A i těch 12 odpovědí předtím? 😄
Pamatuji si, jak v pořadu Volejte řediteli nějaký čas zveřejňovali otázky za 10 000 000 - také jsem jich pár věděl - ale v soutěži bych k nim zřejmě přes nižší otázky neprošel 🙂
Ano, jsem stejný případ. Některé odpovědi bych dal, něco by se dalo pořídit z nápovědy, ale k té 5ti milionové otázce bych se taky nejspíš nedostal.
Věřím, že je velmi nepříjemné zjištění, ale neřekl bych, že je překvapivé. Vždyť vláda premiérem počínaje a ministry nekončíce, lže od počátku svého působení a kupí lež na lež. není divu, že potom lže i policejní prezident a jeho podřízení a jen Bůh ví, jestli z vlastní iniciativy nebo z vůle pana ministra, což by byla doslova ZVŮLE, která nemůže zůstat oslyšena a bez následků - padni, komu padni.
Tady je dobový článek s fotkami nehody v Salzburgu: Odkaz 1
Takže před více než 6 lety. Teď je tedy jen otázka, jestli Radim o té nehodě věděl a zajímal se, šlo-li o tentýž vůz, které objednal pro RJ.
Za jak dlouho se dá odbrzdt souprava v případě takového brždění? A vzhledem k tomu, že je to první vagon za lokomotivou, tudíž za prvním vagonem celá hmotnost soupravy, myslím, že by to moc nepomohlo.
Je to možné a čas na to pravděpodobně nebyl anebo strojvedoucí nemohl předvídat, že (jestli) na to čas bude a jestli to pomůže.
Ono ani není stoprocentně jistá vína. Ten úsek se měl předávat až v neděli. Nebyly tam nějaké nedodělky? Strojvůdce je ale vždy první na řadě.
Schválně jsem nemluvil o vině, nýbrž o chybě z mého pohledu jako někdo, kdo neví všechno. Někdo jistě nese zodpovědnost za to, že v daném úseku nebylo funkční žádné zabezpečovací zařízení, ačkoli bud staré nebo nové funkční být mělo a mohlo.
Strojvedoucí RegioJetu chyboval dvakrát. Poprvé, když projel návěstidlo s návěstí "Stůj" a podruhé, když viděl, že na něj jede nákladní vlak, utekl do strojovny (nitra) lokomotivy, aby si zachránil život a vlakovou soupravu nechal zabrzděnou. Kdyby zůstal na stanovišti strojvedoucího a vlak po zastavení odbrzdil, neměla by nehoda tak fatální následky.
Nevím, jak na tom byl s bržděním strojvedoucí nákladního vlaku. Podle videa není zřejmé, jestli použil rychlobrzdu a i on nakonec utekl do strojovny. Podle fotografií by se nemuselo nic vážného stát ani jednomu z nich, poněvadž kabiny nejsou zdemolované. A jelikož vlak RehoJetu stál a nákladní vlak jel pomalu, strojvedoucímu by se nic nestalo, stačilo se něčeho pevně držet.
Kdyby byl vlak RegioJetu ve chvíli srážky odbrzděný, nemusela být devastace prvního vozu tak děsivá, i když jeho konstrukční vada je evidentní.
Jenže na základě zákona o restitucích vznikla smlouva, kterou nelze jednostranně změnit ani změnou zákona. Vy máte nějakou smlouvu, která Vám garantuje, že jste měl v létě 2023 dostat přidáno 2 tisíce a ne jeden?
Ano, zákon důchodcům valorizaci garantoval. A smlouva, kterou vláda uzavřela s církvemi není nad zákonem o církevních restitucích. Tato smlouva byla uzavřena na základě a podle tohoto zákona, který je špatný či lépe řečeno nespravedlivý ve smyslu vynucený a ne podle práva.
To, že lháře šokuje, když někdo řekne pravdu, není žádné překvapení. Jenže lež má, jak známo, krátké nohy, ale pravda zůstává pravdou i po letech, tedy i po 8 letech od začátku války. A vládnout lží a podvodem se lidem nedá dlouho - nejdéle tedy do příštích voleb, lhostejno zda řádných či předčasných.
Je to zvláštní - napsal jsem dvě odpovědi v reakci na komentář Petra Čejky a Lukáše Javůrka a nejsou tu. To může znamenat, že Petr svůj komentář smazal a tím i mou odpověď - nevím.
Toto byla odpověď na ten Petrův:
CHARTA OSN
KAPITOLA XVII.
Přechodná opatření bezpečnostní.
Článek 106.
Než nabudou účinnosti ty zvláštní úmluvy dotčené v článku 43, které Radě bezpečnosti po jejím soudu umožní, aby zahájila výkon svých úkolů podle článku 42, strany zúčastněné na prohlášení čtyř států, podepsaném v Moskvě dne 30. října 1943, jakož i Francie, poradí se podle odstavce 5 tohoto prohlášení navzájem, a je-li toho podle okolností třeba, i s jinými členy Spojených národů, o takové společné akci jménem Organisace, které by bylo třeba pro zachování mezinárodního míru a bezpečnosti.
Článek 107.
Jde-li o akci proti státu, který byl za druhé světové války nepřítelem kteréhokoli signatáře této charty, nic v této chartě nečiní takovou akci vadnou ani jí nebrání, když je podniknuta nebo schválena jako důsledek této války vládami, které mají za takovou akci odpovědnost.
Tyto články předložil prezident RF gen. tajemníkovi OSN při jeho návštěvě Kremlu jako vysvětlení SVO s tím, že válka začala v r. 2014 ze strany Ukrajiny a António Guterrés s tím souhlasil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
S paní Vlastou a jejím synem Jirkou jsem se měl možnost setkat o prázdninách v Benecku v Krkonoších (r. 1972), kde jsme byli s mojí mamkou a sestrou, do níž se Jirka zakoukal, ve stejnou dobu na stejném místě (Martinova bouda).
Byla milá a přátelská a je škoda, že její život nevyšel tak, jak možná mohl a měl. Rok na to jsme se na stejném místě potkali s Lubomírem Kostelkou, jeho ženou a jeho adoptovaným synem Honzou, ale to je jiný příběh.