Teorie, že by se na ykáze Titanicu podílel požár v uhelném bunkru je vysoce nepravděpodobná. Čára, ůdajně způsobená žárem je nad čarou ponoru a má dopřednou stoupavou tendenci, V nejnižším bodě se ani čáry ponoru nedotýká. Dá se, tedy, předpoklídat, že největší poškození pevnosti trupu bylo nad řarou ponoru a pod ní bylo malé nebo vůbec. neboť trup byl ochlazován průběžně vodou. Dle mého názoru byla na vině tehdejší technologie stavby lodí, kdy se trup nesvařoval, jako dnes, ale že se jednotlivé pláty nýtovaly k sobě. Nátovaný spoj jke pevný, ale daleko méně než svár a pokud dojde k jeho roztržení. tak se hrne ve směru působení síly a trhá se jeden spoj za druhým, zatímco u svařovaního se bortí materiál a hrne se, trhá se do stran, čímž vzniká velký otvor, ale zároveň hrnutím materiálu se vytváří hradba, která absorbuje energii a zároveň vytváří pevnou překážku, která by nakonec zastavila devastaci trupu a naopak drtila led. Věřím, že kdyby byla tehdy technologie svařování tak jak ji používáme dnes a byla na stavbu Titanicu použita, vznikla by, sice větší díra v trupu na výšku, ale nezaplavilo se tolik komor a loď by se udržela na hladině, neboť by poškození trupu nebylo v tak velké délce.
To je, právě tolik diskutovaný problém svobody slova. Nelze, totiž, ignorovat projev násilí vůči etniku. Ale lze vyjádřit prjev násilí vůči násilníkovi. A v tom je ten podstatný rozdíl. Neboť to první se vztahuje i na (a v mnoha případech) na nevinné lidi, kdežto to druhé pouze na viníky. Pan se dopustil právě této záměny, ať již úmyslně, nebo neúmyslně, nicméně se svým vyjádřením dopustil trestného činu. Proto je potřeba vždy, i když jsem rozhořčen, dávat pozor na formulaci. A pokud toho nejsem schopen, tak nepsat raději nic. Palestinci jsou národ, kdežto Hamás soldateska, která Palestinský národ ovládla a prohlásila se za jeho vedoucí sílu. Tady můžeme pouze konstatovat, že tomu Palestinci přihlížejí a nechají se touto zbabělou skupinou hrdlořezů terorizovat, neboť Hamásu na Palestincích nezáleží, klidně je používá jako živé štíty. Vylezou z tunelu, ústícího někde v domě v nejhustěji obydlené části, vypálí rakety a zalezou jako krysy zpět do tunelu, přitom moc dobře vědí, že na to místo Izraelci pošlou raketu a srovnají to tam se zemí. Hamás A Hizballáh jsou pravými viníky. Nikoli Palestinci, protože, i kdyby se proti těmto po zuby ozbrojeným skupinám postavili, co by získali? Bylo by daleko více mrtvých, než je nyní, protože by Hamás a Hizballáh rozpoutal takový teror vůči "zrádcům", že by to zavánělo genocidou. A navíc nesmíme zapomínat na velký vliv náboženství.
Já jsem největší odpor vyvinul, když jsem odmítl recitovat básničku o Leninovi.
Já zneuctil plakát, na kterém byl vyobrazen vysmátý sovětský voják, udělal mu díru do pusy a dal mu tam cigáro s proslovem, ať si ruský Ivan místo Máchorky dá Spartu. Byl jsem při tom zahlédnut kovanám komunistou a okamžitě nahlášen na KV KSČ (stalo se to v Ostravě na VŠB) a z KV přišel příkaz exemplárně potrestat, takže mě okamžitě vyloučili ze studia a záznam tohoto incidentu se mnou putoval v kádrovém posudku až do r. 1989, takže jsem se k pořádné práci nedostal. Po listopadu se mě pro změnu brzy zbavili, neboť jsem hlasitě protestoval, aby bývalý předseda ZV KSČ šel pracovat jako hlavní mistr, takže jsem poznal i krásu nezaměstanosti. Ta, naštěstí, netrvala tak dlouho.
Já měl 3000 v pohostinství. V partaji jsem nebyl.
Tak, v hospodě se daly vydělat prachy, to je fakt. Já pracoval v lehkém průmyslu a také jsem v partaji nebyl, naopak se škraloupem antisocialistického živla, který se dopustil vážného porušení pravidel socialistického soužití, neboť projevil hrubé opovržení spojeneckým státem Sovětským svazem.
Nějak nechápu ten odpor vůči samoobslužným pokladnám z důvodu, že si to mám dělat sám. Chápal bych to z provozních důvvodů, že např pečivo musím složitě hledat v menu na displeji, nebo když kupuji alkoholické nápoje, že to chce autorizaci personálu. Ale samotná samoobsluha? To bychom museli řvát, že si sami vybíráme zboží, jezdíme s nákupním vozíkem jako blázni tam a zpět a nikdo nám je nedonese až na pult, to bychom museli řvát, jaktože není v MHD průvodčí, která nám prodá lístek, jak bylo kdysi normální,že si ho musíme koupit buďto v trafice nebo v automatu a ještě k tomu studovat přepravní řád, abychom nekoupili nevyhovující a revizor nám nenapařil pokutu. To bychom musel řvát u benzínky, jak to, že tam není obsluha,která by nám natankovala a u které bychom hned zaplatili, jak to bývávalo kdysi a nemuseli se trckat až k pokladně, kde si případně vystojíme frontu, neboť si chlápek před námi objednal párek v rohlíku a obsluha se zabývá výrobou zmíněné pochutiny. Museli bychom nadávat na online banking, neboť nikdo nám tu transakci nepřevede, musíme se o to postarat sami, holt, novoty se těžko stravují.
Já nevím, jestli chutnější, ale lidem šmakovalo a ta láce. Jó to byly časy.
No, lidem šmakovako, protože muselo, nic jiného nebylo a jednotlivé masokombináty, podobně jako pivovary měly svůj "rajón" určený shora, kam jiní dodavatelé nemohli. A ona ta láce zase taková nebyla. 10 dkg turisťáku stálo 4 Kčs, což by ve dnešních cenách bylo přes 50 Kč.
Za socialismu jsme se vždy děsili, abychom v salámu nenašli drápky z potkana nebo s nadsázkou kus řetězu. Uzeniny nebyly kvalitní ani náhodou, na to si dobře vzpomínám,bv např turistickém salámu se běžně dalo narazit na chrupavky a pokud jde o zmíněné hlodavce, tak tehdy se běžně ve výrobních prostorách kladly jedovaté návnady a obsluha strojů ráno při příchodu do práce před jejich spuštěním zabouchala na kryty, čímž potkany vyhnala a pak horkou párou stroje "vyčistila", aniž by stroje odkrytovala a přesvědčila se, jestli tam není nějaká zdechlina a začalo se vyrábět, aby byl denní plán brzy splněn a mohlo se začít chlastat. Toto mi tehdy vyprávěli chlapi z masokombinátu,takže žádný výmysl.
Není Msgr. Je JUDR...Ph.D., IcLic. To poslední je titul z kanonického práva.
Já, vím, že není Msgre (Monsignore) Tobje církevní titul pro vyšší církevní hodnostáře.Tak říkám všem církevním nebo věřícím civilním papalášům, kteří se snaží prosazovat principy víry do civilního života, třeba Čunkovi. Aby bylo jasno, nemám nic proti věřícím, je to jejich věc, ale když hodlají uplatňovat to svoje církevní právo v civilním procesu a ještě urážet, otevírá se mi kudla v kapse.
Kouřil jem 20 let a byl jsem silným kuřákem. Teď už jsem 30 let čistý, ale tak si říkám, že je to každého věc, jestli kouří. Rozhodně nejsem žádný moralista a protože mi kouř z cigaret již dávno nevoní, vyhýbám se prostředí, kde se kouří, nicméně nenapadám kuřáky, protože je chápu a návyk je návyk a vím, jak kolikráte pro mě bylo složité si představit, že bych kouřit přestat měl. Až nakonec přišlo zjištění, že je to velice snadné, jen chtít a rozloučit se se společenskými zvyky, kouření doprovázející. A pokud jde o vapování, je stejně nebezpečné jako kouření klasických cigaret. Ale jinak. Klasická cigareta při hoření uvolňovala kouř, ve kterém byl dehet ze spáleného papíru,cale oředevším ze spalovaného tabáku. A tento dehet se usazoval v plicích a byl vysoce karcinogenní. Pokud mluvíme o karcinogenosti, tak to jeznamená, že každý musel rakovinou onemocnět. To je dáno geneticky. Ale jestli někdo viděl jak kuřák dýmky tento svůj nástroj čistí, tak přesně takový humus má každý kuřák klasického tabáku v plicích. Při vapování se do plic nedostává dehet, ale dostávají se tam veškeré složky z náplně e cigaret. Tzn parfémovací složky, dochucovací, což jsou chemické látky, které tělu rovněž neprospívají. A mohou být a s největší pravděpodobností jsou rovněž karcinogenní. Navíc samotná vodní pára plicím nevadí, ale pokud už je v ní jiná složka, která do plic nepatří, může docházet k degradaci plicních sklípků a následně k propuknutí CHOPN Chronické obstrukční plicní nemoci, která není léčitelná (kromě transplantace) prognóza bývá nepříliš pozitivní a končí smrtí udušením.
Blbost. První mohla na první otázku odpovědět ano, stejně tak na druhou, protože kdyby byly obě z pravdomluvného kmene byly by obě pravdomluvné a tím pádem byla i druhá otázka zodpovězena kladně. Jedině oředpoklad,že jedna z nich je lhářka a druhá pravdomluvná, pak by uváděný výskedek měl smysl. Jenže logicky, pokud by se návštěvník ptal dvou náhodných osob, nemohl by vědět, že jedna lže abdruhá ne,že ndjsou skutečně z jednoho kmene.
Blbost a arogance některých lidí opravdu nemá hranice. Už jen to, jakým způsobem se dívá Msgre. advokát Kuchařové na svého kolegu z protistrany, v kontrastu na nezlomné přesvědčení o výhře svědčí o tom, že nemá nejmenší šanci civilní spor vyhrát, protože civilnímu soudu může být církevní právo takříkajíc u zadku, neboť nemá před civilním jakékoli privilegium.
Na celé protidrogové politice a zvláště v Asii mě vždy iritovala jedna věc. A to,že postihuje, a to extrémně tvrdě, ty nejzranitelnější, kteří za pár šupů riskují vězení, či dokonce život, ty, kteří jsou buďto v zoufalé životní situaci nebo jsou postaveni vydíráním do bezvýchodné situace nebo se jedná o naivní, životem nezkušené a důvěřivé jedince. Ale ti, co s tím svinstvem kšeftují ve velkém, ti drogoví bossové, kteří z toho mají obrovské zisky, jsou nepostižitelní. Je pro ně nepodstatná ztráta zisku, zkorumpovat policii a justici a stanou se naprosto beztrestní, přestože každý ví, čím se živí. A toto považuji za největší svinstvo ze strany justice, protože na bossy si netroufne, ale na ty, co se nemohou nijak bránit, dělá ramena.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zvedat auto na hever na nezpevnenem povrchu neni dobry napad.
3 odpovědi
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
To je jedna stránka věci. Druhou může být ta, že jsou šrouby zarvané tak, že to klíčem, co je ve výbavě, prostě nelze povolit, i když po tom klíči skáče jako pimprle. Což už se mi stalo a nebýt chápavého motoristy, co mi půjčil trubku jako páku, tak jsem volal odtahovku.