přesně tak, to je ten humanismus. Nikdo mu nesmí pokřivit vlas nebo pošlapat jeho práva. Pokud někdo udělá to, co tenhle " boxer " tak má dostat nakládačku už při zatýkání a ve vězení pokud nepracuje na náhradě škody ať třeba pojde hlady...Ale místo toho se tam má lépe než polovina pracujících slušných lidí
To je hrozný co se děje.Člověk aby se bál jít na ulici.Bylo by dobré mít přísnější zákony ale asi ani tak to některé útočníky asi neodradí.Na takové situace by bylo dobré mít právo použít zbraň proti takovým útočníkům .Zaručenou beztrestnos obránců při použití zbraně i v případě že útočníka zabije.Každý ale zbraň nemá.Co zmůže obyčejný člověk.Tolik zla co se dnes děje dříve nebývalo.
Hlavně mají být adekvátní tresty a vězení má být místo kam se člověk nechce dostat. Tenhle povl napadl jiného člověka už pár měsíců zpátky a při druhém utoku stále běželo soudní řízení kde jeho obhájce žádal o nízký trest a schovivavost protože je to jen mladý kluk co šlápl vedle...
Cituji: Cena je vysoká ne kvůli autu, ale kvůli výbavě.
Ehm co může stát tolik na té výbavě? 4 satelitní telefony pro 4 cestující? Malá jaderná střela v batožinovém prostoru? AI automatické řízení vozidla? Nějak mně to hlava nebere, co by mohlo zvednout odhadovanou cenu vozidla 10-20 mega na 133 mega. Můžete někdo alespoň naznačit?
Čtyřzonová klimatizace, monitory v hlavových opěrkách, ventilované sedadla, elektrický střešní šíbr 🫤
Najdrahsie komponenty modernych dieslov su turbo, CR cerpadlo, vstreky, dvojhmota, DPF a EGR. Prakticky vsetko su to veci, do ktorych nie je vidiet a najazdene kilometre sa na nich podpisuju najviac. Auto moze byt ako cukrik, no palivovy filter moze byt plny pilin, z coho je oprava za nenormalne prachy. Cize orientovat sa poctom kilometrov ma stale velmi velky vyznam. Vymena podvozkovych dielov je vzdy lacnejsia, ako repas palivovo emisneho systemu. Cize ja osobne radim kupit auto v celkovo horsom stave s malym nabehom a motorom v 100% stave, ako nieco luxusne nalestene ale s 250k km v kolesach a hroziacimi repasmi za 2000 EUR. Tvoja teoria platila 30 rokov dozadu. Dnes bohuzial nie. A s prichodom priamovstrekovych mHEV to bude este horsie, pretoze aj 3 rocne auto do 100k km bude moct ziadat vymenu mHEV baterky za 3000-4000 EUR a dekarbonizaciu motora za dalsich 1000 EUR.
Když koupím auto co má 300k na budíku tak už stejně dvouhmota, DPF , EGR a podobné nebudou s největší pravděpodobností původní. Když koupíš auto co má najeto 100-150tis tak všechny tyhle díly budou originální a ta výměna je na tobě. Takže stále platí co píšu já o stavu auta a kilometrech. Můžu uvést příklad z praxe, cca rok zpátky . 2x Peugeot 407 z roku 2008, resp 2009. Jeden s nájezdem 140tis KM, auto mělo asi pátého majitele. Z venku dobité, vnitřek špinavý, na servisu minimálně poslední majitel šetřil jak mohl. Za 4 roky co to měl nevymněil olej ani neřešil unik oleje kolem vany. Gumy dal v jiném rozměru protože jsou levnější a podobně. Druhé auto nájezd skoro 400k. Celou dobu jeden majitel, z venku i zevnitř nádherné auto, motor šlapal jak hodinky. Na nápravách i na motoru se vždy dělalo vše pravidelně, né až se to pokazilo. Premiový olej, krátké výměny, kvalitní díly, kvalitní palivo. Takže kilometry jsou absolutně zavádějící a stále záleží na celkovém stavu auta 😉 Nedávno jsem na C5 skupině prodával hezké auto s nájezdem 300k, taky pár lidí psalo, že při těch kilometrech jsou takové či makové opravy a nikdo neměl tušení co z toho je udělané a co nikoliv. Takže opět, důležitý je faktický stav auta, ne kilometry. U nových aut to bude ještě horší jak píšete, ale zase záleží kdo s tím jak jezdí a jak se stará.
Nějak nechápu proč to tak trvá . Auto bez platné registrační značky prostě nemá na cestě co dělat a má se odtáhnout okamžitě. Pátrat po majiteli se může i s autem na odstavném parkovišti. Slušnému člověku co vše dodržuje a jednou zapomene vystavit parkovací kartu za sklo dáte pokutu nebo auto odtáhnete klidně v řádu hodin. Odstavený vrak řešíte roky...V Ostravě stojí auto na jednom místě už 5 let, z toho více než 4 roky má propadnuté vývozní značky. Majitel bydlí vedle a nijak se tím netají že to vyvezl na ukrajinu a zahodil papíry protože se mu auto nedařilo prodat. Nahlášeno všude možně a auto stojí stále na místě...
Kontrolovat zasuvku na tazny je totalni nesmysl.Dle zakona si ridic ma pred jizdou vozidlo zkontrolovat jestli sviti,blika.Kdyby teda nefungovala,stejne by to slo za ridicem ze si nezkontroloval vozidlo.To nejde prece srovnavat s emisema,ktery zkontrolovat ridic nemuze
srandovní je jak je to v článku pojato 😄 Umyslná manipulace s měřením emisí a proti tomu " šokující " nezkontrolování zásuvky na tažném 😄
Důchodci si za to asi můžou částečně sami,že jsou v nájmu, žili v krásné době socialismu, kdy se byty rozdávaly. Jenže dnes nemáte šanci ani ta celý život na vlastní našetřit, když máte jeden příjem.
Samozřejmě mate pravdu že jsou tu pozustatky dob minulych, slibu vlad minulych že se budou byty rozdavat, odkupovat atd a nakonec skutek utek, ale pořád za to určitě nemůže paní na přepážce na úřadu práce, takže stále platí že vyli at si tam zlost je opravdu špatně
Ano, ale pokud se tak chovají k důchodci nebo pracujícím,kteří mají příspěvek na bydlení a neprovinili se ničím, než že chtějí mít střechu nad hlavou a nemůžou za to, že se nájmy zvrhly do asociálních výšin, pak si tito lidé právem nemusí tohle jednání nechat líbit. Být bití a ještě sklonit hlavu, když už tak jsou obětí této hamižné doby?
Tak realita je, že pouze oni můžou za to, že si za život nevytvořili žádnou hodnotu, vlastní bydlení, finanční rezervu atd. V prvé řadě se má každý starat sám o sebe , případně jeho rodina a né stát. Ten má být jako přítel největší nouze. Ono i ty nájmy jsou na to navázané - spousta lidí, hlavně těch nepracujících nájmy platí z dávek a uvádí tam výši nájmu. Často jsou s pronajímatelem domluvení , on jej zvedne , jim je to jedno. A přesně tenhle systém ničí celkový trh s nájmy a nemovitostmi. Tak samo pracovní trh kdy je pro spoustu lidí výhodnější být na podpoře než si najít lepší práci nebo se více snažit, podnikat, atd atd. A jen tak otázka. Pokud opravdu třeba ten důchodce nemůže za vysoký nájem a nechce si to nechat líbit - opravdu je jediné řešení seřvat úřednici na pracáku ? Pokud si ten člověk myslí, že je tohle nejlepší řešení tak je v tom srabu čistě a jen svojí vinou
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Se nedivím.
Trump vyhraje a libtardi to neunesou. Začnou rabovat a likvidovat všechno.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak. Nijak nehrozí, že by třeba Trump prohrál a jeho příznivcti zaútočili třeba na Kapitol...