Dle experta "RedEffect", první tank v koloně byla nejspíše T-72 (A nebo M varianta), a první střelu od Leoparda dostala nejspíše do palivové nádrže, která DM23 (APFSDS) absorbovala, nebo se jednalo o čistý průstřel. T-72 opětovala, trefa do věže 2A4, ale poškození minimální. Nejspíše měl ruský tank nabitý jen 3BK12M (HEATFS) ba i 3OF26 (HE), protože rusové byli spíše připraveni na kontakt s pěchotou.
T-72 to poté dostalo do motoru při "útěku" a tím 2A4 zneškodnil ruský tank. Druhé vozidlo v koloně byl nejspíše lehký tank, BVP nebo varianta transportního BTR.
Čína má co říkat. Ať si staví přátelství místo válečných lodí, které ani pořádně nefugují. Ať už je to Indie, pohraniční Ujguři a jejich reedukace v "reedukačním" koncentračním táboru, Vietnam (snad ze všech sousedů, Vietnam i Mongolsko nemusí Čínu nejvíc), který nedávno ztratil hraniční území s tím, že Čína pomůže s turistikou v pohraniční přírodní rezervaci. Číňani si to tam pěkne oplotili. Takže na Vietnamském území mohou jen čínští turisti, protože si tam Číňan postavil svoji infrastrukturu. Ale díky bezcelnímu styku mezi EU/Austrálíí a Vietnamem + přesun výroby z Číny do Vietnamu, Čína ztrací své Západní investory. Karma zdarma.
Potom Indonésie či Filipíny, která nedávno zažila laserový útok z čínské pobřežní stráže, ve Filipínských vodách, jen necelých set kilometrů od Filipínských ostrovů, zatímco nejbližší Čínské území bylo tisíce kilometrů daleko. Co tam ten Číňan má co pohledávat? A to jejich mluvčí argumentoval: "Pokusíme se rozdíly mezi Filipíny v míru vyřešit..." Ten rozdíl mají na mysli, jak si dovolují a ten mír je podkopávání suverenity sousedů? A to jim prošel nový zákon, že mohou ostrými zbraněmi zaútočit na plavidla pohybující se v "Čínských" mezinárodních vodách. Australanům Čína ostře vyhrožovala, když se zbrojili ponorkami a vyjadřovali podporu Jihovýchodní Asie. S Japonskem je to taky dlouhá "historka" kvůli Senkaku. A ten trend Čínských půjček, kdy chudší Africké a Balkánské státy se nedoplatí (viz. Maroko, Zambie, Angola, Albánie, Bosna), je taky hnusná praxe.
V Japonsku lidé nosí rouška už 20 let, kvůli SARS z Číny. I když SARS se vymýtil, Japonci rouška stále nosí, časem se stal součástí japonské kultury. Dále Japonci se stravují celkem zdravě, čistota je až přehnaná, a na veřejnosti si Japonci hledí svého, tj. chovají se lhostejně, proto virus to má s množením složité, když je kontakt minimální.
Jen dodávám k článku, že za posledních 9 let, Čínská pobřežní stráž potopila cca. 170 rybářských lodí a poškodila 7 lodí pobřežní stráže patřící Filipíny, Vietnamu či Indonésii v mezinárodních vodách (co se týče poškození lodě vietnamské p.stráže, dokonce ve vietnamských vodách - je k tomu i video a byl na vietnamské lodi francouzský žurnalista). Co Čínu vyprovokalo? Že jim Vietnamci, Filipínci řekli přes intercom pravdu.
Mezinárodní soud v Haagu dala za pravdu Filipínám a Vietnamu, že sporné oblasti a ostrovy patří jim, tak to Čína vzala oklikou a postavila několik umělých ostrovů s vojenskou základnou včetně vojenského letiště. Jedinou obranou Vietnamu, jsou jen staré, ale funkční stroje z 2.sv. T-34/85 a SU-100 sloužící jako dělostřelectvo na jejich malinkých ostrovech.
S novým čínským námořním zákonem, který dovoluje čínská bojová/obranná plavidla střílet ostrými náboji lodě vstupující do "čínských vod" si netroufne žádná loď slabších sousedů do mezinárodních vod, proto sem tam hlídkují americké, britské či francouzské válečné lodě, protože vědí, že si Čína na ně nemůže dovolit. Vietnam a Filipíny rozhodně vítá mezinárodní intervenci, a to je co říct, že zrovna socialistický Vietnam, starý nepřítel USA, vítá jejich přítomnost.
"Warranty Direct má mnohem přesnější data...Jedná se totiž o pojišťovací firmu, která vychází ze svých dat a záznamů."
Takže, jestli v datech firmy není uveden značka, nýbrž přesněji modely, tak nemůže být spolehlivé. V datech žádný řidič se u nich neregistroval s Toyotou, Saab, Hondou apod. tak nemají o nich záznam. Článek o ničem.
Tady nikdo čínský prostý lid nekritizuje, kritizuje se politika, která je tak neonacistická, že pro jiné sousední socialistické země jako Laos či Vietnam je na blití. Krom vše zmíněného v diskuzi (koncentrační tábory pro převýchovu menšin, Tibetská či Mongolská problematika, Taiwan, apod.), Čína se roztahuje do okolních států, ratifikovalo se právo střílet na "nečínské" lodě v případě, že vstoupí do čínských vod, což Čína si nárokuje celé Jihočínské a Japonské moře včetně mezinárodních tras a ostrovů patřící Japonsku, Filipíny, Taiwanu a Vietnamu (Čína si tyto ostrovy nárokuje s argumentem, že jako první je namalovala na mapě).
Mezinárodní soud v Haagu uznal, že tyto ostrovy Číně nepatří, tak si Čína postavila umělé ostrovy s vojenským komplexem jen pár set námořních mil od Vietnamu a Filipín. Dále je vhodno zmínit, Čína podporuje infrastrukturu na africkém kontinentu, což je na jednu stranu super, na druhou stranu, když se Číně zadlužíte, bude to dluh "navěky s Čínou".
Cose týče Evropského kontinentu, na Balkánu se zadlužili Číně kvůli výstavbě silnic? Třeba mě doplní jiný diskutující. Měli bychom si uvědomit, že USA a Rusko štěkají, ale Čína neštěká. "Pes, který neštěká, kouše"
Vinfast úzce spolupracuje s BMW, motory jsou od BMW, ale vietnamci si je sami doupravili. Z designové stránky je Vinfast dost povedený. Je vidět, že si dali práci i s ergonomií. I z hlediska kvality je Vinfast (dle turecké TAR recenze kvalitově nadstandardní). Viděl bych to tak, že vietnamci u nás začnou kupovat jejich auta jako blázni (nic ve zlém). Těším se na testy a recenze z české strany.
Zajímavost: Vingroup JSC krom automobilového průmyslu, působí v gastronomii, turistice (postavili nejdelší lanovku uznán v Guinessově knize rekordů), vojenství - modernizace námořnictva, v oblasti finance, výzkum a vývoj telekomunikace a další.
Taky jsem byl "blbeček" co si kupoval po bazarech auta s různými "skrytými" vadami. Od poškozeného Turba na Sprinteru, po vadném dynamu u T5, vadný motor u Espace, čerpadlo u Passat CC či špatně udělané rozvody u Grandise. Před 10 lety jsem se rozhodl koupit ojetinu u autorizovaného dealera Toyota/Lexus. Už ho mám 10 let bez vad, jen pravidelná výměna oleje. Mohl jsem dávno ušetřit, ale hold chyby dělají zkušenosti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No co ES, dovezte sem Lexus IS500 V8 😃, nebo alespoň v hybridu to nové IS. Nechápu, že upustili ISko (exkluzivně jen pro USA/Kanada) 🥲. RC200t je mi moc malý, a kupé není moje kafé.
1 odpověď