A teď ještě tu o karkulce. To je teda článek opravdu o ničem. Kdyby to psalo autoforum, jako klasický dezinformační web, tak se nad tím člověk ani nepozastaví, ale od pana Tomského bych očekával profesionalitu. PS. Mě spalovací auto, srovnatelné a mým EL autem, je o 700kg těžší. A protože ročně najedu cca 40tis. km, tak 1/4 nákladů na provoz s EL autem je pro mne ekonomická volba.
Co ta spotřeba? Můj JKU v naftě jezdí jezdí 10.8 - 11.4, léto - zima. Efekt složitého pohonného ústrojí tedy žádný? Resp.vyssi výkon a zrychlení, které nevyuziju. To je dost bída. Jinak autor nějak nepobral funkci redukční převodovky. Násobí totiž kroutící moment dle převodu. U mne tedy 1:4 tj. 2000Nm mi bohatě stačí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zkušenost s Tesla Y LR dolů pod Split cca 1250km. Doba jízdy včetně nabíjení 12hod. tam, 12hod 45 min zpět. Celková cena za nabíjení včetně cca300km výlety, tj. 2800km byla 96Euro.