Největší rozkvět života způsobil nárůst hladiny CO2 v atmosféře během druhohor. Vysoká hladina CO2 zabránila střídání dob meziledových dobami ledovými a jelikož CO2 je "potravou pro rostliny", proměnila Zemi v roh hojnosti. Nadbytek potravy pak kromě neuvěřitelné hojnosti rozmanitých živočišných druhů umožnil vznik i obřích sauropodů, jak dravých, tak i býložravých, jimž jejich velikost poskytovala v dospělosti nejlepší ochranu před dravci.
a teď se CO2 bojíme ... 😄
Rád bych viděl odkaz na studii, ze které plyne informace, že kratší doba parkování může mít pozitivní vliv na ovzduší v okolí nákupního centra. Nechce se mi věřit, že když tam budu s autem parkovat 2 hodiny nebo 6 hodin vznikne nějaký rozdíl v kvalitě ovzduší. Nehledě na to, že pokud odjedu po 2 hodinách a na 4 hodiny tam zaparkuje někdo jiný, je to stejné. Může autor článku doplnit zdroj této informace?
Primárně je to o výchově od rodičů a ne od učitelů. Učitel vzdělává, ale vychovat děti musejí rodiče. Bohužel dnes si většina společnosti myslí, že za chování dětí nesou zodpovědnost učitelé. To je však mylná představa.
Mimochodem, naše tablo například třídní učitelka neviděla ani neschvalovala. Až po té, co jsme ho umístili, mohla jej případně zaznamenat.
Ve zdravé společnosti by učitelka už nemohla být učitelkou. Toto není jen zakopnutí, ale totální selhání. Vzhledem k tomu, jak dlouho tablo vzniká, měla velký prostor si to promyslet - takže nezle mluvit ani o tom, že jen nebyla dost duchapřítomná.
Primárně je to o výchově od rodičů a ne od učitelů. Učitel vzdělává, ale vychovat děti musejí rodiče. Bohužel dnes si většina společnosti myslí, že za chování dětí nesou zodpovědnost učitelé. To je však mylná představa.
Mimochodem, naše tablo například třídní učitelka neviděla ani neschvalovala. Až po té vo jsme ho umístili, mohla jej případně zaznamenat.
Já si dovolím malou poznámku. O přistoupení k EU jsme hlasovali a odhlasovali si kladně, že k ní přistoupíme. Ovšem ono je tu také věc vývoje a časového posunu. My jsme si odhlasovali přistoupení k EU v podobě, jaká byla v onom roce 2003. Jenomže dnes je Evropská unie o kus jinde v názorech, politických rozhodnutích, omezování svobody apod. než tomu bylo tehdy. Dávno už to není ta Evropská unie k niž jsme se v roce 2003 zavázali připojit. Proto je zde velký rozdíl v názorech lidí na EU za těch 20 let. Možná kdybychom měli referendum o vstupu do EU dnes, tak ta odpověď kladná nebude... Ono by vůbec nevadilo, kdyby se EU vrátila k původní myšlence a hodnotám, pro které vznikla a přestala se vměšovat do vnitřních záležitostí České republiky a její svrchovanosti.
P.S. George Orwell napsal mj. knihu Farma zvířat. Stojí za přečtení a zamyšlení se nad příběhem. Je totiž velice nadčasový a mnoho přirovnáních odráží i současnou demo-demokracii.
Od samého začátku (před 20 lety) bylo jasné, že začít dělat značky podle 14 krajů je nesmysl, že kombinací bude málo, časem dojdou a bude nutné vymyslet co s tím. Teď se vymýšlejí takováto patlalská řešení. Mohlo se v pohodě zůstat u značek podle okresů i přesto, že okresy přestali oficiálně existovat. Bylo to přehledné a to že by došel počet kombinací by ještě mnoho let nehrozilo. Mají to tak v Německu, Rakousku, na Slovensku… Jen my jsme museli mít zase něco extra.
No nebo by značky mohly být znovupoužitelné, případně vázané na vlastníka, nikoliv na vozidlo (které má jako ID VIN kód) a kombinace by tím pádem vydržely podstatně déle...
Ono tupců a jiných * se najde na silnici spousta. Je jedno jestli řidičů aut nebo cyklistů. V obou kategoriích je jich dost. Nicméně jeden příklad z dnešního dne, kdy bych nejraději z auta vystoupil a cyklistovi dal přes tlamu... (byť sám také na kole jezdím). Ve zúžení, kdy je ze dvou jízdních pruhů sveden provoz do jednoho, který pokračuje na chodník, přičemž chodník je uzavřen zákazem se stalo toto: projíždím zúžením v místě kde se najíždí částečně na uzavřený chodník (regulérní obj. trasa) a z onoho uzavřeného chodníku se mi na pravou stranu vozu (přímo na pravé světlo) přiřítí cyklista, který projel mezi kuželkami a skočil tam. Takhle se tam mačkal mezi mým autem a obrubníkem přičemž vulgárně nadával. Asi čekal že kvůli němu sjedu do přikopu nebo jak.. Po cca 6 m tam v jeho trase měl nějakou nerovnost, a nezbylo mu, než zastavit a zařadit se za mě. U toho zazněla spousta vulgarit, proběhla gesta a přiteplený egoista si neodpustil plácnout mi do vozu... Tak si říkám, kdo že je idi*t.
On jel po chodníku,
On jel v zákazu
On vjel na komunikaci, aniž by dal přednost
A on se mi ještě pokoušel "poškodit" vůz
Ode mě by byl vyžadován odstup nebo snad zastavení a s poklonou, že jede ekologicky, dělá něco pro své zdraví a je to CYKLISTA, bych mu měl dát medaily?
Bohužel se setkávám v poslední době se spoustou, dalo by se říct, arogantních sobeckých a namyšlených pumpičkářů v oblečku s přitaženýma kouema, kteří si myslí kdo ví co nejsou a pak brečí, že jim někde bylo ublíženo.
Dokud to na silnici nebude o respektu a toleranci, budou paragrafy přibývat a nehody též.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čekal bych od serveru Garáž.cz, že si bude držet úroveň a články zde uváděné nebudou jako kdyby je měl vydat nedělní Blesk, nebo jiný bulvár. Navíc také poměrně dost často narážím na opakující se články, zvlášť teď kdy zde vídám každou chvíli článek o používání mlhovek, či kdy a proč přezouvat. Je to tady už několik let za sebou a vždy v jedno období mraky obdobných článků na tato dvě témata.
Škoda, dříve jsem vás považoval za server, kde se člověk dozví užitečné a odborné informace,. Teď se zde objeví článek, který straší pokutou za mobil v držáku, a následně se dovídám, že vlastně pokuta nehrozí... Článek o ničem. Jen generování obsahu, aby to vypadalo. Autor s tím strávil několik minut (nebyla-li to AI) a zbytečně.