Kdyby jste měl aspoň kapku kritického myšlení tak by jste se podíval, jestli na tom co píšu není něco pravdy. Ale vy jste tak chytrý, že uvedete příklad ze kterého je jasné že marže je právě 50%. Opravdový génius...
A já myslel, že v tom článku jde o spotřebu piva. Chtěl jsem původně říct, že to v hospodách dost predrazili a Vy mě tady poucujete o marzi. Ach jo.
Chlape vy si nejdříve zjistěte co to je marže, protože marže z logiky věci nikdy nemůže být 100℅. Ale Češi holt budou vždycky kecat, hlavně o tom čemu vlastně vůbec nerozumí...
Jen pro zajímavost, v rychlosti. Marže je zisk mezi nákupní a prodejní cenou. Bez započítáváni provozních nákladů!!!Takže, když kupuji pivo za 35 Kč a prodávám za 70 Kč tak je to 100% !!!
Tak MX-5 je legenda. A hlavně - ta její atletí hmotnost!!! Ta na okreskách hraje prim. Jenže každý smyk znamená ztrátu desetinek sekund, při průjezdech zatáčkou. A jak píšu, je sice super driftovat (nejlepší je to s SUV), ale jízda ve smyku na všechny čtyři pod plným plynem mě baví víc.
Zdravím, nejezdím na čas, ale pro zábavu a radost z jízdy s větrem ve vlasech 👍
Ano. S Báwy jsem se v driftování vyžíval. Ale taková E32 735i v automatu s délkou pěti metrů na ledových zmrazcích v zimě a ve smyku v 80km/h (při předjíždění a naštěstí na rovném úseku mezi svodidly) tak to byl zážitek. Na vyřazení do enka není čas, tak smyk vlevo, smyk vpravo. totéž ještě 3x a nakonec jsem přeci jen zadkem trefil svodidla. Lehce je ohnul...🙂 Ani jsem už nezastavoval s vidinou nárazníku na sračky. Naštěstí tehdy byl svět ještě normální a nárazník byl z obdoby laminátu. Tak jen 20 cm rýha od jednoho šroubu a prasklé zadní světlo a lehký šrám na blatníku od druhého. Dnes se bavím smyky na všechna čtyři kola průjezdy zatáčkami pod plynem. A budete se smát, ale se stokoňovým Sanderem na LPG. Díky lehoučkému motůrku ze sekačky vepředu a dvěma nádržím vzadu je vyvážené, jak rallye vozy. Přetáčivý, či nedotáčivý smyk jsem za 50000 ujetých kiláků neměl možnost poznat. Věřte, bavím se s ním víc, než před dvaceti léty s M5. Rozhoduje i hmotnost vozu. 1,1 tuny vždy bude zábavnější, než tuna a půl či dvě. Bez ohledu na výkon. V přímce a na výjezdu z apexu je to jiné O tom žádná.
To je právě ono, auto s automatem je problém. Člověk nestihne vyřadit. Mám předokolku pro běžné jízdy a pak MX-5, jak říkám, auto pro radost. Když mi trochu ujede zadek, tak mě to nevystraší, ba naopak.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Domácnost by mohla mít dvě nemovitosti, dvě auta či úspory nejvýš 200 až 400 tisíc korun podle počtu svých členů. To považuje stát za lidi, kteří potřebují podporu. To nemá většina pracujících, co pracují celý život. Sorry