Front asist (FA), line asist(LA),adaptivní tempomat(AT) + DSG mám v koncernovém autě z roku 2019. Dost využívám v plné kombinaci všech asistentů. Čistě moje zkušenost z provozu, FA+AT - žere to desky a kotouče na zadní nápravě, prostě to neumí předvídat a snižovat rychlost vyřazením či podřazením, zkrátka to brzdí na zadku,FA - na dálnici s delším obloukem předjíždíte v levém pruhu kamion v pravém a FA vyhodnotí překážku a jdete do nouzového brzdění, LA - když nemá dost čitelné lajny jede si rovně, v situaci kdy máte v oblouku zatáčky připojení z vedlejší, tudíž chybí lajna, klidně vás hodí do škarpy. A k těm kolonám, aktivuji jakousi funkci ACC (FA+LA+AT) a nejsem schopen dodržovat záchranářskou uličku( LA vás prostě postaví na střed mezi lajny jizdního pruhu). Proto říkám každému kdo se mi zeptá na asistenty, řiď auto jako firmu. Ty jsi ředitel a musíš kontrolovat asistenty, aby ti neposlali firmu do kopru.
Mnoho šťastných kilometrů bez nehod!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je nás 742 milionů, ale pokud chcete pokračovat v EU politice, tak si rovnou 300 miliónů škrtněte. Ty totiž nejsou součástí šíleného paktu.