Jediné, co funguje dost negativně, je nedostatek oleje. Nejlepší je dodržet interval výměny. Dolívat můžete do alelujá, akorát zhodnotíte ten nový olej. Vždy je lepší dolít to co tam je, tzn teplotní a vizkozní klasifikace, to je to např. 5W-40. Značku bych při nějam nouzovém dolívání neřešil a v pohodě jezdil. Jako nouzovku bych ale dal klidně i jinou klasifikaci, ale proč? Při hustotě našich benzínek a výběru v sortimentu, vždy seženete to co potřebujete. Hledejte na netu, 20 Omylů a mýtů v olejích, Výzkumný ústvav olejů a maziv, p.Černý. Nádherně popsáno a vysvětleno a hlavně vyvrácené ty strašný fámy, tím mimochodem zavání dost i tento článek.
Proč je tu tak málo komentů?? No protože česká modla no, přitom to oproti japoncům fakt nejsou zázraky. Já se klaním sem a mám jasno, 1,5 atmosféra v lehkém Civicu, bohužel snědla to rez. Teď Accord právě z výše zmiňovanou a vyobrazenou atmosférou 2,4. Má to řetěz, motor není skoro slyšet a měním pouze olej, svíčky a filtry. A to má skoro 300 tisíc km na hrbu, tentdle motor se fakt povedl, ale snad všechny od Hondy se povedly. Tady tu 2,4 ale zabila EU. V Japonsku i v Americe ale stále frčí, kupodivu.
Nesmysl, trocha okeny a jaru nemůže ničemu ubližit, je to blábol. V těch originálních směsích je to zrovna něco podobného. Navíc si myslím, že agresivnějšího, aby to pořádně fungovalo, takže nic zcela příjemného pro gumu a plasty. Samozřejmě si tam toho jaru nedám tolik, aby to pěnilo proboha. Čerpadlo muže běžet klidně půl hodiny na sucho, než zahoří, i ta pěna ho trochu chladí, když už se o tom píše v článku. A navíc pěna je především navrchu a čerpadlo saje od spodu. V čisté vodě nečistoty asi nebudou, že. Spíš bych viděl problém ve vodním kameni, ale použití demineralizované vody to jistě napraví. Přemýšlím, co může být tak drahého na systému nádržka, čerpadélko a trysky s hadičkami. Ale na ty nové krámy dneska, se ani nedivím, kousek obyčejného plastu, ale se značkou, klidně stojí litr. Já to použiju opravdu jen občas jako nouzovku, když jsem na suchu, natočím vodu z kohoutku a když mam po ruce okenu a jar, tak trochu zakápnu. Protože čerpacích stanic jsou všude mraky a prodávají to i v obchoďáku, to pro opravdu zaryté šetřílky. Navíc, kde na cestě najdu okenu a jar a kupovat to na pumpě asi moc laciné nebude.
Já tedy chlebíčky moc nedělám, ale klidně je udělám ze zbytků. Protože jestli mi v lednici zbyde italská sušená šunka, švýcarský sýr, vejce, máslo z místní farmy apodobně. Tak proč to bude podřadné??? Nechápu.... Všichni co to tu omíláte, tak vám asi doma zbyde v lednici gothaj, tavený sýr a pomazánkové máslo od Agricol, nebo Ara. Ale to je vaše chyba, že máte takovéto zbytky, vy jste si to nakoupili domu do té lednice, aby jste uštřili. Já na jídle nešetřim, to se nedá, ale pokud vám nevadí jíst laciný hnůj a říkat tomu zbytky, tak si nevidíte do tlamy. Mé zbytky jsou stále kvalitní, luxusní potravina, kterou nekoupíte v běžném obchodě. A teď mi všichni můžete políbit něco, bando čecháčku, co umí jen kritizovat, poplivat všechno okolo, protože moje je nej. Ještě že nejsem typický čecháček.
To je tak když se automobilky snaží navázat na starší sportovní modely hybridem nebo dokonce s elektrikou a nezbytnými repro. Takže je pravda, že srovnávat to se sportovně střiženým Cérem je jaksi mimo. Je to prostě líbivý hybrid, radši budu sedět v tomdle než v Priusu. Ale todle auto má jinou, řekl bych zvlášnost. Má manuální převodovku, přitom je to hybrid
Nevim teda. Nacpat do toho deset lidi?? To myslej asi ubytovaný taky v tý garáži. Ale kolik lidi může cestovat. Vidim jen dvou sedadlo u toho stolu, kde můžou být pásy. Lavice naproti je divná na cestování. A sedět bokem na to gauči a ještě když je to zasunutý. Ta garáž bere dost místa, uvnitř to vypadá malý oproti venku. Ale ten motor, to bude jiné kafe než dvoulitr od Peugeotu.
Všichni to tu kritizujete, ale zapomínáte na jednu věc, bylo to v zácpě, tzn, všichni tam stáli. Takže nic drastického a tragického nehrozilo. Teď si představte že stojíte 50 m od sjezdu, přijde Vám normální tam stát třeba 6 hodin s nastartovaným autem s dětma apod, 50 m od sjezdu. Jistě, pořád je to přestupek, i když je to v koloně. Policie je ale nadřazena dopravním značkám, kdyby měla ale opravdu pomoci, tak jak to mají napsáno na dveřích, klidně by mohla zorganizovat bezpečný výjezd i v takovémto případě. Ale k tomu chybí dvě věci, není na to infrastruktura ( Objížďky se hned zaplní). No a proč by nám naše Policie pomáhala. To tam dřív přijedou hasiči s čajem. Jednu jsem to také brzy ráno na D1 riskl a když jsem se vracel z Olomouce odpoledne vrchem přes Hradec a Prahu dál na sever, tak se to od Prahy na Brno teprve rozjíždělo. Tak asi tak
Já to nechápu. To jako když použije loupanou plec, tak je z něj automaticky Babica??? Sám mám nejradši kližku, ale není to přece fuk??? Udělejte si to z čeho chcete, ale co na tom guláši je špatného, co je trapného?? Možná tak ty kecičky jeho. Když ten guláš takto uvaříte, bude super a z kližky ještě lepší. Pane Slávek s panem Josefem, jdete se bodnout....
Nevím jak to jezdí, ale 1.8 s proměnným časováním ventilů by měla jezdit parádně a vzhledem k té váze. Jednou jsem se s někým v tomto autíčku naháněl, měl jsem radost protože mi neujel. Sice mu to jelo, možná malinko lépe, ale jak dal pětku, neměl šanci. Pro to mě to překvapuje, protože jsem seděl v Civicu Coupé 1.5, 101 koní. Někde jsem slyšel tomu říkat Porsche pro chudé, nicméně je to krásné auto, ten interiér je paráda, Civic tak pěkný nemá. Nepopírám zábavu, to je i ten Civic, ale Mazda se zadkem by poskytla asi větší zábavu, ale zas není tak pěkná. Tvrdím to stále, nejhezčí auta se dělala v devadesátých letech.
To jako že všichni milovníci motorismu (motorky, sportovní vozy, apod.) a že jich vcelku dost, bodu chtít v brzké době nedostatečnosti dobíjecí sítě, jezdit v elektro přepravovadlu??? Nesmysl, lidi radši budou jezdit ve starém diselovém škopku, když se budou prodávat jen elektoauta. Stejně to tak spousta lidí už dělá, protože nová auta sice mají spalovací motor, ale jsou to krámy, kterým jednoduše nevěří.
Elektrovozidla sice nemají výfuky po nárazníkem, ale mají velký výfuk v Horních Počáplech u Mělníka, nebo u Pardubic v Opatovicíh, v Prunéřově, atd. Elektrická energie se totiž v drtivé většině vyrábí v uhelných elektrárnách, takže o jaké ekologii to tu mluvíte?? Nevím co budou dělat ty el. rozvody, až si všichni na sídlišti připojí svá auta na nabíječky, které stále nejsou a nebudou, natož nové rozvody, které budou mít nejspíš průměr kanalizační roury.
Už to konečně pochopte. Když červené projíždí křižovatkou, má cyklista před sebou pořád ještě zadní kola modrého náklaďáku, neb to není modrá formule a červeňák nemá na co čekat a rozjede se rychle a ještě udělá oblouček doprava, aby objel konec náklaďáku. Cyklista než šlápne do pedálu, jsou už obě auta pryč. Taková je praxe a tak to bylo i myšleno. Proto byla takto otázka poskládána, tak se to prostě vyučuje, protože tak je to v učebnici autoškoly. Cyklista musí dát přednost vozidlům přijíždějícím do křižovatky po hlavní komunikaci, tj modrému a potom červenému, proto je tam že pojde třetí. Možnost, že pojede společně s červeným tam prostě není, nevyučuje se to, tak nad čím přemýšlíte?? Proč si Češi musí neustále něco vysvětlovat po svým i když to je zákonem 361 jasně dané. Odpovím si sám, protože to je čecháčkovský národní sport neustále zkoušet něco odrbávat.
Lovoš jsem vyšlapal na kole, už z Lovosic. Nejhorší byl ten prudký konec před vrcholem. Samozřejmě jsem občas zastavil, asi dvakrát v tom prudkým závěru. Potom se skoro nedalo do toho kopce zase rozjet, prostě jsem to ale chtěl dát. Týpci nahoře taky uznale kývali hlavami nad pivem, když jsem dojel před tu hospůdku a normálně vyždímal šátek z hlavy 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rozhodně zajímavé. Kdysi jsem tam byl, ale v jiném zařízení. Patřilo to tehdy Telekomu, byly tam tuším dvě spojovatelské místnosti s těmi dřevěnými předpotopními pulty. V dalších místnostech bylo na stěnách připevněná zvuková izolace, něco jako " plata od vajec", vysílala odtud jeden čas Svobodná evropa, na stěnách byly fotky jak to rádio vypadalo, byl tam vyfocen i Václav Havel. Jinak to byla klasika, dieselagregáty s ohromnými nádržemi na naftu, odvětrávací štola nahoru, protitlakové ventily, studna, vzduchoventilace. Ty manuální spojovatelské pulty, byly údajně funkční, ale nepoužívaly se, v těch tunelech měl Telekom instalovanou automatickou spojovatelnu. Kamarád tam pracoval, držel tam služby, bylo tam normální vybudované zázemí (sprchy,wc, kuchyň, jídelna, tv apod), zajimavé bylo že se tam vstupovalo přes "normální" dům, seděl tam vrátník a pak tam byla ta ohromná protitlaková vrata uvnitř toho domu. Druhá protitlaková vrata ústila na kopci do toho parku, sranda byly když jsme je zevnitř otevřeli a šli si nakoupit do nedalekého marketu, lidi v parku dost koukali. Museli jsme ta vrata nechat na 2-3 cm pootevřená, abychom je pak zase otevřeli, stejně jsme museli použít klacek, kdyby se dovřeli uplně, tam by se zvenku nedali běžně rukama otevřít i když nebyla zajištěná. Byla hrozně těžká, měla asi 2x2 m a museli jsme je otvírat ve dvou. Měli tam dole i pinpong stůl, strávili jsme tam s kámošema asi tři super víkendy.