No ono to bylo s největší pravděpodobností trošku jinak, nebo spíš hodně. Ostatní SEALs Lutrella moc nemusí. Na YouTube lze dohledat video (mimochodem až děsivě opravdové), které natočili Afghánci a kde je slyšet, jak Murphy volá na Lutrella, ať se vrátí zpátky. Takže to vypadá, že z boje utekl... Taky Lutrell vyloženě nechtěl, aby se jeho zachránce dostal do USA, asi věděl proč...
Předělávku bych na tábor nikdy nevzal. Nejen proto, že od takového člověka lze očekávat nějaký druh problému od něj (sprchy, ubytování apod.) i od rodičů, pokud to zjistí... Ale hlavně proto, že tábor je o tradičních hodnotách a zážitcích (kluci pomáhají holkám, starší mladším, první pusa na diskotéce) Měl bych strach o nabourání takovýchto hodnot, což se v tomto případě i potvrdilo.
NHL a AHL není záruka kvality, jak jsme se mohli přesvědčit dneska. Gudas jeden dobrý hit, potom několik minel. Palát, Nosek i Zadina nic moc. A proč je tam Zohorna se Stránským nechápu už vůbec. Chápu, že je to test, ale právě proto doufám, že Rulík na to zareaguje a zbytečně naplněný kádr dost eliminuje, snad i o jména výše...
Otázkou je, jestli ti mladí dokážou nahradit ty stávající. Z mé zkušenosti vím, že tělesná zdatnost, ale i psychická odolnost jsou u mladých rok od roku nižší... To co je dnes bráno jako nadprůměr, bylo dříve maximálně průměrné, někdy tabulkově i níž (zkušenost z PČR a nyní českého školství jako telocvikář)
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Školství je tu dnes jen samo pro sebe ne pro žáky a studenty a jejich blaho a prospěch. Je to instituce zcela zastaralá a nefunkční. Nemá v dnešní době sebemenší opodstatnění pro svou existenci. Chce to hlubokou reformu a to hned. Včera bylo pozdě.😔🤕
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to je slušný blábol... Takže děti budou trávit zase víc času s botem... Dnešní dítě musíte zaujmout do deseti vteřin, jinak se vezete. Pochybuji, že to nějaký chat bot dokáže. Jo a někdo je ale musí nejdřív naučit číst, aby se děti mohly učit ty básně, jak říkáte 😄
1 odpověď