Aby moderní kamna fungovala jak mají, efektivne se sekundárním spalováním, musí se zahřát. Malým ohňem je nikdy nezahřejete na provozní teplotu.Je vždy zatopit a potom priložit obden, jako jenom jednou zatopit denne.
Treba si proste vzít plány a koupit dle energetických strát budovy. Zde maj nevýhodu drevodomy protože maj minimální akumulační shopnost. a tudíž je snadné pretopit. U domú zdených se teplo naakumuluje do sten,...
Menší oheň neznamená menší teplotu spalin a všechny kamna mají rozsah výkonu. Navíc pokud nemáte celootevřený prostor obývacího pokoje, stejně musíte tento pokoj kamny přetopit aby jste měli teplo v celém domě (za předpokladu že nemáte nějaký rozvod vzduchotechniky nebo výměník). Tepelné ztráty s tím sice souvisí, ale těžko se to počítá (samozřejmě nebudu navrhovat větší kamna než je celková ztráta domku) S tou akumulací je to velká pravda. Akumulací do stěn a přetopením obýváku u zděné stavby skutečně můžete udržet dům příjemně teplý ještě i další den, což u dřevostavby nehrozí.
V praxi se lze setkat i se situací, kdy má dálnice 3 nebo 4 průběžné pruhy a v tom krajním levém jede vozidlo pomaleji než je maximální povolená rychlost, přičemž prostřední pruh je volný a v krajním pravém pruhu jede povolenou rychlostí další vozidlo. Tady by mělo být dovoleno, aby řidič v krajním pravém pruhu směl předjet vozidlo v krajním levém pruhu, aby je bezpečně objel a předešel tak nebezpečné dopravní situaci. Co na to říkají odborníci?
Neporušíš zákon pokud nepředjíždíš (neměníš směr nezařazuješ se před vozidlo). Zákon hovoří poměrně jasně, takže vyjádření které je v článku nedává smysl.
Na tohle jsem četl docela rozumný názor policie. Podjíždění je manévr, kdy měním jizdní pruh, abych někoho předjel.
Když jedu ve stejném pruhu, tohle nedělám a tak se nejedná o podjíždění. To, že se někde vyskytuje pomalu jedoucí vozidlo, mě zvlášť netankuje.
Tak to je totiž definované v zákoně. Takže pokud nezměníš pruhy nepředjíždíš takže nemůžeš logicky ani podjíždět (nevím kde se tenhle výraz vzal)
361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích:
§ 2 Definice:
Překážkou na pozemní komunikaci se podle tohoto zákona rozumí vše, co může ohrozit nebo omezit bezpečnost a plynulost provozu na pozemní komunikaci.
Pokud jede traktor pomalu, narušuje plynulost dopravy a můžu ho objet jako překážku. Stejně jako třeba člověka který veze kárku.
Ohledně před zaškrtnutých poplatků je v českých zákonech jasno. To že to společnosti jako Aukro apod nerespektují je věc jiná:
Daná problematika je upravena § 1817 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kde je přímo stanoveno, že podnikatel nesmí po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě před uzavřením smlouvy výslovný souhlas. Z předem připraveného nastavení, které by spotřebitel musel odmítnout, nelze výslovný souhlas dovodit. Tedy jakoby takový souhlas udělen nebyl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na úřadech, u placení pokut policistům, běžně zaplatíte kartou přes terminál
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To nemyslím, ale co když ti všechny kartové společnosti nabídnou nepřijatelné podmínky, tak se bude muset zavřít krám?... Stát by ml nabídnout nějaké řešení stejně jako "zdarma" tiskne bankovky.