Tady uz nejde o zadne vysvetlovani. Na vysvetlovani je pozde. Evropa ma povinnost predvest svetu, ze to jde a proste to udelat. Zastavit spotrebu produktu z ropy a zemniho plynu. Zakazat pouziti chemikalii v zemedelstvi a potravinarstvi povolit "jen" zakladni potraviny, tedy ovoce, zelenina, koreni, voda, opet bez jakekoliv chemie. Povolit pouze ekochov na spotrebu masa. Jeho cena se samozrejme zvedne a spotreba snizi. Clovek nepotrebuje jist maso kazdy den. 95% produktu Kauflandu plni roli zabijaka, a to predevsim kvuli mnozstvi cukru a chemikalii. Je mnoho dalsich veci, ktere je potreba prikazem zmenit... Evropa je podle me uz pripravena (krome vychodniho bloku).
Ach jo, a cim budete hnojit bez chemie? Stada se vybijeji... To uz snad jedine lusteniny, ty si poradi samy.
Během hodiny můžu sehnat všechny elektronické součástky potřebné k výrobě letadlového dronu na čínském Aliexpressu. Iránští výrobci zbraní na tom budou podobně.
Ano i ne - vetsinou jsou to pajcy, preznacene soucastky... Na hrani pokud s tim pocitate, asi fajn, na seriozni projekty tezko. Je to sazka do loterie...
Tak pokud s PC nepracujete, stejne Vam tedy nekdo musi zpracovavat ucetnictvi, tak Vase ucetni za Vas priznani odesle v elektronicke podobe, klidne z Vasi schranky.
PS: tato podoba stejne musi byt XML format, takze oskenovane papirove priznani by Vam asi neproslo... 🤷♂️
No ale pokud ma nejake nutne papirove prilohy (potvrzeni o daru, duchodovem pojisteni...), stejne musi skenovat.
Heuky den
Autor nezmínil jednu zásadní věc. Vodík z automobilu neustále uniká, proto se nesmí parkovat v uzavřených garážích atd. Nádrže ztrácí 4% obsahu denně, takže stojí-li vaše auto 5 dní, ztratíte 20% nádrže. Vodík má možná smysl pro náklaďáky jezdící denně, pro osobní auta je k ničemu.
Tohle plati v pripade, ze auto ma nadrz na kapalny vodik, vetsina vozu ma nadrze na stlaceny plyn, ktery neunika (dobre, vodik ma tendenci prostupovat i materialem nadrze, ale rozhodne to nejsou 4% denne).
A proč nesmí po roce 2029, nebo 2030 jezdit dieselové lokálky, když dieselová auta budou jezdit dále? Elektrifikace lokálek je nesmysl, budoucnost musí být ve vodíku. Proč by měl vodíkovekj lokální vlak stát o tolik víc, než normální, když vodíkový autobus stojí o dva miliony víc, než dieselový? Proč nezadá ministerstvo doppravy, nebo třeba ČD vývoj lokálního jednovozového částečně nízkopodlažního vlaku vlaku pro cca 50, nebo 60 cetujících na vodíkový pohon. Může být vyvinut z normálního vlaku, jen se tam přidá ten vodíkový systém. Takový vlak může být vyráběn sériově a v různých modifikacíh může být i s přípojnými vozy. Tak by o něj byl zájem a při sériové výrobě by se snížily náklady.
V cem je problem? Vodikove technologie mame, tak staci spustit AutoCad a muzes nakreslit levny vodikovy vlak, ne? A jeste na tom zbohatnes.
Vše zde je jen kdyby . . .
Rád bych se dozvěděl, kdo a kdy nás zatáhl na burzu. Co vlastně ta burza konkrétně a přesně koná. Za kolik tam prodáváme elektřinu, kolik to činí z naší produkce a za kolik ji ev. kupujeme.
U plynu bych rád věděl, za kolik je dodáván a komu, a za kolik jej nakupujeme. Rovněž jak to bylo s objednáváním plynu, proč byly zrušeny dlouhodobé objednávky. Proč jsou zásobníky v Německu poloprázdné ? Objednalo si plyn do zásoby ? Je pravdou, že Gazprom dodal vše podle smlouvy ?
Mlčení všech politiků, bývalých a současných, kteří mají možnost detailně to vysvětlit, jindy sáhodlouze vykřikují o demokracii a podobných nesmyslech, je více než podezřelé podezřelé.
Až tohle vše budeme vědět, můžeme zde diskutovat. Ale houby nám to pomůže, pokud máme lokajské vlády a parlament a senát.
Je ovšem zřejmé, že jsme ještě více nesvéprávní, než bývalé kolonie.
Bohuzel, to jsou hry "velkych kluku", kteri nemaji zajem troubit do sveta sve choutky. Pak jeden cte na diskuzi naprosto protichudne pohledy na vec - ovsem pravda ne vzdy vyjde najevo...
Pokud se nedostane na životnost delší než 20let, tak ekologická zátěž bude pořád vyšší než u jádra. Kdyby se vědci radši zabývali tím, jak z jádra dostat větší účinnost přeměny energie než parní mechanickou metodou.
Jakmile zavedeme přímou přeměnu, tak je vyhráno.
Panikáře napadne co s odpadem, ale to jsou jedinci, kteří nechápou že jsme stále bombardováni všemožným zářením a ukládáním vyhořelého paliva zpátky do dolů není nic tragického.
Pořád se někam ženeme, namísto vytěžení větší efektivity. Někdo začne chytat vítr nebo slunce a prohlásí jak je děsně ekologické, ale jak může být něco víc ekologické když je výroba dražší. Jádro je stále nejlevnější zdroj energie.
Nebo už neplatí co je dražší, tak má větší náklady, logicky i větší zátěž na ekologii?
Je teď hon na energie, protože jsou drahé, ale když se vstupy u jádra nezvedly, jak to, že nám prodávají energie dráž, kdo dostává ten rozdíl prodej/nákup na burze, když tam dodá český dodavatel energie a zpátky koupí přes překupníka český spotřebitel?
Netahá nás ten stát trošku za nos?
Rozdil nakup/prodej je minimalni - mozna tak poplatek burze. Zisk jde prodejci - tedy CEZu, tedy hlavne statu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
já zase nerozumím, jak můžeme být s plynem závislí na zemi, který spolurozpoutala 2.světovou válku, přepadla nás v roce 1968, napadá země jako Afganistán nebo Ukrajina. A přitom mají na vesnicích prašné cesty a chodí si pro vodu s kbelíkem do studně. Viděl jsem od západu až na výchom na vlastní oči. Tomu já nerozumím.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proc jsme zavisli? Protoze tam zkratka ten plyn je, je levnejsi nez odjinud a my jej potrebujeme. Je to o tom, ze byznys se s politikou nema rad. Podivejte se, ktere zapadni firmy stale podnikaji v Rusku vs. ktere skoncily a jak ty na tom ted jsou...