Ten, kto to kupi to lutovat nebude podla hesla "co je moje, je predsa to najlepsie" a musim to pochvalit.
Lidovka ? Za 26 tisic EUR ? To tazko. Radsej cosi dolozim a za to mam Sportage, alebo Tucsona, ked velmi dokladat nechcm, tak S-Cross, stale su to podstatne lepsie auta.
Jasně, to heslo znám, přeci si nebudou nadávat jací jsou hlupci. Lidovku jsem myslel v porovnání oproti koncernu, No ale dřív byly Dachny jedny z nejlevnějších aut. Proč by mi kamarád lhal?? to auto dostal, chtěl jeden čas i prodat, protože nebude přece Dachnou a hele, je spokojenej, řešil jen cosi ze spínačkou. Jinak koreci se asi fakt dost zlepšily, ale japonec je japonec.
Ona ta Dacia je k smíchu i v současnosti, každý majitel ji vychvaluje jak je úžasná, a po letech zjistí že špatně koupil.
Vlastní zkušenost?? Nebo jedna paní povídala v hospodě??? A kolik přesně roků podle vás znamená ono "po letech"?? Mimochodem jsem majitelem Hondy, takže nejsem potrefená husa. Kamarád dostal Sandero místo odstupného a to sní od nova jezdil v té firmě. Nikdy by si ji asi nekoupil, nijak ji nevychvaloval, je to auto jaké je, ale byl docela překvapen , že předčila jeho očekávání. Nechal ji předělat na plyn a léta s ní jezdí už do jiné práce a to bez nějakých zásadních problému. Ono si to svého kupce najde a máte pravdu, že to chvílí, přeci jen cenovka je řekněme lidovka oproti lidovému autu z koncernu, ale ještě jsem neslyšel, že by toho někdo litoval.
Nějakou chvíli mi "nešel pod nos" prtavopisně nadpis článku, než mi došlo, že "muži" na začátku nadpisu jsou ve 3. pádu - komu, čemu. Stačilo by, kdyby byl jiný slovosled - Pavouci o Halloweenu přiravili muži z Polska ... už bych na ten 3. pád přišel rychleji. Inu - stárnu.
Nestárnete, jen novináře dnes může dělat kdejaká lopata.
Já myslím že je vzdělán dost. Svaba totiž nasli ve střevě a ne v žaludku. Chce to kapánek zapatrat po prvotním původu informace a neprebirat to formou tiché pošty 🙂
No ale v článku hovořili o náhodném vdechnutí či pozření a že tak došlo asi ve spánku, tzn žaludkem musel ten šváb projít. Buď našel šváb zkratku okolo žaludku, o které celá světová lékařská obec neví, nebo šel šváb uplně jinou cestou, tou která je blíže k povrchu zemskému, ale o tom není v článku ani náznak.
Další, co potřebuje stěhovák 😄 Představte si, že jsou lidi, co potřebují auto, aby v něm jeli a ne se furt stěhovali. Já mám kufr v autě v 99% jízd prádný.
No já kufr uplně prázdný nemám, hromadí se mi tam totiž všechno možný, ale v 99% to nepotřebuji. Taky tomu nerozumím, rodiče nás všech jezdili do Jugošky ve s stodváce i s náma. 5 lidí a rodinný stan.
Vito je prijemna velikost rodinneho auta, Prius je opravdu maly.
Obycejna Oktavka ma spotrebu 4.5 litru, a je to auto s o dost vyssi uzitnou hodnotou. Tak porad nevidim to kouzlo..jestl ma Prius spotrebu 5 litru a Oktavka 4.5, tak je Oktavka porad ekologictejsi, hybrid nehybrid.
Čas Oktávek se spotřebou 4,5 je už dávná minulost, dneska tomu nevěřím. A je to čoudivá smradlavá nafta, z výfuku Priuse neuvidíte nic. Mimochodem, obecně benzinový japonci mají i jako starší ojetiny skvělé výsledky na ME. Starší, čistě benzínové japonské motory uměli skoro 5 litrů i bez elektriky. To byla ekologická auta, už jen protože navíc jezdí do teď, to sice staré Kokty taky, ale o ekologii nemůže být řeč ani náhodou. Takže nevím o jaké eko to v případě dieselů hovoříte, budu brát jako fór...
Víte pane Mirek, já rozlišuji pojmy udržovat a opravovat. Udržovat musite každé auto ( běžné opotřebení dílů) staré i nové, dokonce si myslím že novější častěji. A nebo nemusíte a ono to i celkem dost vydrží. Ale opravovat musíte, jinak budete brzo parkovat v kopřivách. Mám postarší Hondu a nevím, co jsou opravy. Navíc uvnitř to vypadá jako v autě né jako digitální mixážní pult.
Rozhodně zajímavé. Kdysi jsem tam byl, ale v jiném zařízení. Patřilo to tehdy Telekomu, byly tam tuším dvě spojovatelské místnosti s těmi dřevěnými předpotopními pulty. V dalších místnostech bylo na stěnách připevněná zvuková izolace, něco jako " plata od vajec", vysílala odtud jeden čas Svobodná evropa, na stěnách byly fotky jak to rádio vypadalo, byl tam vyfocen i Václav Havel. Jinak to byla klasika, dieselagregáty s ohromnými nádržemi na naftu, odvětrávací štola nahoru, protitlakové ventily, studna, vzduchoventilace. Ty manuální spojovatelské pulty, byly údajně funkční, ale nepoužívaly se, v těch tunelech měl Telekom instalovanou automatickou spojovatelnu. Kamarád tam pracoval, držel tam služby, bylo tam normální vybudované zázemí (sprchy,wc, kuchyň, jídelna, tv apod), zajimavé bylo že se tam vstupovalo přes "normální" dům, seděl tam vrátník a pak tam byla ta ohromná protitlaková vrata uvnitř toho domu. Druhá protitlaková vrata ústila na kopci do toho parku, sranda byly když jsme je zevnitř otevřeli a šli si nakoupit do nedalekého marketu, lidi v parku dost koukali. Museli jsme ta vrata nechat na 2-3 cm pootevřená, abychom je pak zase otevřeli, stejně jsme museli použít klacek, kdyby se dovřeli uplně, tam by se zvenku nedali běžně rukama otevřít i když nebyla zajištěná. Byla hrozně těžká, měla asi 2x2 m a museli jsme je otvírat ve dvou. Měli tam dole i pinpong stůl, strávili jsme tam s kámošema asi tři super víkendy.
Vy jste asi pěkný rejpal co? Ještě jste to neochutnal a už to haníte.
Ani né, nejsem. Já to nehaním, jen píšu že bych to nezkoušel. Já to zkoušet s největší pravděpodobností nebudu, ale pokud mi to naservírujete rád to ochutnám. Přijde mi, že ty suroviny se dají využít lépe než na toto.
Jinak máte pravdu, ty párky se přímo nabízí vyměnit za slaninu, udělalo by to i hezčí mozaiku. Hezký den.
No byly časy, když dávali do Boxerů třílitr od Iveca. Momentálně za mě je mnohem lepší volbou Master s motorem 2,3. Ještě jsou tu Many, Splintery a Craftery, ale ty budou cenama někde jinde.
Navíc v těch dodávkách typu Jumper, Boxer a ještě Fiat se sedí jako ve výkladní skříní, palubka je strašně nízko, cítím se v tom jako nahý a čekám až z té palubky začne trčet ten hnusnej středovej displej. Přitom ta samotná dodávka se mi líbí víc jako Master.
Vážený pane. K tomu vašemu alibismus bych měl maličkou poznámku. Tady spíše záleží na přístupu lidí k dráze jako takové. Příklad Španělsko... Trať z Madridu na jih... Jakési symbolické závory pouze ve městech a jinak na ostatních prejezdech dvě zkřížená černobílá břevna... A to i na polních cestách... Traťová rychlost 230 km/h... Ale... třeba v Andalusii u trati poměrně veliká usedlost a jede vlak, všichni jsou venku a mávají naň... Podél trati silnice, dědek na motokole , ruce nahoru a mává též... A to těch vlaků tam nejezdí zrovna málo... Takže kde je chyba?
To není můj alibismus, ale toho co ten drážní zákon napsal. Já k dráze přistupuji velmi velmi opatrně, neb z těch vlaků mám respekt. Nechápu ty lidi, co je vede riskovat a přejíždět na červenou, pří akustice a pod padajícíma klackama. Když ten dobytek nezastaví ani todle, proto mi příjdou dvě prkna, jako něco co bych rozhodně nenazýval ochranou a kdo ano, tak je alibista. Já to chápu, je to nějaká terminologie v tom drážním zákonu, ale dohadovat se o tom je vcelku bezpředmětné, protože drtivá většina diskutujících to vidí a chápe podobně jako já, sem tam někdo má potuchy, že nějaký drážní zakon existuje, natož aby ho někdo ještě četl. Chyba je v českém člověku, protože ten dlabe na všechno, co mu někdo nějakým způsobem přikazuje. A abych nezapomněl, pokouší se to nějak přečůrat, je to takovej náš národní zákon.
No, ono když se v dnešním provozu motáte na trubkách po silnici, nevážíte si vlastního života a ještě máte pocit ukřivděnosti. Že se za volantem najdou magoři, o tom není pochyb, tím spíš byste se měl zamyslet. Vás nechrání nic, nás aspoň plechy karoserie.
Pocit ukřivděnosti??? Mám jako pískat radostí, když mi někdo nedá přednost jen proto, že jedu na opovrhovaném dopravním prostředku??? Mám právo byt na pozemní komunikaci stejně jako kdokoli jiný v čemkoli co má kola, nebo i pásy. Jenže kde je nějaká tolerance, jen zloba a nenávist. To v těch autech nechtěj ty lidi chvíli počkat?? předjíždí za každou cenu i tam kam nevidí, kam pospíchají, do hrobu?? A já si nevážím života?? ...od doby co jezdím na kole jsem zhubnul 44 kg, od obezity na normální váhu, zdravotní stav se výrazně zlepšil, nemusím už polykat prášky na tlak apod. Mě chrání především můj úsudek a rozum, ale někdy mě to fakt štve, přemýšlet za vás v těch autech. Chrání Vás kastle, ale v klidu ji použijete na cyklistu, kterého nic nechrání, to je fakt ušlechtilost sama. Zamyšlenej jsem dost, proto mě asi ještě nikdo nesejmul. Zamyslet by se podle mě měli především řidiči aut, jestli mám já přestat jezdit na kole jen proto, že volantem sedí jedinci, co neumí používat vrchní část té kulaté věci na krkru, tak to je něco hodně špatně, tadle společnost jde fakt do kytek. Jinak si samozřejmě vybírám trasy s co nejmenším provozem, ale bohužel cyklostezka mi do práce fakt nevede. A pak na cyklostezce potkáte maminky s kočárkama, dětmi a ještě se psama. Problém s tím nemám, já počkám, ale pak se některým cyklistům nedivte, že jezdí po silnici.
To je v pořádku, já se tím řídím, kvůli mě ještě nemusel žádný chodec náhle měnit směr ani rychlost svojí chůze. Sice si v duchu zanadávám, ale v klidu počkám až se vymotá z mé dráhy. Je to vzájemné toleranci, jenže to je dnes vzácnost. Stejně tak nesmí ohrozit řidič vozidla cyklistu na pozemní komunikaci a kolikrát už mě skoro někdo sundal, mám pocit že to dělaj na schval. Jednou jsem to viděl na vlastní voči, jak jeden bezmozek počal až přijede motorka blíž ke křižovatce a pak mu tam natvrdo vjel.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Hlavně wo tom fšude kecejte
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
volové....., ať máme na krku bezpečáky