Kolik ročně najezdíte? Z mojí zkušenosti při nájezdu kolem 15 tis. Michelin Crossclimate 2 vydrží něco málo přes dva roky. Před druhou zimou mají těsně nad 4 mm.
Právě že najezdím málo. Za necelé tři roky mám najeto 17tis. km. Proto se mi to vyplatí. Jezdím mezi CZ a D do práce. Navíc to jezdím jen čtyřiadvacetkrát za rok.
Již řadu let používám celoroční pneumatiky Michelin. Za celou dobu žádný problém. Ani nevím, kolik vydrží. Dvě stará auta prodána i s pneu (jedno z nich lítá na těch celoročkách dodnes) a nová auta hned po koupi přezuta též na celoročky. Na mém mám po třech letech 6mm, manželka po roce skoro jako nové. Je pravdou, že obutí jednoho auta vyjde na 16tis. ,ale 4-5 let mám pokoj.
No, u Torrese to bude spíš o přemýšlení, jak hustá je síť benzinek a jak zajistit dostatečný přísun peněz na konto, aby se dalo za benzín platit kartou. I do kufru 700 - 850 l by totiž peníze na cestu na dovolenou k moři nemusely vlézt.
Pokud někdo jezdí více, než 50 000 km za rok, není z normální výplaty schopen toto auto vůbec uživit. Velikostně srovnatelná auta ve čtyřkolce dnes umí 7 l, ta lepší hluboko pod 6 l.
Pokud se budeme bavit o benzinu, tak jestli stejně velké auto (chtěl bych vědět, jaké to je) dokáže jezdit pod 6 litrů, bude o dost dražší. A pokud někdo má s autem se spotřebou 7 litrů roční nájezd 50000km, tak průměrný měsíční výdaj na benzín (11000) utáhne s normální výplatou v pohodě???
Konecne som si mohol v klude pozriet toto video. Niektore pasaze aj viackrat, pretoze som si myslel, ze zle pocujem.
Spotreba 11/100 ? To myslia vazne ? S tym chcu mat uspech v EU drvenej kadejakymi eko limitmi ? Niekomu zjavne preskocilo.
Dobre som pocul 260 Nm ? Nema to byt nahodou 280 ? To stale pretrvava ten trapny novinarsky omyl z dob prvych testov Tivoli a Korand ? Servisna dokumentacia nevie nic o 260 Nm, vsade je udaj 280.
Dobre som pocul, ze pri rozbehu do kopca si auto cuvne ? Za to sa predsa vyraza zo skusobnej jazdy v autoskole ! Ta banda neschopakov z Korei tento problem stale nevyriesila ? Vedia o nom uz rok ! Toto je absolutne neprijatelne na aute za 40k EUR (pokial je v plnke).
Uz som to kdesi daval, nevadi, opakovanie je matkou mudrosti, takze :
Dobre pocujem, ze sa ESP neda vypnut ? Co sa zblaznili ? Ako s tym mam jazdit po blate, kde je preklz takmer povinny, aby sa cistil dezen pneumatik ? Ked to s kazdym preklzom uberie vykon, stratim hybnost. Teda pokial programatori nieco neurobili s logikou pohonu 4x4, v Korande je tato vec uplne zle. Zahrabe, znizenie vykonu so stratou hybnosti, ked vypnem ESP, stracam simulaciu uzavierok diferakov a auto stoji aj na banalnej prekazke. A toto ma byt do prirody a do lahsieho terenu ?
Ad interier - vsetko ovladat cez dotyk - hmmm, moderne ale neprakticke. Nie je nad hw ovladace a tlacitka.
K cene sa radsej nevyjadrim. Iba tolko, ze 6 tisic EUR za 300 litrov kufra oproti Korandu je privela.
Jožko, Jožko. Tebe museli u Ssangyongu hodně těžce nasr.... Kdykoliv narazím na nějaký článek či recenzi o Ssangyong, pokaždé narazím na tvůj většinou negativní komentář. I v mém případě, tvé odpovědi byly většinou negativní. Už mi to připadá, že jsi placený kritik. Ale nic proti. Každý má právo na svůj názor..
Co jste čekali???takhle nízké ceny, které nemohli pokrýt provozní náklady.....a teď budete Vážení koukat....žádný podnikatel s dětským oblečením nepřežil....takže si to můžete objednávat z Číny....hodně štěstí v ekzemech a alergiich...
A co dnes není z Číny? Veškeré značkové oblečení se vyrábí v Číně.
17-ky jsem před dvěma roky kupoval na Kiu Sportage, ale to už mě jedna vyšla pomalu na čtyřku. Při mém nájezdu mi musí vydržet alespoň osm let. 😁 Teď je musím ještě koupit manželce na Korando, a to taky vychází na necelých 16tis. Jsem s nimi opravdu spokojený. A když to spočítam, tak za ušetřené peníze, co bych dal v pneuservisu za přezouvání, mám příště jednu pneu zadarmo.
Před šesti lety jsem se rozhodl, že začnu používat celoroční pneumatiky. Když jsem se je snažil objednat v pneuservisu, bylo mi řečeno, že je takřka neobjednávájí a ani by mi je nedoporučovali. Řekl jsem, že si je objednám na netu a u nich si nechám jenom přezout. V tu ránu nebyl nic problém, a objednali mi je za stejnou cenu co na netu. 😁 A jelikož jsem se řídil příslovím " Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci ", moje volba byla Michelin Crossclimate. V té době vyšly na Octavii 6000. Letos jsem jí prodal ,na pneu nalítáno několik desítek tisíc a vzorek 4mm. Celou dobu bez problémů. Na vodě držely jak p....l na nočníku,se sněhem žádné problémy a při teplotách nad třicet po německém autobahnu a rychlostech nad 150 také nic. Ty samé jsem obul na Opel Zafira. Vyšly na osmičku. Při prodeji mi nabízeli víc za gumy, než za auto.😆😆 Před dvěma lety jsem koupil funglovku, a hned po týdnu (v srpnu) jsem opět přezul celoročky. Ovšem už za šestnáct. A čeká mě to ještě jednou. A to,že celoročky jsou takřka kompromis nevěřím. To ,že prémiové značky mají něco do sebe, uznávám. Zdravím všechny.
Tivoli má po FL, počítám, že teď je čas na Korando. Ty ceny budou dočasné, po FL si myslím, že se vrátí na původní úroveň. Je mi líto, že 1.6XDI nepřežilo nové EURO normy.
Myslím, že se teď Ssangyong bude soustředit na Torres. Korando si na facelift chvíli počká. U Torresu budou muset řešit poddimezovaný motor. Ta jejich jediná motorizace není podle mě cesta k úspěchu.
Každý servis to asi bude mít jinak. Mně v Plzni první prohlídka po 7.500 km vyšla na necelé 4.200 Kč (jen olej, filtr a práce). Kolik bude stát ta roční po 15.000 km budu vědět příští týden.
Díky za informaci. Taky mi bylo řečeno, že první po 7500km nebo půl roku. Podle toho, co přijde dřív. A tahle cena mi připadá přijatelná.
Titulek zřejmě pravdivý. V únoru jsem objednal s dodáním v červnu. V pondělí jsem převzal auto a dnes,po přečtení článku, jsem si ze srandy udělal tu samou konfiguraci a vyšla mi 30000 méně. Navíc přibyly dvě variaty, kde jsem zjistil, že za pár tisíc navic (cca.5000) dostanete o hodně víc, než bylo možné před půl rokem. Přesto nelituji a negativní komentáře hážu za hlavu.
Korando s AT mám od loňského července. Příští týden jdu na servis po 15.000 km. Jsem naprosto spokojený. Krásné svezení, převodovka řadí plynule a chytře. Pokud jí občas pomohu pádly tak ne proto, že by to bylo nutné. Vůz je i vzhledem ke svojí váze a aerodynamice vcelku svižný, v režimu "SPORT" pak dosti svižný. Před tím jsem jezdil pouze ve Škodovkách, ale jejich ceny již odmítám akceptovat.
V pondělí jsem si ho přebral (AT-4×4). Bude ho používat manželka. Chci se zeptat, na kolik tě vyšla první garančka? Když už jedeš po roce. To by měla být druhá, né? Mě čeká první v prosinci, tak bych rád věděl, co mám očekávat. Díky
Zamyslel se tu už někdo, kolik platí kamion za ujetý jeden kilometr mýtné? Ať mě někdo opraví, jestli kecám, ale na dálnici by to mělo být asi pět korun za kilák a na okresce něco kolem tří korun za kilák. Za tyhle nehorázné poplatky mají k dispozici dvouproudé dálnice v katastrofálním stavu, skoro žádné parkoviště atd. A nejvíce keců tady mají ti,co zaplatí 1500 roční známku. Potřebují přece volnou dálnici, když se jedou někam flákat. Já osobně bych do všech osobáků nechal povinně namontovat omezovač na 130km/h. A pak bych chtěl vidět všechny ty rozumbrady, jak by se s tím vypořádali.
Vyhláška AETR umožňuje řidičům pracovat v týdnu-tři dny po patnácti hodinách a zbývají dny po třinácti hodinách. Neznám řidiče, který by dobrovolně tenhle ranec hodin odmakal. Ale dopravci to po svých řidičích tvrdě vyžadují. Největší paradox ovšem je ten, že 98% dopravců vykazuje pouze 8,5h denní pracovní dobu. A řidiči berou minimální mzdu. Vše se jim rve do diet, z kterých dopravci neodvadí daně. Ukažte mi dopravce, který zaplatí řidiči skutečné odpracované hodiny, příplatky za přesčas, za práci v noci, za práci o sobotách, nedělích a svátcích. Myslím, že v celé České republice bych je spočítal na prstech jedné ruky. Je to takové novodobé otrokářství. A vláda, ministerstvo práce, ministerstvo dopravy a všechny kontrolní orgány nad tím zavírají oči. A Česmadu jde o řidiče jen z toho důvodu, aby měli koho školit. Kromě školení řidičů toho tahle organizace pro řidiče nic nedělá. Takže mají zřejmě strach o příjem z těchto dost drahých někdy i zbytečných školení. Pokud řidič bude placen od hodiny a dostane všechny příplatky, co mu náleží, bude jich dost. Ten kdo to má v hlavě srovnané, tak jde raději pracovat do zahraničí, kde je tohle samozřejmostí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak na co máš dvě auta když je nepouzivas? 😄
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Asi jedním jezdím do Německa do práce a druhým jezdí manželka, né. Nebo myslíš, že má chodit pěšky, když jsem dvacet dní mimo republiku?