Co má koncern VW a jeho hospodaření společného s vládou? Začalo to u nich Dieselgate, pak jednostrannou orientací na vývoj elektroaut. Ekonomové dávno varovali, že nevyjde-li plánovaná elektrocesta, budou v problémech. Pro obrovské náklady, které do toho vložili. Tak musí nyní hledat cesty k optimalizaci. Jak jinak, než přes největší položku - zaměstnance.
20% VW vlastni Dolni Sasko. Takze si myslim, ze jeho vlada bude mit zajem, aby firma fungovala.
Zase klasicky dnesni cesko. V polich za mestem bez dostatecne infrastuktury vesnici pro 3000 lidi. Nikde v civilizovanych zemich tohle dneska nevidite. Vsude se snazi tlacit lidi do mest a ne do poli nebo vybuduji nove komplet vybavene mesto. U nas jde jenom o prachy. Zase m2 do kanalizaci a do rek. Pak tri dny vice prsi a plaveme a to nejen z rek ale i z kanalu.
Ono to ale neni “nekde za mestem”. Obytna zastavba se jenom posune k Makru, kde je stejne prazdne misto a bylo jenom otazkou casu, kdy by tam vyrostl nejaky sklad.
Když tady začala jezdit ukrajinská auta, všichni říkali “bacha na ně, u nich není technická, to budou všechno vraky”. No a nedávno jsem se vrátil z Kanady a představte si - tam není technická taky. A nic se neděje. Prostě to je odpovědnost řidiče a kontroluje to popřípadě policie v terénu. A běda když to máte špatné a způsobíte nehodu. Prostě to nechali na lidech. Tady? To přece nejde! Nakonec opět nejhorší je národ úředníčků, patolízalů, práskačů a těch, co mají nárok. Češi.
V Kanade se meri emise pri zmene majitele auta. STK je tam povinna, pokud bylo auto havarovane a opravilo se. Resi se, i kde jste nakoupil dily na opravu a kdo auto opravoval.
Typicky ruské. Když byly někdy 1988 dovezeny do mototechny první Moskviče Aleko, tak mi je známý ukazoval ještě neprodané na skladě. Na vlastní oči jsem viděl po otevření kapoty motoru, jak byla zevnitř jen ledabyle stříknutá barvou a místy už dokonce rezavá. A barevné televize Rubín byly taky chuťovka. Nebylo nic zvláštního, že po vybalení a vyzkoušení na prodejně měl téměř každý druhý kus nějakou závadu, popřípadě vůbec nešel. Když o tehdejší době občas mluvím s dětmi, tak nevychází z údivu a dokonce mají dojem, zda to náhodou trochu nepřeháním.
Kamarad z Motorechny mi rikal, ze kdyz prijel vlak s Oldcitama, vetsina nesla ani nastartovat.
A pak vam dneska nekdo rekne, jak to bylo pred 89 skvely. Prdlajs. Byl to spis vsechno adrenalin, jestli to bude vubec fungovat a jak dlouho. :-)
Musíme se smířit s tím, že v Číně a Indii se vyrábí pěkné motorky. Pomalu ale jistě začínají válcovat evropskou konkurenci. A japonské se velmi brzy vyrovnají. V autech to je stejné. A že na indických motorkách můžeme mít z nostalgie nápis Jawa, je smutné. Nic s tím neuděláme. Unie z Evropy za vydatné pomoci našich zástupců udělala skanzen.
Lidi chteji levne kupovat a v praci dostavat velke penize. Toto ale nejde dohromady. Indie tezi z levne pracovni sily. Kdyby se Jawa u nas vyrabela a prodavala, stala by 2x tolik. Byla by pak logicky neprodejna. Budme radi, ze alespon pouzivaji nase jmeno a nostalgicky design.
Aha takže Ukrajinci provozováním vozidel na našem území po 6 měsících ochranné lhůty porušují zákon a Rakušan je kryje? Proč tedy Policie není zaměřena na RZ UA
Nastudujte si nejdrive pravidla mezinarodniho silnicniho provozu. Tak, jako u nas jezdi v zahranici registrovana vozidla, jezdi zase v zahranici ta u nas registrovana. A maji snad pojistovaci povinnost statu, kam zrovna jedou? To asi tezko.
Všem fňuknám a plačkám zde. Soused má jedničkovou oktávku naftu, tuším 1,9 s nájezden 300.000 a na emisích nemá problém. To auto je v lepším stavu, jak většina aut po pěti letech provozu. To že si kupujete v bazarech šroty dovezené z Německých skládek je chyba vaše a ne státu. A to že nemáte na nové auto nesvádějte na stát, ale na svou neschopnost. Miluju ty hlupáky co s cigaretou v jedné a petkou v druhé ruce nadávají na vládu. Tito lidé i kdyby měsíčně dostávali od státu jen tak 20.000, neměli by stejně nic.
Kazde auto ma dane limity vyrobcem, ktere musi plnit. Proto i takovy Trabant projde v pohode. Cim novejsi auto, tim prisnejsi norma a vetsi pravdepodobnost, ze neprojde.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Složit hydr. ruku byl pro řidiče asi moc vysilující úkon.
1 odpověď