Před šesti lety jsem se rozhodl, že začnu používat celoroční pneumatiky. Když jsem se je snažil objednat v pneuservisu, bylo mi řečeno, že je takřka neobjednávájí a ani by mi je nedoporučovali. Řekl jsem, že si je objednám na netu a u nich si nechám jenom přezout. V tu ránu nebyl nic problém, a objednali mi je za stejnou cenu co na netu. 😁 A jelikož jsem se řídil příslovím " Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci ", moje volba byla Michelin Crossclimate. V té době vyšly na Octavii 6000. Letos jsem jí prodal ,na pneu nalítáno několik desítek tisíc a vzorek 4mm. Celou dobu bez problémů. Na vodě držely jak p....l na nočníku,se sněhem žádné problémy a při teplotách nad třicet po německém autobahnu a rychlostech nad 150 také nic. Ty samé jsem obul na Opel Zafira. Vyšly na osmičku. Při prodeji mi nabízeli víc za gumy, než za auto.😆😆 Před dvěma lety jsem koupil funglovku, a hned po týdnu (v srpnu) jsem opět přezul celoročky. Ovšem už za šestnáct. A čeká mě to ještě jednou. A to,že celoročky jsou takřka kompromis nevěřím. To ,že prémiové značky mají něco do sebe, uznávám. Zdravím všechny.
Titulek zřejmě pravdivý. V únoru jsem objednal s dodáním v červnu. V pondělí jsem převzal auto a dnes,po přečtení článku, jsem si ze srandy udělal tu samou konfiguraci a vyšla mi 30000 méně. Navíc přibyly dvě variaty, kde jsem zjistil, že za pár tisíc navic (cca.5000) dostanete o hodně víc, než bylo možné před půl rokem. Přesto nelituji a negativní komentáře hážu za hlavu.
Zamyslel se tu už někdo, kolik platí kamion za ujetý jeden kilometr mýtné? Ať mě někdo opraví, jestli kecám, ale na dálnici by to mělo být asi pět korun za kilák a na okresce něco kolem tří korun za kilák. Za tyhle nehorázné poplatky mají k dispozici dvouproudé dálnice v katastrofálním stavu, skoro žádné parkoviště atd. A nejvíce keců tady mají ti,co zaplatí 1500 roční známku. Potřebují přece volnou dálnici, když se jedou někam flákat. Já osobně bych do všech osobáků nechal povinně namontovat omezovač na 130km/h. A pak bych chtěl vidět všechny ty rozumbrady, jak by se s tím vypořádali.
Vyhláška AETR umožňuje řidičům pracovat v týdnu-tři dny po patnácti hodinách a zbývají dny po třinácti hodinách. Neznám řidiče, který by dobrovolně tenhle ranec hodin odmakal. Ale dopravci to po svých řidičích tvrdě vyžadují. Největší paradox ovšem je ten, že 98% dopravců vykazuje pouze 8,5h denní pracovní dobu. A řidiči berou minimální mzdu. Vše se jim rve do diet, z kterých dopravci neodvadí daně. Ukažte mi dopravce, který zaplatí řidiči skutečné odpracované hodiny, příplatky za přesčas, za práci v noci, za práci o sobotách, nedělích a svátcích. Myslím, že v celé České republice bych je spočítal na prstech jedné ruky. Je to takové novodobé otrokářství. A vláda, ministerstvo práce, ministerstvo dopravy a všechny kontrolní orgány nad tím zavírají oči. A Česmadu jde o řidiče jen z toho důvodu, aby měli koho školit. Kromě školení řidičů toho tahle organizace pro řidiče nic nedělá. Takže mají zřejmě strach o příjem z těchto dost drahých někdy i zbytečných školení. Pokud řidič bude placen od hodiny a dostane všechny příplatky, co mu náleží, bude jich dost. Ten kdo to má v hlavě srovnané, tak jde raději pracovat do zahraničí, kde je tohle samozřejmostí.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Již řadu let používám celoroční pneumatiky Michelin. Za celou dobu žádný problém. Ani nevím, kolik vydrží. Dvě stará auta prodána i s pneu (jedno z nich lítá na těch celoročkách dodnes) a nová auta hned po koupi přezuta též na celoročky. Na mém mám po třech letech 6mm, manželka po roce skoro jako nové. Je pravdou, že obutí jednoho auta vyjde na 16tis. ,ale 4-5 let mám pokoj.
2 odpovědi