Víte co je za problém, že některé úpravy body-kit, ač jsou v americe sériové a naprosto v pořádku u nás ani nepřihlásíte.
Pochopitelně cena jen pro vyvolené,ale jezdí tady i dražší auta takže zájem končí u nás na evidenční kontrole nebo STK.
Stejný problém mělo Camaro SS . Lipo nárazníku a různé další prvky jsou tady životu nebezpečné.
Problém nárazníku měla druhá generace ZL1. Klasické SS ne. Stačilo tyto malé části nárazníku pouze odstranit.
Princip muscle car je zpravidla dvoumístné auto (nikoliv však malé) s výkonným motorem. Jak ten výkon z motoru dostanou a jaký motor to bude už je celkem vedlejší. Ta posedlost V8 je celkem úsměvná.
Chcete tvrdit, že auta jako 1987 Shelby Charger GLHS, 1986 Ford Mustang SVO, 1988 Ford Thunderbird Turbo Coupe nebo 1987 Buick GNX nejsou muscle cars jenom proto, že nemají V8?
Nejsou. Muscle = svaly a to je jednoznačně s V8. Vše ostatní je jenom nějaké sportovní auto s výkonem. Takového Challengera Wide body třeba s 2,0 turbo by asi nikdo moc nebral na víkendové burnout akce. To by prostě nedal. A když už, tak možná na 2 vteřiny. :-)
Autor by se spíše měl zeptat Černochové, proč nepodpořila armáda naší Tatru. Nemyslím si, že by byla o něco horší než celá Scania. Nebo snad armádě nevyhovuje ?😢
Ze tech silnicnich tahacu Tatra po silnici ale jezdi, ze ano. Videl jste nekdy nejaky? Ja teda ne. Krome jejich traktor/tahac.
Tatra je dobra akorat do terenu a tim to konci. Scania je to nejlepsi z tahacu, co jezdi po silnici. Navic s timto motorem skvela volba.
Musile, musile, křičíte úplně zbytečně a na prázdno. To auto nestálo daňového poplatníka ani korunu. Bylo zabavené za trestný čin. Už se o tom několikrát psalo. Vy jste si tady jenom vylil vaší nepříčetnost. Napište ještě že za to taky může Fiala. Ne?
Co by jste delal vy, kdyby jste mel malo penez a nekdo vam dal zadara Ferrari? Zivil jeho provoz, nebo ho radeji prodal a penize pouzil na neco rozumneho?
Toto auto nebylo zadarmo. Jenom se jedna fin. polozka presunula jinam. Za toto Ferrari mohlo byt X beznych skodovek. Tady si jenom nekdo udelal radost za erarni penize.
Marně přemýšlím co rusové vyrábí typicky ruského na export. Teda kromě raket, tanků a vodky. Mobily ne, televize taky ne, deštníky taky ne, jejich auta si u nás koupí max srdcaři, nábytek taky ne, střešní krytinu taky ne, zubní kartáčky taky ne. Dalo se vlastně někdy něco koupit v obchodě co by bylo made in russia?
Socialismus. Ten se jim jedno obdobi daril docela dobre exportovat. :-)
Co má koncern VW a jeho hospodaření společného s vládou? Začalo to u nich Dieselgate, pak jednostrannou orientací na vývoj elektroaut. Ekonomové dávno varovali, že nevyjde-li plánovaná elektrocesta, budou v problémech. Pro obrovské náklady, které do toho vložili. Tak musí nyní hledat cesty k optimalizaci. Jak jinak, než přes největší položku - zaměstnance.
20% VW vlastni Dolni Sasko. Takze si myslim, ze jeho vlada bude mit zajem, aby firma fungovala.
Zase klasicky dnesni cesko. V polich za mestem bez dostatecne infrastuktury vesnici pro 3000 lidi. Nikde v civilizovanych zemich tohle dneska nevidite. Vsude se snazi tlacit lidi do mest a ne do poli nebo vybuduji nove komplet vybavene mesto. U nas jde jenom o prachy. Zase m2 do kanalizaci a do rek. Pak tri dny vice prsi a plaveme a to nejen z rek ale i z kanalu.
Ono to ale neni “nekde za mestem”. Obytna zastavba se jenom posune k Makru, kde je stejne prazdne misto a bylo jenom otazkou casu, kdy by tam vyrostl nejaky sklad.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Považuji to za porušení základních principů kapitalismu o nedotknutelnosti soukromého majetku. Asi kráčíme přímo ke komunismu.
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jedna se o majetek statu (Russka). Statu, ktery zacal nicit majetek jineho statu. Takze je logicke, ze to bude muset platit. Za me naprosto logicky postup.
1 odpověď