Předchůdce elektricky ovládané výklopné víko kufru opravdu uměl, to se panu redaktorovi moc nepovedlo. Keyless a easy open stará verze opravdu neuměla a připravila tím své majitele o skvělou zábavu nechtěného otevírání bočních dveří a víka kufru při umývání auta wapkou (pokud máte klíče od auta v kapse). Tuto veselou a inovativní funkci všem majitelům T7 doporučuji vyzkoušet :-)
V delší verzi rozhodně nemáte mezi sedadly víc prostoru pro posádku. Délka vodících lišt je u obou verzí stejná, takže i u delší verze budou mít cestující vzadu relativně málo místa na nohy (pro děti je to ale tak akorát). Delší verzí získáte pouze větší kufr. Vodící lišty jsou sice přes celé auto, ale sedačky můžete posouvat pouze omezeném rozsahu kvůli pásům, variabilita a multifunkčnost je tedy jen teoretická. Auto je to hezké, jezdí skvěle, nicméně přespat se v něm moc nedá, nemá možnost zatemnění oken, topení a ani rozložitelné sedačky. Je to skvěle jezdící auto, které ale úplně zbytečně ztratilo hodně na své multifunkčnosti. Marketérům VW prostě nerozumím.
Tipnul bych si, že pan Valášek Multivan nikdy nevlastnil a nechápe, proč byl starý tak oblíbený. T7 je krásné a luxusní auto s lepšími jízdními vlastnostmi a komfortem. Ale v čem je ta nekonečná variabilita interiéru? V tom, že jde stoleček posunout mezi přední sedadla? Prostřední sedadla nejsou otočná, z auta si kancelář rozhodně rychle neuděláte, pásy jsou pevně ukotveny na karoserii, není možná lůžková úprava, v autě se nedá přespat, není nabízeno horkovzdušné nezávislé topení, které by topilo celou noc. Na kouli není 2,5 tuny, na zadní dveře nedáte držák na kola atd. ... T7 je nádherný a pohodlný VAN pro přepravu osob, ale rozhodně už to není MULTI van. Užitné vlastnosti T7 jsou mnohem nižší, než u T6.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To bude zase hon na čarodějnice. Na velké firmy, které tuto praktiku používají, stejně nedosáhnou, ale donutí menší a slušné firmy platit statisícové výpalné za naprosto zbytečnou dokumentaci Transfer pricing auditorským firmám. Asi úspěšný lobbing.