Samotná reklamní kampaň České televize jasně dokazuje co mě osobně na vysílání ČT vadí.
Nepravdivé a neobjektivní informace.
Najděte si ji... nejdelší věci na světě....
Nejdelší řekou není Nil ( někdy ve starých mapách jako Nil - Kagera - podle jezera kde snad pramení) ale Amazonka , ( staré mapy ji popisovali jako Amazonka - Ucayali ).
Jsou tu hned dva problémy.. nepravdivá informace . nejdelší řekou je Amazonka a také neobjektivní kdy by bylo poctivé připustit že o tom doposud panují spory.
Ovšem pro reklamní kampaň jsou nepravdivé a neobjektivní charakteristické a - objektivně řečeno - platí to všeobecně, nejen pro Českou televizi.
Nový zákon by měl zvýšit počet uchazečů o povolání do služebního poměru vojáka z povolání, snížení počtu vojáků, kteří odcházejí ze služebního poměru z vlastního rozhodnutí a posílení prestiže vojáků ve společnosti
Jak chcete zákonem posílit něčí prestiž ??
Ta se získává těžko a lehce se ztrácí, to ano ale zákon nařídit že si mám někoho vážit ??
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
ilustrační foto......
" ať jsme připraveni vzít zbraň do ruky a chránit svoji zemi " ... to foto říká víc než 1 000 slov.
( napsal bych 2 000 slov ale to je něco úplně jiného )