Aby moderní kamna fungovala jak mají, efektivne se sekundárním spalováním, musí se zahřát. Malým ohňem je nikdy nezahřejete na provozní teplotu.Je vždy zatopit a potom priložit obden, jako jenom jednou zatopit denne.
Treba si proste vzít plány a koupit dle energetických strát budovy. Zde maj nevýhodu drevodomy protože maj minimální akumulační shopnost. a tudíž je snadné pretopit. U domú zdených se teplo naakumuluje do sten,...
Menší oheň neznamená menší teplotu spalin a všechny kamna mají rozsah výkonu. Navíc pokud nemáte celootevřený prostor obývacího pokoje, stejně musíte tento pokoj kamny přetopit aby jste měli teplo v celém domě (za předpokladu že nemáte nějaký rozvod vzduchotechniky nebo výměník). Tepelné ztráty s tím sice souvisí, ale těžko se to počítá (samozřejmě nebudu navrhovat větší kamna než je celková ztráta domku) S tou akumulací je to velká pravda. Akumulací do stěn a přetopením obýváku u zděné stavby skutečně můžete udržet dům příjemně teplý ještě i další den, což u dřevostavby nehrozí.
V praxi se lze setkat i se situací, kdy má dálnice 3 nebo 4 průběžné pruhy a v tom krajním levém jede vozidlo pomaleji než je maximální povolená rychlost, přičemž prostřední pruh je volný a v krajním pravém pruhu jede povolenou rychlostí další vozidlo. Tady by mělo být dovoleno, aby řidič v krajním pravém pruhu směl předjet vozidlo v krajním levém pruhu, aby je bezpečně objel a předešel tak nebezpečné dopravní situaci. Co na to říkají odborníci?
Neporušíš zákon pokud nepředjíždíš (neměníš směr nezařazuješ se před vozidlo). Zákon hovoří poměrně jasně, takže vyjádření které je v článku nedává smysl.
Na tohle jsem četl docela rozumný názor policie. Podjíždění je manévr, kdy měním jizdní pruh, abych někoho předjel.
Když jedu ve stejném pruhu, tohle nedělám a tak se nejedná o podjíždění. To, že se někde vyskytuje pomalu jedoucí vozidlo, mě zvlášť netankuje.
Tak to je totiž definované v zákoně. Takže pokud nezměníš pruhy nepředjíždíš takže nemůžeš logicky ani podjíždět (nevím kde se tenhle výraz vzal)
361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích:
§ 2 Definice:
Překážkou na pozemní komunikaci se podle tohoto zákona rozumí vše, co může ohrozit nebo omezit bezpečnost a plynulost provozu na pozemní komunikaci.
Pokud jede traktor pomalu, narušuje plynulost dopravy a můžu ho objet jako překážku. Stejně jako třeba člověka který veze kárku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
I dvouplášťová kamna budou mít beěhem pár hodin povrchovou teplotu přes 250 stupňů.