Nenastavíte, u novych vozu plnicich novou legislativu to na vás vždy při startu vozu naběhne v původnímu aktivovanem nastavení a musíte to ručně vypnout. Protože takto to vyžaduje legislativa. A za dva roky to už nebude možné ani vypnout.
Nemáte pravdu v tom, že se funkce deaktivuje. Deaktivuje se pouze start stop systém. Ostatní funkce, které mají nastavené předvolby, zůstávají vypnuty. Tak jak popisujete, by se musel vůz vždy po vypnutí motoru uvést do režimu továrního nastavení. Jaké další překvapení nám chystají normy EU nevím, vycházím jen z dosavadní zkušenosti.
dovolim si nesouhlasit, lidi nejdou do jinych oboru, protoze by chteli, ale protoze dneska je vsude pozadavek na nekolikalete zkusenosti a to oni nijak neovlivni, nekdy a nekde ty zkusenosti nabrat musi, i kdyby jejich soucasna pozice byla jenom okrajove spojena s jejich oborem.
daleko vic bych preferoval model, kdy lidi muzou studovat tak jako ted kdy to proplaci stat, ale pak se musi uplatnovat na ceskem trhu prace po dobu X let. v pripade, ze by chteli hned odejit do zahranici, tak by se jim vyuctovalo cele studium zpetne.
Souhlasím! Tvrdím již delší dobu, že pokud vystuduji v Ćesku, je nutné státu za poskytnuté vzdělání se nějakým způsobem revanšovat. Jestli chci odejít do zahraničí, musím být srozuměn s tím, že své studium zaplatím. Není to žádné omezení, ale realita. To, že někteří v této souvislosti to vidí jako omezování, je jen pouha vypočítavost.
On tam nový zabezpečovač ETCS podle vyjádření už je nainstalovaný, ale spustit jej chtějí až na konci roku. Což vzhledem k vytížení této tratě je docela zajímavé rozhodnutí....
Nechci být štváčem, ale snad by "rozumný" postup byl, že do doby spuštění nového systému, by měl být plně funkční původní a přechodné období by němělo přesáhnout tři dny natož půl roku.
Existovalo LVZ, což znamená Liniový Vlakový Zabezpečovač, který po projetí návěstidla na červenou, ihned spustil rychlobrzdu a vlak zastavil. To už dnes při všech vymoženostech techniky takové jednoduché zabezpečení neexistuje? Kam teda v té naší dokonalosti spějeme? Nějak je nehod na železnici čím dále více.
A co když je v takové obci začátek se značkou 30km, a nikde není vyznačen tou samou značkou konec takové zóny?
Pak jedete 30 km až na konec světa. Položím otázku jinak. Nebyly "zóny" zavedeny jako úprava rychlostních poměru v rámci obce pro obytné zóny? Takže proč by měla být tato značka používána mimo obec? Na snížení rychlosti v daném úseku jsou jiné značky, pokud je to nutné.
Stát nevlastní byty. Veškeré byty, které kdysi stát vlastnil předal stát bezplatné Městům (Obcím), které je postupně privatizovala stávajícím nájemníkům. OSMD tehdy jasné veřejné deklarovalo,aby Města - Obce si ponechala alespoň část bytového fondu, právě kvůli sociál. bytům . Zda to jednotliva Mesta- Obce učinila, či nikoliv bylo čisté jejich rozhodnutí. Mesta- Obce tehdy nechtěla bytový fond udržovat a investovat do něj. Kdyby ale bývala za utržené peníze provedla výstavbu sociál. bytů, když byla cena za 1m2 cca 3500KC, Tak dnes mohla být bez problémů s byty. Dnes , kdy cena vylitla nahoru, už sociál. byty těžko nepostaví.
Termín "státní byt" se pořád používá, tak jako "obecní byt", jelikož obec je součástí státu a podobně tak je i upraveno legislativně hospodaření s byty. Takže se onlouvám za původní výrok, které ale měl stejný smysl vyjádření.
Jste na omylu - zrovna nedávno tu byl článek, jak e-shopy zažívaly boom za covidu, začaly se stavět obrovské sklady pro jejich zásobování - a ejhle - počet nakupujících klesl a nestoupá a skladové budovy zejí prázdnotou.
Vidím to na svém okolí - jsem výjimkou, které eshopy vyhovují a nakupuj tak většinu věcí vč. potravin, ale většina se vrátila do kamenných obchodů
Nebudu Vám vymlouvat názor na věc, ale moje zkušenosti z Prahy a Brna jsou zcela jiné. Na e-shopech je daleko větší výběr zboží a za levnější ceny než v kamenných obchodech. V obchodech je vídět zúžený sortiment a jak se to stejné zboží převaluje v regálech a na stojanech opakovaně, ze sezóny na sezónu.
Pokud sledujete trendy nakupování, tak se vše odehrává v rámci e-shopu. V kamenných obchodech je čím dál tím menší sortiment a zhoršující se kvalita zboží. Jediným velkoobratovým obchodem v nákupních centrech jakéhokoliv druhu jsou potraviny. Tak nevím, jak může být přínosem další výstavba těchto "parků".
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Má pravdu předsedo! Inflace bude tak velká, že se budou muset zvednout platy na úroveň německých, ale životní úroveň bude o několik procent níže jak dnes.