obor bez maturity. Z naší třídy - z 30ti dětí cca 15 vystudovalo nějakou střední, zbytek učiliště. Každá střední měla i tak postavené přijímačky. Na gympl byla obtížnost taková, že opravdu ti trojkaři neměli šanci - nebo by museli mít obrovské štěstí. Dnes je tendence přijímačky unifikovat a tím zjednodušovat. A proto jsou střední školy plné dětí, které na ně nemají. Ale zas jde o peníze a není zájem studenty "vyhazovat". A tak jsou ponecháni to tak nějak se čtyřkama prolézt. Případně, pokud učitel trvá na pětce, tak se pak ta čtyřka u reparátu nějak vyrobí. Ze středních pak vychází lidé s takovými znalostmi, se kterými by měli před těmi 40 lety problém složit učňovské zkoušky.....A institut maturity dostává na frak...
Tenhle systém je naprosto jednoznačně zjednodušením a zpřehledněním pro střední školy. Dříve žák udělal přijímačky na několik škol. A když se všude dostal, tak si mohl ještě 10 dní rozmyslet, kam dá zápisový lístek a kterou školu tedy bude studovat. Školy ale do poslední chvíle nevěděly, kolik z těch, kteří uspěli bude skutečně danou školu studovat a stávalo se, že ze 30ti, kteří uspěli se nakonec pro danou školu rozhodlo 15. A tím se dostali i ti, kteří byli třeba na 15 místě pod čarou. Nebo, pokud dělalo přijímačky třeba 35 lidí, dostali se všichni, ale škola třeba neotevřela obor, jelikož na 30 míst bylo pouze 20 přijatých.....
Na druhou stranu by si měli kompetentní uvědomit, že jde o 14-15 leté děti. A tam se ten názor může měnit z týdne na týden. Myslím, že by nebyl problém dát ještě možnost tu školu změnit. Pokud ji žák měl třeba na druhém či třetím místě, bodově se dostal a škola má ještě volná místa.
To nejde. Tím by se mohlo zpochybnit hodně ale hodně vyhřátých míst. To by se musely vymyslet a zřídit jiná stejně hodnotná místa. A to máte - přeškolení, nové vybavení, atd. To by jinak musely odbory zakročit a hnát tu nespravedlnost výš. Ve své podstatě jsou tyto místa takovými trafikami a to si vrchnost obhájí. To by se nadaly postavit ani haly někde na poli, ne tyto místa musí být hájený a ošetřeny za jakoukoliv cenu.
Myslím, že by se místa určitě nerušily:-) O tom to není. Stejně by ta řízení musela proběhnout tak jako tak. Akorát by ubylo těch průtahů s čekáním na doručení, po doručení ještě se lhůtami na odvolání atd. Ta úředničina by zůstala. Akorát to, co teď trvá půl roku by trvalo měsíc. Těch úředníků je tam málo i teď a proto nestíhají ani svoje správní lhůty. Pak by jich bylo akorát.
Nekompetentní? Když projektant klidně navrhne přístupovou komunikaci na pozemek, který má jiného vlastníka? Když si nezjistí souhlas s existenci sítí? Když klidně navrhne stavbu 1,5 m od kraje pozemku bez souhlasu druhého vlastnika v rozporu se stavebním zákonem? Nevidí rozdíl mezi vodovodním řádem a vodovodní přípojkou to samé u kanalizačním řádem a kanalizační připojkou.. tolik nekompentnosti kolik se v posledních letech objevuje je neskutečné, odbýt a rychle vyfakturovat stavebníkovi. S opravami projektu už nespěchají! To he , milej pane, realita rychlokvašeních projektantů! A ze existují vyhlášky a předpisy to říkejte právě těm borcům!!!!
Hodně záleží na tom, jaký je vztah mezi projektantem a stavebníkem. Ono kolikrát stavebník má nějakou představu a podle té své představy to prostě požaduje nakreslit. I když ho projektant upozorní, že na komunikaci přes cizí je třeba věcné břemeno a samozřejmě souhlas, 1,5m od hranice, že lze, ale pouze za předpokladu udělení vyjímky, na kterou není právní nárok....tak stavebník na tom trvá. Že to je v pohodě, je se sousedem domluvený apod. Nejdřív se to ale musí nakreslit. Projektant to nakreslí a stavebník či projektant (podle toho, jak to mají mezi sebou smluvně) jde za sousedem. A ejhle....soused si postaví hlavu a souhlas nedá. A pak se stává to, že stavebníkovi je to, co projektant nakreslil vlastně k ničemu. A tak řekne předělat! Ale za to, co je mu k ničemu už nechce platit. Většinou tahle ujištění stavebníka bývají "na hubu", takže pak toho využije a obrátí to ve smyslu "já tomu nerozumím - i když jsem to třeba říkal, projektant to neměl kreslit". Je to těžké a máslo na hlavě můžou mít obě strany. Řád a přípojka jsou něco jiného - ale tady nedokážu bez souvislostí odečíst, co je ta chyba. Do řadu se můžu připojit s přípojkou. Do přípojky druhou přípojkou ne. Taky může být plánovaná dlouhá přípojka, ale vlastník kanalizace či vodovodu požaduje nejdřív prodloužit řad (i třeba pro možnost budoucího připojení dalších) a teprve z toho prodloužení jde přípojka. To se ale i projektant dozví, až to nakreslí a dá provozovateli k vyjádření.
Problém by to byl, neboť doplnit musí řádně stavebník přes podatelnu nebo datovou schránku.
Nemusí. Pokud se jedná o přílohu něčeho, kde už je žádost podaná a má svoje jednací číslo, tak stačí přílohu přiložit a následně v rozhodnutí konstatovat, že byla dne xyz doplněná. Je úplně jedno kým a jak. Podstatné je, že je fakticky ve spise. Kolikrát jsem doplňoval vyjádření třeba mailem.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Asi ho tedy nezastavili, ale jen přerušili. Pokud by ho zastavili, musel by jste podávat celou žádost znovu. Pokud chybí nějaký podklad, řízení se přeruší a v tom rozhodnutí je daná lhůta, do kdy máte daný podklad doplnit. Ta lhůta je většinou 3 měsíce. Jakmile to doplníte, úřad v řízení hned pokračuje. Nevidím na tom nic nehorázného....Je jasně dáno, co máte mít jako přílohy k žádosti. Pokud tam žádost dáte bez nějakého dokladu či vyjádření, tak úřad i kdyby chtěl, tak nemůže zavřít oko a povolit to bez toho. Jiná otázka je ovšem, že pokud ty ženské sedí vedle sebe, tak by nebyl problém si to předat, aniž by stavebník musel osobně na úřad.....
Přitom to má celé docela jednoduché řešení. Po vzoru spousty států, kde povolovací proces trvá v řádech týdnů. Česká republika je v téhle oblasti na světovém chvostu. Není to ani úředníky, ani úřady. Ti dělají pouze to, co musí podle našich platných zákonů. Bohužel, stejně jako v mnoha jiných oblastech, je i v oblasti stavebního práva česká republika "papežštější než papež". V duchu demokratických principů....hlavně aby měli právo se ke všemu vyjádřit všichni a hlavně, aby se na někoho nezapomnělo. Pak vzniká prostor pro zdržování a obstrukce - stavební úřad musí vypořádat všechny možné námitky, i kdyby ta námitka vlastně nic nenamítala a byla pouze nazvaná jako námitka. Vždyť přeci máme definováno jednoznačně zákony a vyhláškami naprosto jednoznačně, co musí jaká stavba splňovat. Pokud by tedy bylo ve stavebním řízení ověřeno, že všechny tyto danosti plní, není důvod vůbec dávat prostor k nějakým námitkám, které se zakládají pouze na tom, že nějakému sousedovi se nelíbí, že soused plánuje takovou střechu a on si myslí, že by měla být maková. Pokud by ta stavba tedy splňovala všechny náležitosti, už by tam nemělo být žádné obesílání, žádné lhůty na odvolání. Prostě by se měla povolit a sousedům by měla přijít pouze informace.
Já zase vím, že projekt má být kompletní a bez chyb, tak to dělají ještě staří projektanti, zvyklí na pečlivost, přesnost, erudici. Dnešní hejsci s razítkem, kteří o sobě tvrdí, že jsou projektanti zkoušejí, co jim projde. Pak se diví, že jejich odfláknutá práce nedostane razítko a viní z toho stavební úřad. A propos- pokud se chová při jednání slušně, úředník mu zavolá či napíše mail, ale pokud jako arogantní prase, postupuje striktně podle Správního řádu! To je můj vzkaz citované “projektantce” z článku.
Podobný nekompetentní blábol jako "staří automechanici byli schopní za týden udělat generálku motoru s pilníkem, kladivem a šroubovákem na ponku...dnešní mladí jsou jen měniči a nic neumí". Před 30 lety a více byly taky motory asi tak 100x jednodušší a rozměrové tolerance 100x benevolentnější. Projektuju 25 let a zažil jsem ten vývoj. Tehdy, podle starého stavebního zákona na rodinný dům stačila technická zpráva o 5 stranách a 8-9 výkresů bez nějakých zásadních podrobností. Tepelná izolace se tak nějak střelila od boku dle zvyklostí, topení se dalo podle zkušeností - výkon na základě m3 místnosti, okapy se svedly na terén a dál se nic moc neřešilo. Celé se to dalo stihnout za týden nakreslit.
Dnes máme vyhlášku o dokumentaci staveb, která přesně určuje obsah a rozsah dokumentace v jednotlivých stupních, máme požadavky na energetickou náročnost, pasivní domy, hospodaření s dešťovou vodou atd.atd. Což generuje spoustu výpočtů, systémů, nároků na materiály, vzduchotěsnost apod. Tím nabývá dokumentace na rodinný dům na klidně 10 ti násobek toho, co bylo před 25 lety. A samozřejmě je tam i tím pádem větší prostor pro úředníky, kteří, když potřebují nějakou chybu či nesrovnalost najít, tak mají mnohem víc materiálu. Nehledě k tomu, že tomu nahrává ještě současná legislativa, která v této oblasti také patřičně naboptnala a tím kolikrát jdou dva požadavky z různých oblastí i vyloženě proti sobě. Pak to už záleží na subjektivním posouzení daného úředníka, zda v tom to chybu chce vidět, či nechce....
Je to nesmírně kruté hlavně pro rodinu toho kluka. A pro dotyčnou stejnou měrou. Je ale pravda, že chodci, cyklisté a všichni další "nekapotovaní" účastníci provozu by si měli uvědomit, že auto je velice nebezpečná věc, která není schopná zastavit na 2 metrech, i když jede třeba pomaleji než 50....A že řidič není robot. Stalo se mi před lety něco podobného...naštěstí bez následků. Odbočoval jsem z kruhového objezdu. Za ním přechod. Člověk automaticky zkontroluje přechod a chodníky na obou stranách silnice. Nic. Když jsem byl na úrovni přechodu, periferním viděním jsem zaregistroval nalevo od auta pohyb. Naštěstí reakce byla opačná, než by byla u většiny řidičů. Místo brzdy plyn. Ve zpětném zrcátku jsem pak jen viděl kluka, jak letí na přechodu přes řidítka kola. Zastavil jsem a běžel ke klukovi. Měl nějaké odřeniny o chodník. Prostě metl po chodníku na kole a vlétl rovnou na přechod. Když jsem si přechod kontroloval, byl ještě 20m od něj a já ho vůbec neregistroval. On mě taky ne a když mě zaregistroval, šel na brzdy a přes řidítka. Kdybych dupl na brzdu, vlétl by mi přímo do boku. Takhle jsem mu "ujel" a on mi za zadkem přelétl na druhý chodník. Oba jsme byli vyklepaní, ale naštěstí to odnesly jen dlaně a lokty odřeninami. Ale mohlo to dopadnout mnohem hůř.
Pokud dlužíte bance tak vám u hypotéky prodá nemovitost. U nebankovek si půjčují ti komu už by nemělo být půjčení, ale nelze zakázat aby takto půjčovalo. Nesouhlasím s trestním jednáním věřitelů, ale nesouhlasím ani s tím že se omlouvají dlužníci, kteří nevrací a jsou řešení jako ti komu je ublizovano, i když půjčit peníze je nikdo nenutil.
Není to tak jednoduché.Pokud dluzite bance na hypo,tak prodej nemovitosti je až to úplně poslední a nejzazší,pokud veškeré předchozí pokusy o řešení selžou a pokud dlužník dělá mrtvého brouka. Neomlouvam dlužníky,ale přesně jak píšete - věřitele nikdo nenutí a věřitel si může vybrat,komu půjčí.Pokud sí vybere špatně, měl by počítat i s částí rizika.
Nebezpečné vyhrožování to je. Kdyby zvolil slova "Na tom budete bitej jen vy." dobrý advokát by ho z toho vytáhl. Jen mě překvapily ty úroky 20 až 30 % by měla být jasná lichva. Nechápu proč soudy neberou úrokovou sazbu ČNB plus 20% a vše nad to je lichva. A to pro všechny.
Myslím, že vůbec netušíte, o co tady jde. V těhle "kruzích" se neuzavírají žádné smlouvy, natož aby se něco řídilo nějakou ČNB. Tady se rovnou podepisují směnky. A ten úrok? Tady nejde o to, že by si za to chtěl dotyčný koupit auto, barák nebo dovolenou. Tady jsou to peníze na byznys, kdy xindl půjčuje stejnému xindlovi, který jede v podobném "podnikání" a pokud mu to vyjde, tak mu ty peníze vynesou třeba 100% navíc. Pak nějakých 20 nebo 30% nehraje roli. Pokud to ale nevyjde, je velký problém.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Já to chápu. Takoví lidé nejedou jen "na svoje triko" s bodyguardem. To je celá chobotnička, která tohle jednání umožňuje a svým způsobem přikrývá. A to všude, kde je potenciální riziko. Tudíž většinou je podchyceno i pár lidí na policii, státním zastupitelství apod. Když se to medializuje, těžko se to už zametá někde pod kobereček. Tihle podchycení lidé to vyhodnotí jako riziko pro sebe a dají od toho ruce pryč a nějak se neangažují. Ať si to žije vlastním životem. Přinejhorším Horáček skončí a půjde si sednout. Nastoupí ale jiná parta, které se budou jeho lidé hodit. A vzhledem k tomu, že to ti lidé nedělají z čistého kamarádství nebo lásky, ale jen a jen pro prachy, je jim úplně jedno, od koho ty prachy budou. Maximálně jim třeba na půl roku vyschne zdroj, než se situace uklidní.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pan Pollert je to schopen vidět zřejmě jen ze svého pohledu. Je samozřejmé, že pokud se vydá na rozvodněnou řeku někdo, kdo jezdí celý život nebo kdo jezdí dokonce závodně, asi nebude mít žádný problém. Umí tu vodu perfektně přečíst, ví co mu s lodí kde udělá a co musí udělat on. Má na to fyzičku a obecně zkušenosti. Měl by si ale uvědomit, že tady jde většinou o lidi, kteří dvakrát sjeli Vltavu z Vyšáku a mají pocit, že se nemůže nic stát, a že si jen trochu zvednou adrenalin a budou mít skvělé "storičko".... Pan Pollert má pravdu v tom, že dříve to nikdo neřešil, jelikož o tom nikdo nevěděl. Ovšem doba je jiná a ta komunikace funguje jiným způsobem. Tudíž když se hasiči či policie dozví, že někdo jede, nemůže vědět, jestli je to zrovna mistr světa na divoké vodě nebo právě ten sváteční vodák, kterému ruplo v bedně. A o tom to je. Musí preventivně vyjet a tím mohou chybět jinde....Nemohou si dovolit nechat to být a riskovat, že pak budou už jen hledat mrtvolku někde po proudu. To by to pak odnesli opačně - když o tom věděli, proč nevyjeli včas? A o tom to je....