Jezdím kamionem od 95.Nepiji nic,ani zadarmo.Foukat můžu 24/7.Vzdy nula.Nekourim celý život .Do hospody chodím na tocnemy birel ,dám jeden poslechnu si chytré řeči o kamionech a jdu domů.Pred hospodou stojí dvě tři stejné auta,majitele veselé píjou.tri piva žádný problém ,pak domu autem 200 m.treba ,ale autem.To samé cyklisté ,ti chlastaji běžné x piv.Aby se rozčílily že je nikdo neobjizdi 150 cm
To tady taky nikdo neřeší.Chlast za volant nepatří nikdy a je úplně jedno co člověk ridi.
Šlapu si takle ráno už za rozbřesku na kole s velmi kvalitním osvětlením, naproti autobus a předjíždí mě dement ve Feldě, kterej do mě normálně vrazil. Normálně - nacpal se tam i když mě viděl, nebrzdil a ani nezastavil.
Mohl bych vás požádat o informaci kdo byl prodejce kola kde chip tuningem nepadla záruka ? Všichni výrobci ji totiž oficiálně zakazují. To že elektrokolo bez asistence lze snadno ušlapat je logické protože každý kdo jezdí na těžko má ve výsledku stejně těžké kolo. Z mé zkušenosti nechápu proč někdo chce více než 25 km/h. Dlouhá léta jsem jezdil do práce 1300- 2000 km/měsíčně a kromě pár dní v roce kdy jsem kolo vyměnil za chůzi tj. 20 km/den a průměrnou jsem měl na kole 22 km/h u treka a 25 km/h u silničky. Naštěstí co znám éčkaře tak to jsou příznivci MTB a valit rychlost opravdu nepotřebují protože v terénu je to opravdu nenezpečné. Možná to je ale i jejich ročníkem kdy už se nepotřebují tolik honit za výkony. Elektrokolo na rovině a na pěkném povrchu moc nechápu pokud samozřejmě člověk nemá zdravotní problémy , to je poté jiná. Legislativu ale v tomto případě považuji za správnou protože amatérský cyklista který svoje kolo neovládá nedokáže ušlapat takovou rychlost co by mu umožnilo chipované elektrokolo. A ten kdo už to dokáže rozjet na vyšší rychlost na běžném kole tak už na kole odjezdil tolik km že by to měl zvládnout uřídit , ubrzdit a má zkušenosti z provozu na silnicích.
Ono to totiž funguje jinak, to není nějaký chip. To elektro kolo má baterii, motor a dovolí jet takovou rychlostí jak to dovoluje konstrukce kola a parametry ústrojí. A právě ta legislativa je v každé zemi jiná, tzn jiná rychlost v ČR a nebo v např v Rumunsku. Takže to není chip ale blokace parametrů pro různé země je nastavena jinak. Takže zásahem neprovádíte nepovolené úpravy ústrojí, ale jen nastavujete parametry, z tohoto principu lze klidně uznat případnou reklamaci. Něco jiného je ovšem plnění případné pojistné události. Je to e-kolo Criussis, E-Atland, vyrábí se kousek od Kralup nad Vltavou a prodává v největší prodejně e-kol v ČR Akumo Mělník. Legislativu já nijak nezpochybňuji a považuji za správnou, nic méně bych u nás povolil 30 a né jen 25. Měl jsem 120 kilo a potřeboval jsem se trochu hýbat a dopravit se do práce denně 50 km v co nejkratším čase, nyní už to e-kolo nepoužívám, jezdím na normálním kole. Dle mého názoru jsou větší zlo elektro koloběžky, ty lítají klidně 50 a ti pitomci nemaj ani helmy, oproti drtivé většině jakýchkoli cyklistů.
U nás se říkávalo že jde všechno jen koza a hrbatá ne. Ale vážně. Vzhledem k věku znám hodně e-kolařů a nikdo se do takových akcí nepouští. Kdo chce adrealin a rychlost tak si pořídí motorku nebo silný vůz a ne e-kolo. Navíc technicky by drtivá většina elektrokol měla při 40 km/h a funkci přípomoci výdrž baterií v řádu minut a ne hodin.
Tak nevím, tam kde jsem e-kolo kupoval já, se to využívalo hojně. To máte milnou představu. Totiž měl jsem jasno, chtěl jsem elektrokolo na ježdění do práce cca 25 km jedna cesta tam a 25 zpět. Nechtěl jsem motorku ani auto, ani elektrické. Na normálním horském kole na rovině běžně jezdím právě těch 25 a více, čili by mě to dost svazovalo. Mám to celkem po rovině, takže při prvním stupni asistence a to neustále, jsem to otočil skoro dvakrát, tj.100 km = necelé 4 hodiny. V obchodě mi to odblokování sami doporučili (když jsem se ptal, zda 25 není málo) tušim na těch 40 a to bez ztráty záruky. Takže jsem neváhal ani na chvíli a běžně se tak pohybuji 30-35km. Ono to kolo díky své váze a konstrukci jede poměrně snadno i bez asistence, to m+ celkem překvapilo. Nyní mám 44 kg dole a e-kolo použiji zřídka a když tak, bez asistence, jezdím na normálním kole, k dnešku mám tento rok přes 3 tisíce km
Tvl prostě lžete, jediný co jde, je odblokování limitu pripomoci motoru z 25ti tuším až na 50 (tady si nejsem jistý), ale to jde taky kapacita baterie na půlku, tudíž se to nevyplatí. Navíc přijdete min. záruku a je to nelegální
Mě to odblokoval sám prodejce, bez ztráty záruky. Ale už nejsem tlutej, tzn už jezdim jen na normálním kole, popř. uplně bez asistence
Mám tu káru 2,4 manuál... Hodně dobrý poježdeni . Po městě 12 l na dálku 7,5. Komfort, vše funguje a když se chce někdo honit dá se točit do 7 a kluci se diví. 👍😆
Jěště zajimavý byl "Anglán" Civic Aerodeck ve vrzi VTI, takovej sleeper, kobik velikostně jako byla Felda a mělo to 124 kw. V Polsku hodně oblíbený samochod :-)
Ono stačí se podívat, co jiného si můžete koupit za 250tisíc.
Velký výběr nemáte. Spousty ušmrdlaných motorků, co by na Accordu poháněli maximálně stěrače. Ten zátah motoru je neskutečný, člověk už jen tak ze zábavy při každém napojování na dálnici vytočí dvojku skoro do červeného a pak i trojku. Takový charakter vám málokteré auto poskytne.
Osobně mám starší generaci v LPG a jezdím průměrně 2,5Kč/km včetně veškerých oprav, pneu a servisu.
Zvuk toho sametového motoru je famozní, těším se vždy na léto až si odevřu okna a lépe ho uslyším, jo a vypínám i rádio. Ten zátah už ale dneska umí kdejaké TDI. Dvojka se dá točit tušim do 100 km/h, neskutečné.
To auto bylo v té době to nejlepší co šlo koupit a troufnu si tvrdit, že i dnes patří stále mezi špičku. Měl jsem 2,4 manuál 2009 a poté poface 2014 a když jsem oba prodával, tak měly najeto přes 300 000km a motorově stále super a bez stopy rzi. Pouze bych zkrátil výměnu oleje na max. 15 000km, přece jen to točilo 7400 ot/min. Co se týká jízdních vlastností, absolutní špička, šlo s ním pojet výrazně sportovnější auta od našich západních sousedů, ve verzi 2,4 absolutně špičkové převodové ústrojí i zvuková kulisa. Člověk řadil a šlapal na plyn i když nemusel, jen pro potěšení. Teď mám BMW 340i, r.v. 2017 poslední manuál, zadokolka. Jede to hodně, ale zpětnou vazbou v extrému nebo kvalitou řazení si nemůže k Accordu ani čuchnout. Jediné minus u Accorda byla chybějící kontrolka stavu vody v ostřikovačích, došla vždy bez varování :-)
Za todle dám všechny svoje končetiny do ohně, ale předtím Vám to podepíšu vlastní krví. Máte absolutní pravdu. Ještě ty ostřikovače, když se to naplnilo víc jak přes polovinu nádobky, stříkalo to zbytečně i na světla. A ten dešťový senzor si žije vlastním životem. Radši mám obyčejný cyklovač. Olej měním od 8 do 10 tisíc km.
Já mám dvacetiletý Accord s 320 000 km a jezdím bez problémů na LPG. Tyhle Hondy se prostě nekazí a servis jen olej a brzdy. Vím to dobře, mám už třetí Hondu v benzinu. Za 2,4 v manuálu těch 250 klidně dám, poslední accordy s menším nájezdem do roku 2015 se cení i na 300+ za ty prachy mate káru na dalších minimálně 10 let.
To pan Reiter asi nepochopí, je to staré. Co je nové ještě nemusí znamenat, že to bude lepší, než to staré. A tady se to potvrzuje
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
to je radiová anténa která za dob studený války měla rušit radiové spojení nad celou Evroppou. V eteru vytvářela zvuk jako datel, proto se jí tak říkalo.
Je asi 30 km od Černobylu a jmenuje se DUGA
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
On je to radar včasného varování, jeho radiový signál se měl odrážet od atmosféry a eliminovat tak zakřivení země, teda uměl "koukat" za obzor na druhou polokouli, teda měl by to umět. Že rušil radiový signál je jeho chyba, ne účel ke kterému byl stvořen, to rušení se projevovalo klepáním nebo ťukáním. To vždy dokonale prozradilo, kdy je v chodu a díky tomu získal i pojmenování Datel (Duga). Černobylská elektrárna údajně vznikla díky jeho zásobování elektrickou energií.
1 odpověď