Mícháte trochu jabka s hruškami. Např. u Škody design pochází z české dílny. U Volva co jsem četl design hodně právě pochází čínské dílny. A výroba pochází z několika evropských států. Ale hádat se s vami nebudu🙂
Špatně jste četl, např. design EX30 tvořila jako hlavní designér slečna, kterou znám a ta má do Číňanky daleko...
Jak budou vědět, jaký mám stávající kotel a zda vůbec kotel mám? Co když kotel nemám, tak jaké doložení výměny? Dům je starý 100 let a je zde teplovzdušné topení a žádný kotel. Co budu dokládat?
Dobrý den Jaroslave,
nevím, proč ti novináři v těch článcích tyto ZÁKLADNÍ informace neuvádějí. Proto aby úředník vyzval majitele nemovitosti o doložení kontroly kotle na tuhá paliva, tak musí mít důkazy, že takový zdroj používáte. V praxi je potřeba mít buď třicetiminutové video s vaším kouřícím komínem nebo tři fotografie kouřícího komínu s odstupem patnácti minut. Nejprve se úředník odboru životního prostředí pověřené obce podívá do online systému, kde kontroly kotlů musí kontroloři hlásit (ISPOP) a pokud tam najde platnou "revizi" kotle, který by to mohl způsobovat a zároveň ten váš kouř nebude extrémně silný, tak vás obtěžovat nebude. V opačném případě vás vyzve k doložení kontroly nebo umožnění fyzické kontroly spalovacího zdroje. Pokud neumožníte ani jedno a opět se jim "podaří" nafotit váš kouřící komín, tak vám dají pokutu, klidně opakovaně.
Neříkám, že s tím souhlasím, ale nemůžou za to úředníci, ale prasata, která topí odpadem, laminem, starými pražci, mokrým dřevem nebo kotle dusí a doslova otravují sousedy.
A to opět žádný expert netušil že k tomu může dojít? Až ted ty chytré hlavičky zjistili že bude problém? Diplom asi všichni Made in Plzeň.
Máme v rodině už tři elektrárny postavené na čínském Deye, první s Malinou (u našich to stihla, měli štěstí), tam je Solarman a další dvě včetně u mě doma s jinou firmou, tam ale místo Solarmana dali vlastní monitoring (mimochodem mnohem lepší a rychlejší) s tím, že nepovažuji za bezpečné, aby čínští soudruzi měli možnost hromadně přenastavit všechny střídače tak, aby posílaly do sítě třeba větší napětí nebo frekvenci. Myslel jsem jen, že chtějí prodat vlastní řešení, ale nic za používání neplatím. Asi je požádám o předělávku Maliny. Takže nevím, jestli to jsou experti, ale přemýšleli o tom už před dvěma roky.
No, existují určité mezinárodní obchodní smlouvy a zvyklosti a pokud někdo svoje produkty nadměrně dotuje, aby byly konkurenceschopnější, nebo dokonce naplňuje znaky dumpingu (záměrně prodávání pod cenou i za cenu ztráty, ale díky tomu zlikviduje konkurenci a následně ceny nadměrně zvýší, čímž se nejen zahojí, ale začne i pohádkově vydělávat), tak je zásah ve formě třeba právě zvýšení cla naprosto férový. Proto se to zveřejnilo a proto, pokud je to pravda, nemá Čína šanci uspět v mezinárodní arbitráži, kterou momentálně hrozí.
A co je dotační fond EU "Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost"? A řada dalších fondů? EU dotuje firmám výrobní kapacity pro elektrická auta i spalovací, ale když dva dělají totéž, není to totéž...
Člověku alespoň trochu znalému současných politických poměrů v Evropě musí být jasné, který stát má prsty v překvapivém úspěchu AfD. 40 let života v komunistickém ráji se krutě podepsalo na myšlení lidí z bývalého východního bloku. Proto taky ruská propaganda v těchto zemích slaví úspěchy - západní Evropa je přece jenom více imunní. Rusové na sociálních sítích hrající si na Němce rozkývají loď tím správným směrem a úspěch je zaručen.
V této diskusi se nám opět slezli mistři v relativizování se svými stále stejnými narativy - "každá mince má dvě strany, nic není černobílé, všude vidíte Rusko, Putin může za všechno"..., migranti, green deal, pohlaví, Evropa v rozkladu atd. atd. Pořád dokola.
To chce obklad na hlavu. Rusko platí východní Němce, aby volili Alternativu, která je protiimigrační, přičemž se snaží migranty na západ dostat?
Realita je úplně jiná, migranti berou útokem bohaté (bývalé spolkové) země. Porovnejte si kolik žije německých Turků v Sasku a kolik ve Westfálsku. Dříve bylo jedno koho oni a jejich děti volí, největší extrémisti tam byli Zelení. Dnes volí kohokoli, jen ne AfD. Před pěti lety tvořili cizinci téměř 40% obyvatelstva ve Frankfurtu, zato v Lipsku to bylo jen 9%.
Stage 1 Cupra Leon VZ 310 rv 2023 (tedy 7 stupňová DSG DQ380 s náhonem na všechna kola), stalo se mi to jen když jsem si hrál s launch controlem, při jízdě Hamburk - Berlín úplně v pohodě celá A34 i při jízdě víceméně na limiteru kde to šlo (rychlostním, tj. tachometrových 267 km/h). Dálniční cesty v ČR v pohodě taktéž.
Tak u téhle převodovky (a novějších) už by teplota neměla dělat problém. Ale je otázka na kolik stupňů se při takové zátěži v Německu dostala.
U spalovaku se vám hřeje převodovka, spojka. Taky to není nekonečné, třeba když jsem si byl zblbnout se zrychlenim, tak po cca. 4 seancích z klidu do plnejch, co dovolila dráha, mi převodovka začala házet vidle. Co se týče toho peakového výkonu, ani v Elektro, ani s benzínem ho nepoužíváte dlouhodobě.
Novější koncernové auto s DSG? Přes 90% těchto převodovek se přehřeje při 140 km/h během půl hodiny v kuse, u větších rychlostí za kratší dobu. Pak přestane řadit nebo řadí jen polovina rychlostí - čerstvá zkušenost s Tiguanem. Výrobce to ví a neřeší, protože prý máme jezdit podle předpisů...
Jako živnostník si mohu zažádat o dotaci.Má to pár háčků.
1/úvěr s pojištěním v plné palbě sežere dotaci
2/elektro v kombinaci s přívěsem na 1,3tuny je blbost
3/celá dotace je blbost,protože nepomůže živnostníkovi ale úvěrové společnosti
4/celá elektromašinérie je blbost
Úvěr na 333 tisíc na rok, úroky jsou něco přes 14 tisíc. Dotace 200 tisíc.
Papírování napřesdržku, ale nebylo to to nejhorší, co jsem dělal.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Elektroauto od Hyundai bych si nikdy nekoupil a ne kvůli nesmyslným cenám za povinný záruční servis, ale protože mi záleží na životě mé rodiny. Vyhledejte si "elektrický hyundai noční můra" a nepřestanete se divit.