Přijde na to. Kolik jste do toho dal navíc, údržba opravy a kolik ještě dáte. Výměny panelů, baterie, to už se bavíme o dalších statisících. A až přestanou vykupovat za 17 jak to stát avizuje tak už to nebude tak výhodné že?
Navíc jsem dal pouze cca 5500 na budoucí likvidaci. FVE jede bez závad v současné době na 86,8% původního výkonu. Zelený bonus je na 20 let. Je pravda, že stát očesal mnoho jiných slibovaných výhod (proto se návratnost protáhla). FVE jsem si nepořizoval pro zisk, ale z přesvědčení. Zelený bonus je pro mně opravdu jen bonusem.
Mělo by se jednat o zvýšení minimálních plateb nikoliv o zvýšení u OSVČ, kteří odvádějí ze skutečného příjmu. Jsou tady ale tací, kteří jsou léta v minusu a platí jen nejnižší základ. Takoví lidé by vůbec podnikat neměli, přeci normální je vytvářet zisk a ne ztrátu. Samozřejmě to co předvádí stát se svoji politikou úředníků, sociálních dávek lidem co nepracují i když by mohli, to všechno kdyby vláda chtěla radikálně řešit není potřeba zvyšovat daně odvody atd.
Dnes jsem již v důchodu, jsem stále OSVČ, 30 let jsem bojoval s platební neschopností, protože mně zákazníci neplatili ( ZD). Kdybych kvůli tomu nepracoval, neměli by zaměstnanci co jíst. Moje platební neschopnost nebyla nikdy mojí vinou, ale socialistickým podnikáním velkozemědělců.
Dobrý den,
Může být ekologické něco, co není ekonomické?
Nikdo nedá nic zadarmo. Těžba surovin, zpracování materiálu, inženýring, výroba, provoz. Nic z toho u spalovacího vozu není dotováno, všechno zaplatí uživatel. Přesto si mohu koupit za 400t nové vozidlo, které při 15 letech a 225 000 km bude mít celkové náklady včetně servisu a pojištění řekneme do 1 000 000kč. Případně za 50 000 ojetinu na pár let…
Existuje taková alternativa u elektro vozu?
Přestože žijeme v Evropě, jedné z nejbohatších části světa a ČR je z hlediska HDP cca 40 na světě z cca 190 států, máme tu stáří vozidel 15 let a podívejte se co stojí na sídlištích a čím jezdí většina společnosti.
Je elektro za 1mil + alternativou?
Proč se vzácné kovy jmenuji vzácné? Cena něčeho, co je vzácné při zvětšující se poptávce a)klesá b)stoupá?
Nebylo by elektivnější namísto dotování masové výroby neefektivní technologie investovat do vývoje efektivnější? Testovacích vozů už máme dost….
Co se stane, když většině společnosti znemožníte mobilitu? Chcete v takové společnosti žít?
Mobilitu Vám omezí sama příroda.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vše je o úhlu pohledu. Pokud by jste před 13.7 lety vložil cca 400.000 do investičních fondů(odhad nákladů na solar), měl by jste dnes na I.F. vydelano(při nízkém riziku investic) cca 1.20 000... to znamená 800.000 čistá ruka. Navíc by mě zajímalo, kolik člověk platí pojištění baráku, protože v momentě, kdy začne hořet v okolí panelů, žádný hasič Vám baracek neuhasí.. ale jak píšu, vše je otázka úhlu pohledu. Každému vyhovuje něco jiného. A tak je to vlastně v pořádku. Hezký den
1 odpověď
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Z toho zisku musíte odečíst ušetřené výdaje za platby za elektřinu, ušetřené emise neumím vyčíslit ( najeto asi 160000 km). FVE hoří jen ta neodborně instalovaná.
Pojištění se zvýšilo o 135,- Kč za rok.
Není to jen úhel pohledu, je to také o přesvědčení.
Přeji vše dobré.