Dále lpět na koruně je absolutní ekonomický nesmysl. Jedná se jen o politikaření - hloupí lidé rádi slyší na to, že koruna je pupkem světa. Jediný, kdo má prospěch ze setrvávání naší nesmyslné měny, jsou spekulanti, kteří ví o pohybech kurzu koruny dříve, než ti ostatní. A také na tom vydělávají majlant. Naproti tomu drobní exportéři tím úžasně trpí (nemluvím o spekulantech typu dnes nakoupím, zítra prodám). Ti ostatní totiž na pohybech kurzu koruny k euru mohou úžasně prodělat, pokud doba mezi podpisem smlouvy a fakturací je delší. a to je právě u produktů s velkou přidanou hodnotou, které potřebujeme do zahraničí prodávat. Ti velcí jako Autoškoda už korunu stejně vůbec nepoužívají - mohou si to dovolit. A argument, že nás koruna ochrání v krizových situacích byl vyvrácen při covidové krizi. Ochránilo nás leda p.d. Totiž na to aby bylo možné počítat s možností využití koruny jako ochrany proti výkyvům trhu, by naše ekonomika musela být o hodně, hodně, hodně silnější. Nynější situace, kdy naše národní banka disponuje jen malinkým zlomkem toho, čím disponuje Evropská banka nás staví do role evropských šašků! Při každé krizi na to, že Euro nemáme jen doplatíme.
Autor článku uvádí: "pokud majitel každý rok měnil olej......". To asi sotva. Mám nového Superba v dané konfiguraci. První servisní prohlídka s výměnou oleje je předepsána po 2 letech, nebo 30000 km dle výrobce. Tak nevím odkud to autor článku bere. Předpokládám, že výrobce nového vozu nepředepisuje hlouposti!!!
S husitstvím je to stejné jako se socialismem. Cesta do pekel je dlážděna dobrými předsevzetími. U husitského hnutí i u komunistického bylo původní myšlenkou srovnání nespravedlnosti ve společnosti. U husitského hnutí to skončilo pleněním, drancováním a znásilňováním. A to nejen u nás, ale i v zahraničí. U komunistického to skončilo nejprve popravami a později "jen" vězněním, nesmyslnou perzekucí, vydíráním a ponižováním odpůrců. Myslím, že jako pozitivní příklad nemůže být použito ani jedno z těchto extrémistických hnutí!
Kdo vymyslel ten úžasný nesmysl, že se jedná o výrobek česko-ukrajinského konsorcia? Tato dezinformace vznikla tak, že výrobce elektrovýzbroje - pražská firma Cegelec (vzniklá dříve z ČKD Trakce) původně skutečně plánoval trolejbusy vyrábět na bázi ukrajinské karoserie. To se však nepovedlo a namísto toho byla použita karoserie čistě českého výrobce SOR. Za problémy vozidel tedy může jen a pouze firma Cegelec (která ostatně podobné problémy má i v Praze na kloubových parciálních trolejbusech). Vinit z toho Ukrajince je tedy nesmysl non plus ultra!!
Proboha, jak někdo může vymýšlet tu pitomost pojmenovávat cizí města nesmyslným českým názvem? Od Chemnitzu bydlím cca 50 km a občas tam jezdím. Že to je "Saská Kamenice" fakt netuším. A to že to kdysi dávno někdo tak nazýval, není argument. Kdysi to též býval Karl Marx Stadt a nikdo tomu tak neříká!!!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Populista Fiala není o nic lepší, než Babiš. Oba pánové se předhánějí v tom, který získá více voličů s IQ tykve. Na prosperitě státu jim pramálo záleží. Je to opravdu smutné - nikdo rozumný nemá šanci ve volbách uspět!