Jako upřímně větší šrot jsem před barákem za 30 let nikdy neměl .od tří let věku do dneška tzn 6 let ,s železnou pravidelností co tři měsíce se něco visere.např.koplet celé adblue, plynový pedál, zadní stěrač, několik čidel,atd.Ma najeto 150 000 a je to za trest, mimo to na dálnici nad rychlost 100km vám s toho randálu praskne hlava, kulisa řadící páky má vúle jak pádlo na parníku a chod spolkových pedálu dlouhý jak závod míru stím že od samého začátku zabýrá až nahoře.
Slintavky je šest serotipů, na každý s nich je očkovací látka. Inkubační doba je až čtrnáct dnů,to znamená že už dávno může být u nás jen to ještě nevíme a také proto se může snadno roznášet. A teď se ptám ,už se někdo pídil po tom kolik serotipů s pětice případů se ukázalo? Není to náhodou jen jeden ? A jestli ano, proč se už dávno v Česku neočkuje?Že by vláda která by to nařídila by to také musela zaplatit? Nevím ptám se.
Mě by zajímalo jestli dle pravidel ADR je vůbec možné přepravovat 17 cisteren řazené za sebou jednou soupravou? A jestli ano tak to Adrko rovnou zrušme. Tak jako tak je částečným viníkem firma DEZA . 17 cisteren v řadě vůbec nemělo opustit bránu fabriky ať už je to v předpisech jak chce tady by měl zasáhnout zdraví rozum před zvýšenými náklady.
Dokud nebudou mít konkurenceschopné baterie můžou akorát o autě pro masy tak snít. Baterie musí stát polovinu toho co dnes nesmí hořet a hlavně musí vydžet mrazy a dvacet let k tomu.
Mám pocit že koncern vůbec nepochopil elektromobilytu ta je momentálně o baterijích a ty prostě nemá. A nedej ať Číňan přijde s něčím převratným dřív, tak může všechny fabriky zavřít.
Absolutně netuším proč autor psal takhle dlouhý článek, tuší to tu někdo?
Vždyť stačilo napsat v čem se to liší od Fordu a to by stačilo na jeden odstavec.
V podstatě stačilo napsat jaký je v tom motor a jestli má řemen v oleji a dál už by to nikdo nečetl to je změna na kterou všichni čekáme max jestli je automat hydromenič nebo dvouspojka..Pokud se ten motor konstručně nezměnil nikdo znalý problémů si ho nekoupí a to je to o čem by se mělo psát .Správný reportér by měl být znalý o čem píše a měl by i poukazovat na chyby a lidi případě varovat a ne dělat placené PR.
To je zase nadpis a pak se člověk zase dozví že prd .,,Auto s normálním motorem,, a člověk se dozví že je to stejná průjem jak jinde. Dvoutunové mpv s 1.5 litrovým přímovstrřikovým turbem a převodovkou dsg.U mě by ,,byl konečně normální motor,, nepřímovstřiková atmosféra s hyroměničem. Pak bych na to možná 20 let nemusel chytnout.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já vůbec nechápu jak některé ulice mohou mít vůbec rozdílné zvukové limity. Limity by měly být jen jedny a to takové které neškodí lidskému zdraví. Pak nechápu rozhodnutí když soud určí že se zvukový limit musí dodržovat v neděli, ale ne v neděli když jsou závody,copak pro člověka který je zdravotně obťežován ma význam jaká neděle zrovna je? Pak je tu další věc spousta lidí tu tvrdí že si to tam neměly stavět, ale lidí nejsou odborníci na hluk, to měla řešit higiena nebo stavební úřad při povolení sravby.Pak je to už spousta let a dnes to můžou být potomci povodních majitelů, copak vy si můžete vybrat komu se narodíte a pak už teda nemáte nárok na zdraví život? Na prvním místě by měly vždy zákony myslel na zdraví všechno ostatní je podružné.