Byl by konec zbytečným článkům, pokud by úřady dělali co mají. Tedy podud neodpovídá billboard zákonem stanovených předpisů poslat dopis, po 3 týdnech brát jako doručené a odstranit. Hasiči z malých dědin shánějí šrot na svůj provoz. A všechny ostatní tlachy jsou k ničemu. Až se o to někdo zabije, tak bude vyřešeno za 2 dny.
Já bych také chtěl mír, ale okupace Ukrajiny není mír. Ano umírají ukrajinští vojáci, aby mohli žít svobodně jejich děti. Ruští vojáci umírají, já nevím za co a vůbec nevím , jestli ví oni. Naši chcimírové by radši kolaborovali, jen nevím jestli by jejich děti to viděli stejně. Viz Sametová revoluce, tu začali studenti.
Zavádějící článek. Dokud byli dotace na elektroauta, tak se kupovala, obzvláště v Německu. U nás si to může dovolit málokdo a ne z důvodu, že chtějí zůstat u spalováků, ale z důvodu ceny. Teď možná čínské, ale zase napálí clo. Tedy víme vlastně co chceme? A ještě cena elektřiny a zda jí bude dostatek, ujišťují, tak snad ano.
Chvíli trvá, než se nové prosadí.
Fabriky na auta jsou zdrojem emisí, tedy je zavřeme a s předstihem splníme emise co byli plánované na 2070. Skvělé. A budeme pendlovat za prací do Číny. A tak splníme další limity, neb žádné spalovací auta se nebudou prodávat a staré opravovat. Budeme chodit a všichni zhubneme a zchudneme. A všichni dosáhneme na sociální dávky.
Je to velká tragédie a dva tábory. Nevím zda se policista může sám rozhodnout, zda bude pronásledovat ujíždějící vozidlo. Určitě jim někdo velí. A protože nic o tom nevím, nemůžu soudit.
Reakce některých řidičů na houkání všech typů je často velmi rozpačitá, možná mají hlasitě rádio, nebo neví jak se zachovat.
0
Sledujících
6
Sleduje
0
Sledujících
6
Sleduje
Pokud v 2030 budou emise pod 50g CO2, tak do toho se nevleze ani El. auto.