Pokud nekdo nedobiji plugin hybrid, je to jeho volba, plati vic. Nicmene full hybrid, jakym je napr. Corolla sedan (ktery jsem mel) mel spotrebu po meste kolem 3.6, mimo mesto 4.5 a na dalnici 5.5, celkova prumerna spotreba 4.1 l/100 km. Jsem obycejny ridic, ktery se ma auto na radost a pro spojeni z A do B. Kdybych mel plugin hybrid, urcite bych nabijel, protoze to setri penize (elektrina je bez spotrebnich dani) Kdyz jedu do prace, vlastne nepotrebuju benzin, protoze 50km plugin hybrid dojede. Tak proc za to vice platit, kdyz elektrina je vyhodna? Je to jejich volba. Myslim, ze cast techto majitelu si baterii nabiji, ale ze clanek chce upozornit na to, ze cast nema moznost nabijet ani u domu, ani v praci. Nic vic.
V Ostravě nebyl nikdy čistší vzduch jak v tomto roce. Tak proboha nedovolte ať zase smradí !
Jak se chce Ostrava stát modernější? Nikdy se nestane a víme jak investovali miliardy do filtrace a jak to ve skutečnosti skončilo. Nezajímá nás, nechceme jí tady. Jeden podnik, který blokuje rozvoj celého města. Jinak se odstěhují všichni do Prahy, Brna, Olomouce, kdekoliv, kde mají šanci aspoň trochu žít ve zdraví. Nezajímá mně vaše měření. Můžete si říkat cokoli. PRYČ S NH, ARCELOREM, jak to politici přejmenovali. Nakonec to byla stejně vina politiků, jak to dopadlo. Celá ta pokrytecká politika: vždy je něco lepší když to smradí dále než blíž. Vzpamatujte se. Žádný přínos ta firma nemá, resp. ne pro občany Ostravy.
NECHCEME JÍ TADY. Každý, kdo rozhodne, že jí tady chce, tak musí přestěhovat do Radvanic, Bártovic a minimálně do Ostravy. Uvidí, co je to tuna 1um prachu denně a co dovede!
BUDEME BOJOVAT!
Já jsem měl Toyotu Yaris 20 let, tak vím, co je to za auto. NIC vůbec NIC se nekazilo. Najeto 290tkm a statistika mně v tomto případě nezajímá. Nebrala olej, nežrala benzín, vše fungovalo lehce, jednoduše, za pár korun.
Nevěřím, že by Toyota auta dělali hůř, než to dělat umí.
Zůstal jsem u Toyoty a kdyby mi v jí neukradli, ani bych jí opět neocenil, jak byla skvělá. To, že jí můžou ukrást je u Toyoty smutné. Teď sedím v jiné značce, ale tragédie je to obrovská. Doufám, že to vydržím než bude Toyota nová.
Já tomu nerozumím. Platíme si všichni zdravotní pojištění a přes pojišťovny se platí vše spojené se zdravotnictvím i zdravotníci samotní. Celkově je to nemalá částka. Jak o přidělování peněz určitým doktorům může rozhodovat vláda? Mezi kým vlastně dojde k podpisu dohody? Když ty pohotovosti nikdo nechce dělat, ať je nedělá a pak nadřízený bude muset peníze najít. Tak kde je problém? Můžete mi to vysvětlit? Ty pohotovosti mohou dělat pouze vybraní lékaři, že se nenajdou jiní kteří by to občas udělali, protože jsou lékaři? Nevzdělané politiky, kteří toho v životě moc nedělali a ani toho moc neumí nechtějte, aby něco řídili nebo kvalifikovaně rozhodli. Nevím.
Ale o fungování zdravotnictví začínám mít stále větší obavy, když slyším takové zprávy.
Já myslím že až lidstvo ovládne tuto technologii, ovládne i zdroj energie potřebný k mezihvězdným cestám a dostane příležitost hledat jinou planetu vhodnou k osídlení.
Hledat jinou planetu, abychom ji mohli ničit, jak to děláme s naší planetou Zemi v zájmu blahobytu všech. Chybí vzdělání všech obyvatel planety, jak se chovat, politiků, kteří chtějí být pouze zvolení a pak jdou svými rozhodnutími proti naší planetě Zemi. Příliš jsme nepokročilo za posledních 100 let. Ale aspoň víme, že planetu Zemi (z)ničíme.
Vážený pane Stanislave,Vás bych za ty rady pozlatila a poslala radit nemocným dětem s CROHNEM
Dobrý den paní Matyášová,
omlouvám se, napsal jsem to nevhodně. Je mi jasné, jak závažná nemoc to je. A je možná i genetická. Já tomu nerozumím, ale chtěl jsem říct jen, že situaci všech zhoršuje chemie. Nakonec vyloučení nějakých látek z jídelníčku může průběh velice závažné choroby zmírnit. Ještě jednou chci říct a omluvit se a zdůraznit, že ten problém se bude týkat stále většího počtu lidí tím, jak se všude používá chemie, která mimochodem ten průběh může taky zhoršovat. Já jsem obecně proti chemií v potravinách. Doufám, že jsem svůj kratičký příspěvek vysvětlil a chápu, jak je to pro nemocné těžké. Omlouvím se.
chemie všude kolem nás, ale trochu si za to můžeme sami: Jar, myčky na nádobí, které myjí za 5 l a ještě k tomu to naleští (chémií jak jinak) polotovary, cukry kde se podíváte, přidejte si cokoliv, nač se podíváte, co jste snědli, všechno je to chemie.
A přitom je to tak jednoduché: obyčejný citrón a trochu teplé vody.
Zvažte to a přemýšlejte.
Pravděpodobnost krachu Toyoty klesla z 98% na 50%, když to povede ten mladý.
Vy jste Toyotu asi nikdy nevlastnil. Kvalita, cena, promyšlenost, jízdní vlastnosti to je Toyota. A kdo jednou takové auta má, jiné nechce. Neříkám, že nejsou lepší,a už vůbec, že jsou dokonalá, ale já bych už neměnil. A jak přijde čas vodíku, bude Toyota vodíková. A které, tak velké auto jako je Corolla bere v létě 3.5l a po dálnici 5.5l. Nějaké za 2mln možná, ale to auto stálo 640t Kč. Na jednu nádrž Ostrava Praha a zpět. A ještě zbude. Takže zkrachovat asi těžko. Ale každý může mít svůj názor.
Mám Toyotu Corollu 1.8 Hybrid. Je to full hybrid a stál 645tKč. Po téměř 2 létech spotřeba průměrná celková 4.1l/100km. Jezdím jak dálnice v poměru 1:1 k městskému nebo příměstskému provozu. Nikdy nejezdím více jak 130km/h, ačkoliv auto jezdí skvěle, neříkám bezhlučně, ale když preferujete plynulou jízdu a plynulé zrychlování, tak o motoru neslyšíte. Motor není příliš výkonný, pouze 72KW, ale když potřebujete zmizet s křižovatky a zapojí se elektromotor, už tam nejste. Tempomat je tak dokonalý, že jej používám i ve městě. Auto brzdí s tempomatem samo (prvně se nabíjí malá baterie, při zvýšené potřebě brždění motorem a teprve pak nastupují brzdy), stupeň rekuperace je naprosto plynulý podle zmačknutí brzdového pedálu. Mimochodem brzdy jsou opravdu skvělé. Auto je pohodlné jak na krátké, tak dlouhé cesty. Jediné, co není dořešeno, že občas něco pípne, ale na displeji se nezobrazí, čeho se to týkalo. Určitě jsou lepší auta, ale toto auto je opravdu velice dobrý poměr cena/výkon. A náklady? Výměna oleje. Ale to už bylo i s předchozí toyotou. Už bych jinou značku asi nechtěl.
Jen aby to mělo aspoň 80% baterie za 4 roky. Mám notebook a ten jako nový vydržel 4 hodiny bez potíží, nyní po 4 létech mi baterie vydrží cca 60 minut max. Je tam odlišná technologie i typ baterie i jednodušší řídicí software, ale podobnosti tady jsou taky. A taky nerozumím, proč bych měl platit více za auto, které podle odborníků má stejnou užitnou hodnotu a jen nepatrně lepší komfort. A co ten diskomfort při nabíjení ? A cena elektřiny, že bude stejná, no když budou všichni chtít jezdit na elektřinu, tak zcela tak nízká už nebude. Vodík, to je něco jiného, ale to se tady nechce. Je třeba mít opravdu hodně advance technologií, které zatím v Evropě asi nejsou.
V práci máme elektromobil, Hyundai Kona. Využíváme ho zejména pro četné cesty ve městě, zde se nám dobře osvědčil. Velmi slušný dojezd, přijatelné jízdní vlastnosti, respektive byly by určitě hodně dobré, pokud by baterie nebyly tak těžké. Do vzdálenosti 150 km od základny (musíte také nějak dojet zpátky), kde ho jedině provozujeme a nabíjíme se takový provoz zdá být bezproblémový. Na delší vzdálenosti bereme Škodu Octavia. Pro soukromou osobu bez vyšší solventnosti je Kona příliš drahá, pro bohatého člověka málo luxusní. Pro firmu, pokud má mix vozidel je však užitečná. Ta koexistence všech pohonů je důležitá a myslím, že jako jediná dává smysl, viz. např., elektromobil druhé auto do rodiny pro jízdy po městě, nebo na venkově pro nákupy, nebo k doktorovi do ne příliš vzdáleného města. Mít ale elektromobil jako jediné auto je z hlediska provozuschopnosti a dojezdu na větší vzdálenosti mimořádně nevýhodné, za hranice EU téměř nemožné. No a existence jediného, dogmatiky protlačeného pohonu, je jednoznačně ideologickým produktem hodným rozhodnutí Nejvyššího sovětu. Trochu mi to spíše ukazuje, že Evropský parlament zkusil, kam až se svojí rudozelenou drzostí může dojít a bude zkoušet ještě horší věci.
Není to možné, aby měla každá rodina dvě auta. Už tak není kde zaparkovat a můžete to vlastně udělat před nákupním centrem a u sebe doma. Kromě toho, že elektrická auta jsou ekonomický nesmysl (cena), ekologický problém (auto váží cca 1800-2000 kg) , zkuste jezdit s takovým náklaďákem jako osobním autem: špatně zatáčí (protože je těžké), nebrzdí, protože má obrovskou setrvačnost, nedojede (protože auto na baterky je hračka, nikoliv dopravní prostředek), o ostatních parametrech nebudu mluvit, všichni je znáte) Všichni vědí, že to bude vodík, který nabízí jednu z možností. Je recyklovatelný, skladovatelný, a ačkoliv není zatím levný, bude to asi v budoucnu dobrá možnost zvýšit možnosti výběru v dopravě . Než Čína a další země dodájí všechny potřebné technologie na budování vodíkových čerpacích stanic a možná i investory, tak budou hybridní vozy. Mají nížší spotřebu, jsou jen trochu dražší, tedy relativně dostupné a budou jezdit stejně dobře jako klasická auta. Jen proboha nechtějte, aby měl každý auto jedno na výlet, jedno do práce, jedno na dlouhou cestu a jedno na zábavu. Nevím jak vy, ale toto já nechci. Já chci večer, když přijedu mít možnost zaparkovat.
Takže tak trošku sám sebe .To je mi vás upřímně líto.
Pane, vám mně líto být ani neupřímně nemusí. Já ale nikoho nebudu urážet. Politici jsou ale tak moudří, že schválí takové ptákoviny jako tento most. Tak toho se stále bojím a ani vy mi to nevymluvíte. A hodnoťte si sebe, sám vás taky nehodnotím, nemám totiž na to právo, stejně jako vy nemáte právo hodnotit mně. A nepište mi, vyslovil jsem názor na most, nic víc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ty zákony vytvořili neschopní lide řízení neschopnými politiky, politiky, kteří nic nedělají, nic neumějí, nikdy nic nedělali, ale mají správný ideologický postoj a zejména se starají sami o sebe. Tak proto je to vše komplikované, zdlouhavé, bez logiky a obsahu. A to, že každé druhé auto kouří jak tank je jasné zejména lidem, kteří občas jezdí na kole. Takový černý, šedý smrad, dýchat se nedá. A necháváme to dýchat děti, které jsou nejmenší a u těch výfuků jsou nejblíž. Zamysleme se.