Asi taky dezinformace?! Vůbec ne, i v Praze se na různých místech - hlavně parky (zelené místa) i přes den potlouká mnoho mužů v pracovním - mají na sobě barevné signální vesty - vedou spolu debatu a často popíjejí minimálně pivo. Pak se zmoženi alkoholem stávají velice agresivní.
Nemít s nimi žádné slitování - přísný trest, pokuta a vyhostit na Ukrajinu, ať tam rozdávají svoji mužnost v boji.
Pan samosoudce dle všeho asi nikdy neřídil ani elektrokoloběžku. Při její rychlosti 25 km/h a váze jezdce do 75 kg jsou již známe případy, kdy byl zraněn chodec s poměrně vážnými zdravotními následky. Elektroskůtr i s jezdcem o celkové hmotnosti kolem 200 kg a při dané rychlosti a při střetu s chodcem způsobit závažné zdravotní problémy, navíc řídil v opilosti a dle zákona byl účastníkem silničního provozu. A pak se divíme jaké máme soudce. Ještě že se odvolal státní zástupce a snad to bude řešit rozumný soudce na Nejvyšším soudě, který daného pána odmění v souladu s trestním řádem.
Možná je to vše jinak. Podobná situace - dvojice pilotů z letecké školy - je popsána i v knize "Poslední kamikaze" od Anatolije Ivankina, vydalo nakladatelství Naše Vojsko v roce 1980. To mladý Svěrák možná ještě nebyl na světě. Je tam popsaný děj dvojice amerických pilotů, kteří slouží na letecké základně na Havaji právě v době, kdy byla napadena 7. prosince roku 1941 japonskými letadly z letadlových lodí. Oběma se jim podaří s letadly vzlétnout z jiného letiště a pustí se do boje s japonskými letadly. Později je pošlou na jiná válečná bojiště, kde jeden z nich zahyne v leteckém souboji s přesilou japonských stíhacích letadel. Druhý kamarád obdržel rozkaz z převelení do USA, kde měl vést výcvik nových pilotů.
A v čem je film "Tmavomodrý svět" i "Pearl Harbour" stejný - to jisté "storry" o přátelství dvou kamarádů letců, lásce k jedné holce a pak smrt jednoho z nich. Jenom místa a roky jsou jiná a obsah, neboli děj filmu upravený dle potřeby scénáře.
Takže nehledejte v tom nic extra.
Co ještě více chtít od ministra dopravy p. Kupku, který je absolvent UK Praha a do funkce, která obnáší veškerou dopravu na území ČR - automobilovou, železniční, leteckou i lodní - vůbec nemůže rozumět, i když tam k tomu má mít odborníky. A na všech rozhodujících místech by měli sedět a rozhodovat lidé, kteří jsou absolventi dopravních škol - středních a vysoké - a mají o tom vědomosti a ne všelijací známy pánů z "Pětikazů". Vláda rozfofrovala peníze z EU fondů na nesmyslné projekty (viz cyklostezky) namísto toho, aby podobně jako Poláci rozšířila a dokončila dálniční síť a zmodernizovala silnice nižší kategorie. Pak to hodí na vládu která vzejde z voleb roku 2025 a budou pak na ni házet všechno to své svinstvo - MY NIC, ZA TO MOHOU ONI.
Souhlasím - opět jedna zbytečná "buzerace" řidičů v městě - přes den je v ulicích Prahy téměř není vidět, pak na noc vylezou jako krysy z děr - kdy jste naposledy viděli v ulicích Prahy chodit hlídky Policie ČR a městské policie a kontrolovat provoz - Rakušan navrhuje zvýšit pokuty za dopravní přestupky, ale nikdo nekontroluje stav dopravy v ulicích - běžně se hromadí na křižovatkách auta, která i přes jasnou formulaci v zákoně o provozu nemají přejít přes křižovatku i když mají "zelenou", pokud jim to stav neumožní, jak křižovatku ucpou. A taky přejezd přes křižovatku na "oranžovou" i přesto, že ví že to nestíhá (křižovatka na I.P. Pavlova, U Ženských domovů s Nádražní i jinde), běžně přejezd z Nádražní do Štefánikové i přes zákaz. A příslušníci při procházce jenom debatují a okolitý provoz jich málo zajímá. A pak jednou za čas někoho z MV nebo Policie ČR napadne udělat akcie typu "KRYŠTOF" formou "bubu" na řidiče namísto trvalé kontroly v ulicích a na cestách. Právě v sobotu 24. srpna jsme cestovali autem po D1 a D2, po celou dobu jízdy bylo vidět jenom jedno auto, aj to od "celní služby". Kladem bylo že kamiony na 90 % dodržují jízdu v levém pruhu a zákaz předjíždění v označených úsecích.
A co dělala radnice MČ Praha 8 před tím, než se započalo s rekonstrukcí plynového potrubí, To jim Pražská plynárenská nedodala potřebné dokumenty k zahájení stavby kdy ž se vědělo, že to při dnešním systému řízení staveb nebude trvat 1 až 2 dny ale někdy i měsíc. Na to mají přece na MČ příslušný odbor s dobře placeným vedoucím a referenty, který ke všemu mají ještě i přídavek ve formě osobního ohodnocení. Tak ať starosta MČ Prahy 8 prověří, proč daný odbor nevstoupil do jednání s oběma službami před zahájením prací a nedohodl s nimi řešení doby trvání stavby i způsob řešení odvozu odpadu. Asi se nikomu ze zodpovědných pracovníků na úřadě nechtělo v těchto teplých dnech si jít prověřovat danou situaci a řešit vzniklý stav. CO JIM ZA JEJICH PRÁCI NAPŘÍKLAD ZKRÁTIT NEBO NEPŘIZNAT OSOBNÍ OHODNOCENÍ .
Tak proč tam USA, V.B. a ostatní státy, které využívají tuhle námořní trasu a mají tam přitom své válečné lodě konečně nezúčtují s bandou nevzdělanců - mají to tam v jejich okolí všechno srovnat se zemí a jasně dát na vědomí Iráku a ostatním státům které podporují tyhle piráty, že to svět nebude tolerovat. Platíme za to všichni, protože lodě kvůli téhle hrozbě musí obeplouvat Afriku a vše se tím zdražuje.
A je to tu znova. Pan Fico sa znovu vyhráža tvrdými opatreniami voči nespokojeným občanom vlastného štátu za to, že nesúhlasia s jeho celkovou politikou, vybranými osobami do ministerských funkcíí, hanenim nezávislých oponentov, čistkami v televízii i rozhlase a tlakom voči novinárom a tlače, ktorá nepíše podľa jeho not. Zabúda na rok 2022, kedy on a jeho ľidia - Kaliňák, Blaho a maďarský aktivisti napojený na FIDESZ hanili vládných predstavitelov štátu vrátane prezidentky Čaputovej. Ide proti vlastnému národu a sám prilieva "horľavinu" do
Kdy již konečně bude v našem trestním řádu uveden paragraf, že "úředník, politik, nebo jiná veřejně činná osoba" která způsobila z titulu svého funkčního zařazení z důvodu nesplnění daných povinností, které vyplývají z jeho náplně práce "povinna uhradit způsobenou škodu na majetku státu nebo jiné osobě" v plném rozsahu způsobené škody. To by pak ubylo v kancelářích úřadů a na ministerstvech plno neschopných a líných úřadníků a ulevilo by se státním financím.
Rád by jsem se zeptal paní Jelínkové - autorka článku - jestli již byla někdy na skutečném "farmářském trhu" u nás v České republice. Kolik skutečných farmářů u nás prodávána na trzích - minimum a to jenom několik vlastnoručně vypěstované produkty. Na velké většině tzv. farmářských trzích se u "našeho farmáře" prodává vše - od zeleniny až po sezonní ovoce. Který farmář pěstuje všechny druhy zeleniny a navíc i ovoce, včetně hroznového vína a pod. Jeďte do zahraničí - Francie, Itálie, Maďarsko - tam farmář prodává jenom to, co osobně vypěstuje na farmě doma. A je to tam přísně kontrolováno. V loňském roce to udělala MČ Prahy 10 na farmářském trhu na Kubáňském náměstí - prodávat tam mohli jenom ti, kteří písemně doložili, že vlastní farmu - pole - a mají vlastní výpěstky. A hned tam bylo o 70 % méně stánků. Všude v Praze se na farmářských trzích na 90% prodávají produkty z Velkotržnice v Lipencích. Někdy, hlavně na konci sezóny jsem se s vlastními pěstiteli setkal na Zelným trhu v Brně - hlavně u hroznového vína - domácí z vlastní vinice - je jiné i chuťově než to z dovozu.
Je to pre slovenskú kultúru a samotné mesto Košice velká strata. A hanba pre celú slovenskú politickú garnitúru, že sa na základe jednej udalosti - nevydareného atentátu na pana Fica uchýlila k zavedeniu tvrdých opatrení voči všetkým, ktorý kritizuju súčasnú politickú garnitúru. Asi sa zabudlo na exces pana Kaliňáka, ktorý v predvolebnej dobe priamo pred novinármi - a je to natočené a bolo i uvedené v STV - napadol v aute sediaceho pána Maťoviča, rukou ho chytil za oblek a vyhrožoval sa mu.
Predvolebná agitácia Smeru a jemu podobných strán vyvolali na Slovensku nevraživosť medzi ľudmi. Vzpomente si na diane za vlády HZDS a pána Mečiara.
Je to pro budoucí vojáky z povolání ostuda, že i když dnes nebylo dopoledne až takové horké počasí, i když dle mně tam museli stát tak 2 hodiny, že zkolabovali - to jich nenaučili, že mají postupně přenášet váhu těla jednou na levou nebo pravou nohu, hluboce dýchat a nezírat jenom na jedinou věc.
To nezažili přijímače v 80.tych letech.
Takový lidé by neměli být myslivci. Jejich organizace by je měla vyloučit a naše zkorumpované soudnictví by takové "myslivce" mělo trestat nejen vysokými finančními pokutami ale i přísnějšími tresty, i s nepodmíněným trestem anebo v případě podmíněného trestu i na delší dobu - klidně i pět let. A v případě opakování takového jednání "basa" alespoň na 12 měsíců.
Je to "šmudla" v ženském provedení. Hrůza, že za "ty peníze" které bere - plat a náhrady si nedokáže u vizážistu objednat slušivé oblečení. Hrozný účes, nemá dostatečné jazykové vybavení na reprezentaci ČR i AČR a chce ještě velet armádě - místo toho aby řádně připravila koncepci armády s ohledem na současný stav ve světě. Vždyť naše armáda s celkovým počtem přibližně 31 000 lidí - i se všemi co sedí v kancelářích - nemluvě o počtu přestárlých a otylých generálů - vychází to na 1 generál velí 1 většímu praporu - by byla převálcovaná za několik hodin - podobně jako Francouzi v roce 1940 tanky Guderiana. Snad by ji lépe slušel úhledný maskovací oděv a kanady.
Policie ČR a naši politici, jenom přitvrzení pro řidiče. Proč na silnicích v zahraničí jsou běžně vidět dopravní policisté, když jedete po D 1 nebo dalších našich silnicích, tak je nevidíte, a když tak skrytě šmírují, aby mohli dostat nějakého chudák, který překročil rychlost o 3 km/h a vykázat činnost. A co ty jednorázové policejní akce, tzv. Kryštof, mimo soustavnému preventivnímu dohledu na silnicích. Kdy jste naposledy viděli příslušníka P ČR na ulicích v Praze? Jenom občasné projížďky služebními vozy po ulicích.
Milý pane Horáků, vy nám Slovákům můžete být taky tam u ...... jako to přejete nám. Nebýt politické vraždy zosnované tehdejší Vaši garniturou pod vedením Masaryka v roce 1919, mohli se Slováci pod vlastním politickým vedením mít lépe. A kdo Vám v 70. a 80. letech pomohl vybudovat Vaše pražská sídliště a metro - dělníci ze Slovenska. A kdo v roce 1953 ožebračil miliony Slováků měnovou reformou - český prezident a jeho vláda.
Takže raději buďte zticha.
Z Vašeho videa o úspěšném boji US tanku Abrams proti ruské bojové technice z pohledu dronu není toho moc k vidění. Není jasné jestli zasáhl tank nebo jinou bojovou techniku - výbuchy ještě nic neznamenají. Téměř většina podobných videi od UA dronů má celkově nízkou kvalitu a tím i vypovídající hodnotu. Podobně je to i videi o zničené ruské letecké technice - na některých videích je vidět, že na jedno letadlo použijí i více PLŘS a většina jich mine letící cíl. A někdy se ani nedají výsledky ověřit. Čest videu o boji BVP Bradley proti ruské pozemní obrněné technice - ale bylo to z malé vzdálenosti a střely směřovaly na boky techniky, kde je slabší pancéřová ochrana. Toto video bylo čisté a bez rušivých elementů s jasným výsledkem bojového střetnutí.
Nedá mi nereagovat na článek "za komunistů bylo líp".
Ano, v téhle době to bylo podstatně lépe než v současné době. Sice jsme nemohli na tzv. "západ", neměli jsme mnoho vymožeností z té doby jakou měla západ, ale potraviny byly podstatně kvalitnější, benzin byl levnější i když na auto se muselo šetřit např. 5 až 6 let, ale i dnes si obyčejnou škodovku, např. Octavii koupíte za 750 000 a přitom běžný plat je v rámci ČR kolem 30 000. Byt v té době jste dostali buď od firmy kde jste dělali, nebo po nějaké době od státu, byla i možnost získat byt družstevní formou. Dnešní mladý na byt nedosáhnout vůbec
Pan Lipavský, a kde bylo právo občanů Palestiny v roce 1946 až 1948, kdy státy jako Velká Británie a další rozhodli o bezprecedentním zabráním velké části území Palestiny a zřídili tam stát IZRAEL. A ten se po celých více jak 75 letech neustále snaží rozšířit dané území právě na úkor palestinského obyvatelstva, a to nekontrolovatelným přistěhovatelstvím občanů židovského původu z Evropy i jiných státu světa. Ničí obydlí palestinských obyvatelů i na jejich vlastním území. OSN i EU by měla právě odsoudit jednání státu IZRAEL vůči palestinskému obyvatelstvu. A to, že útok na izraelské kibuci ze strany Hamásu byl jen vyvrcholením jejich všeobecné nespokojenosti s politikou Izraele vůči nim a na jejich zabraném území. Vždyť Izrael jako stát se vůči palestinskému obyvatelstvu chová podobně, jako se chovali nacisté v období od roku 1933 až do roku1945 právě vůči židům.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Tak tomu řidiči kamionu nejen udělit pokutu, odebrat body, ale doživotně mu vzít řidičské oprávnění. Navíc by měla příslušný orgán Policie ČR zahájit řízení o obecném ohrožení s návrhem na trestní stíhání a odeslání na psychologické vyšetření. Takový arogantní a bezohlední řidiči nemají co na silnicích pohledávat. Viz tragickou bilanci 9 mrtvých za uplynulý týden. Předtím mohl za volant kamionu řidič s několika roční praxi, dnes 18. a 19. letý mladíci s čerstvým řidičským průkazem. A na silnicích v městech i mimo ně by mělo být více policejních hlídek a kontrolovat vozidla nejen za rychlost, ale i za drobné nedostatky - nerozsvícená denní světla nebo nesvíticí jeden světlomet, skla neočištěna od sněhu a další prohřešky.
2 odpovědi