Paní redaktorka zjevně neví o čem píše, jinak by nemohla vyplodit takovou perlu: "Zřejmě tisíce dětí, které se hlásily na střední školy, neuspěly letos v jednotných přijímačkách a v prvním kole se nedostaly na žádný z vybraných vzdělávacích ústavů." Děti, které NEUSPĚJÍ u přijímacích zkoušek se na střední školy nedostaly právem. Problém je s dětmi, které USPĚLY v jednotných přijímačkách, a přesto se z kapacitních důvodů na SŠ nedostaly.
Učitelé měli rozpoznat, který ze DVOU tweetů je ten pravý. Kdyby si házeli mincí, tak by se správně trefilo 50% dotázaných, nebo něco těsně okolo. To je elementární pravděpodobnost. Protože více než 2/3 odpovědělo chybně, tak to také může svědčit o nízké úrovni tweetů pana Kalouska, když je zaměnili za výplody trolí farmy.
Zatím nikdo z tradičních automobilek (Teslu nepočítám, to není automobilka, ale sekta.) neudělal s hračkou na baterky žádnou díru do světa. Jen VW si myslí, že elektroauty "zválcuje" veškerou konkurenci. Trochu mi to připomíná zbožné přání nebo odhodlání "poručíme větru dešti". Až do Evropy vtrhne s elektroauty Číňan, tak teprve nastane ten pořádný průšvih. Protože vyrobit elektromobil je mnohem snažší než kvalitní spalovák, rozdíl mezi autem Made in Germany (EU) a Made in PRC nebude kromě cenovky prakticky žádný. Že to evropské bude dražší, je (pokud se nezavedou cla na dovoz) celkem jasné.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Jen technická poznámka. Jestliže pro nějakou věc organizace vyhradí místo pro její odložení, pak za ní přebírá odpovědnost. Je jedno, zda se jedná o kolo odložené ve stojanu nebo kolárně nebo o mobil v uzamykatelné skříňce. Jsem zvědav, jak bude škola řešit poškození mobilu během uložení. To aby chudák učitel při vybírání mobilů dokumentoval jejich stav.
1 odpověď